Deze hahaha, drink ik het liefst in mijn havercappu en voor mijn gevoel proef je daar nog een beetje fruitige smaak in terug (maar het blijft nespresso natuurlijk )
Oh nee, hoe ontstond de lekkage? Succes!!
Ja ik heb er wel uitgebreider over geschreven in het chronisch ziek topic, ze hebben lokaal zenuwen voor 80% weggebrand ter hoogte van de hotspots waardoor er minder pijnprikkels kunnen doorgegeven worden.
Ik heb net een hele matrix lijn besteld en zoveel zin in prachtig haar. Tis echt stro.
Bij het raam, was er op 3 plekken scheuren ontstaan. Gelukkig waren ze er binnen een half uur. Dank je
Ik heb bij de ikea gebakken uitjes ontdekt en nu ben ik VERSLAAFD! Holy shit dat spul kan echt ieder simpel gerecht naar een hoger niveau tillen🥰 ik ben hooooked
Behalve yoghurt met basterdsuiker
Meiddddd ik ga het proberen morgenochtend😍
Mijn moeder kan soms zo overbezorgd zijn, helemaal lief bedoeld hoor maar als ik legaal wil wildkamperen ( in mijn eentje ), kies ik niet voor iets anders omdat zij het allemaal niet zo ziet zitten. Ze gaat niet eens mee
Bij dingen waar ik weerstand verwacht vertel ik het gewoon achteraf. Scheelt een hoop energie aan beide kanten.
Ik zit al 1.5 uur op de vensterbank van m’n grote raam, waar ik de hele stad kan overzien en ik vind het zoooo rustgevend. Muziek op de speaker en gewoon naar buiten staren. Voelt echt als een film, maar zo blij dat ik hier woon
Foto? Ik stel mij een plaatje in een film voor.
Same, net als bij uitgaven hahaha.
Would love to, maar dan is het vrij duidelijk waar ik woon dus dat doen we maar niet
Haha oh ja! Dat vertel ik heel vaak niet eens
Ik heb echt een grafhekel aan FOMO. Zou vanavond eigenlijk nog weggaan maar ben al de halve dag onderweg geweest (met uiteraard vertraging) en het weer is ook niet al te best. Dis thuisblijven is de beste optie maar krijg daar toch een onrustig gevoel van.
Oh vet! ik dacht eigenlijk dat wildkamperen als stealth camping niet mocht in NL! Heb je tips voor locaties?
Vind 't echt leuk om home makeovers te kijken op youtube maar lime wash is wel zo ontiegelijk lelijk, waarom doen mensen dit steeds
Ik heb echt zin om een keer te wadlopen
Alexandra Gater toevallig?