Wat je even kwijt wil #69

Haha, ja, nu toevallig inderdaad haar video.

3 likes

Ja lijkt mij ook leuk.

5 likes

Ik denk dan altijd ā€˜ik heb zulke avonden al honderd keer meegemaakt ik weet precies hoe het gaat lopen dus ik ga lekker op de bank liggen’

6 likes

Ik zal het nooit doen maar…
Achtervolgt worden door de politie lijkt me wel echt kikke.

Ik zit in een achtervolging look op YouTube.

3 likes

Ik lig ook in bed :joy: ik had mijn haar ook weer mooi gedaan en vind het zonde als het helemaal natgeregend is (en ik ben ook gewoon moe)!!

4 likes

Ik kijk een film op Netflix met Nicole Kidman en Zac Efron maar wat zien zij er allebei raar uit? Echt van die gekke verbouwde hoofden.

7 likes

Zac Efron heeft een ongeluk gehad waarbij hij zn kaak heeft gebroken las ik laatst. Dus dat is niet geheel vrijwillig geweest volgens mij.

6 likes

Ik heb juist jomošŸ‘šŸ½

5 likes

Ja ik inmiddels ook haha
Hoor de regen lekker tikken en weet dat ik morgenochtend fris wakker zal worden :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Kom ik op terug :upside_down_face:. Het is nogal een avontuur die ik spontaan, en ik denk maar dat zullen we zien slecht voorbereid, aan ga met stops in Luxemburg, Duitsland, Oostenrijk. Dus ik denk dat ik betere tips heb achteraf

6 likes

Wtf ik steek mezelf net per ongeluk in mn hand met mn puntkam???

2 likes

Dat is toch nummer 1 excuus voor fucked up plastische chirurgie? Ik geloof daar geen bal van, die man heeft kaakimplantaten.

2 likes

Al een aantal weken zit er een egeltje in onze tuin. We hebben hem een aantal keer kattenbrokjes en water gegeven. Nu zaten m’n man en ik net op de bank en we hoorden iets geks… Blijkt dat egeltje ineens bij ons in de gang te zitten. Hij is dus via de achterdeur door de woonkamer naar de gang gelopen. Ook echt geen idee hoelang hij daar heeft gezeten. :sweat_smile: nu maar weer terug in de tuin uitgezet.

33 likes

Jaaa deze heb ik ook gezien en omg what happened?

2 likes

Ik heb dankzij een zeer slechte Britse Chicklit een nieuw drankje ontdekt: sinaasappelsap met tonic en ijsblokjes :heart_eyes:

Op de een of andere manier trok mij dat zo erg toen ik dat las ( note: de hoofdpersonage had net seks gehad met haar ex waarna ze dit drankje van hem wenste :laughing:), dat ik het meteen gemaakt heb en oh myyyy het is zo lekker.:drooling_face:

1 like

Hahaha ik heb die film laatst ook aangezet, maar kon er gewoon niet doorheen komen door die twee verbouwde gezichten. Het lijken net futuristische robots ofzo :joy: Ik zag laatst wel een red carpet foto van Zac Efron en daar zag ie er al een stuk beter uit.

2 likes

Wat lieeef dit

1 like

Nou mijn weekend loopt echt helemaal niet zoals ik gehoopt had 🄹
Voor de vakantie heb ik allemaal onderzoeken gehad ivm koliekaanvallen (galblaas) en ik dacht dat ik er van verlost was maar toch niet. Ik heb nu weer een aanval en weet echt niet waar ik het zoeken moet.

Waarom heb ik altijd altijd slechte ideeƫn als. Ik heb gedronken? Ofja ik denk dat ze echt perfext zijn maar de uitwerking is altijd minder.

2 likes

Ik heb dus ook opeens een gebakken uitjes verslaving. Ik kan het op een brood salade (ei, oude kaas) ook enorm aanraden

3 likes