Side-eyeing Chloe.
Ik kom net na uren weggeweest te zijn thuis en mijn rookmelder ging af, zonder reden. Ik hoop echt niet dat die uren af is gegaan
De postbode kwam vandaag de post bezorgen. Heb dat nog nooit op een zondag gehad.
Haat dat ik plekken/dingen al snel deprimerend vindt, als het niet mooi/modern genoeg is…
Ik ben naar een cruise aan het kijken maar ligt het aan mij of is dit echt peak jaren 80 ofzo… maar goed dat krijg je met een cheap budget. Na deze foto’s denk ik laat maar daar ga ik niet vrolijk van worden
Samenvatting
Its like a bad dream
Ja, maar cruises nemen is überhaupt een jaren 80 hobby, met de kennis van nu zou niemand met een half brein dat moeten doen xx
Haha maar dit is toch juist onderdeel van de hele experience?!
@Zemraluani @ciselering ik werd denk ik enthousiast door de luxe dure versies in tv programmas, maar de haalbare realiteit valt tegen ja.
Ongevraagde tip: er staan heel veel video’s op Youtube van mensen die al die boten filmen. Van buiten en van binnen. Laten de kamers zien, faciliteiten, hoe het eten is, etc. Misschien dat je daar iets kunt vinden.
Bijvoorbeeld:
Geen idee wat voor cruise je wilt maken, maar heb je al eens gekeken naar cruises van de Holland Amerika Line? Zijn over het algemeen hele mooie en moderne schepen, en middellandse zee cruises en cruises naar het noorden zijn nog best betaalbaar! (En je kan gewoon stroopwafels, poffertjes en kroketten eten😂)
Ew dit heeft toch geen sfeer? Dit is zoveel minder dan die jaren 80 Love Boat
Ik heb twee jaar terug zo’n cruise naar Noorwegen gedaan en dat interieur is echt onderdeel van de experience hahaha
Drijvende bedwants city
Ik ga nevernooitnie op een cruise maar dit interieur is toch fantastisch. Zou daar juist helemaal enthousiast van worden. Soort koortsdroom maar dan lekker.
Ja of emma cruises!
Wil nooit op een cruise maar heb al haar video’s gezien. Echt lekker rustgevende video’s
Ik ga het zo hard missen dat je over een paar weekjes niet meer je was buiten kunt laten drogen kutzooi
Mijn moeder doet dit ook nog in de winter
@Troepje oooeh nice weer een rabbithole waar ik uren naar kan kijken
@KatyS ohja van de reclames!! Ze hebben een alaska cruise zie ik, verleidelijk haha
@Zemraluani nee als ik dystopian vibes wil ga ik naar een ghost city!!!
@Spaarlamp maar als ik nadenk vind ik alle slaap plekken vies
Als het vriest en de zon schijnt kan dat, wordt het echt lekker van!
Noro-ville