Wat je even kwijt wil #69

Het was dat de mijn galblaas ging ontsteken en er ineens spoed achter zat. Maar poliklinisch was de wachtlijst 40 weken voordat ik aan de beurt zou zijn om dat rot ding eruit te laten halen.

Zou zo snel mogelijk doorverwijzing aanvragen.

En wat @OhMyGosh zegt, zo’n verademing nooit meer die aanvallen. Had zelf op een gegeven moment morfine bij zo’n aanval en zelfs dat hielp niet meer tegen de pijn.

2 likes

Pff heb echt maar 3 u geslapen en alweer helemaal klaarwakker. Snap er niks van, maar ga mezelf dan maar niet forceren om nog slaap proberen te pakken. Ben benieuwd wanneer ik vandaag instort van vermoeidheid :upside_down_face:

1 like

Bijna niet/niet geslapen en ik denk dat het komt doordat we kip in cola hadden als avondeten. Ik HAAT cafeïne echt grrr

Nou, ik sluit me ook aan in de rij van de slecht slapers :smiling_face_with_tear:
Geen idee waarom maar ik heb onderhand elk uur langs zien komen.

3 likes

Hier ook! Echt een gebroken nacht gehad zeg.

1 like

Same

Same :alarm_clock::sob:

1 like

Godsamme wat ben ik blij dat de schoolvakantie voorbij is. Echt zo’n cliche waarvan ik dacht dat het overdreven was, maar gewoon 100% waar

2 likes

Hahaaaaaa mijn kleine zusje wordt ontzettend rechts opgevoed en dat merk ik ook. Nu heeft ze haar whatsapp status aangepast naar ‘she/her’ en ik vind dat echt waanzinnig want ik WEET dat haar vader hier foxwild van kan worden. You go girl!! :heart:

58 likes

Het is pas half 11 en ik heb al een reeks van ongemakkelijke momenten op mijn werk achter de rug. Can’t control the cringe :skull: Ik wil naar huis

2 likes

Hier ook team elk uur voorbij zien komen vannacht! Zou het aan de stand van de maan liggen? :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Liam EN Noel hintten allebei op een Oasis reünie :dizzy_face: ik moet daar echt heen als het zo is

12 likes

Dit doen ze volgens mij zo vaak, maar ik help hopen dat het waar is want ik wil dit toch echt nog eens live meemaken!

3 likes

Ik geloof er niet in en heb toch om 3 uur vannacht opgezocht wat de maanstand was, omdat ik gesloopt was na het weekend, maar klaarwakker in bed lag. Hij zit op 49,5% trouwens. :first_quarter_moon:

7 likes

Niet op deze manier, ze hebben allebei iets geplaatst dat er morgen meer nieuws komt

2 likes

Ik heb vannacht op de HAP gezeten omdat ik zoveel pijn had van mn verrekte galstenen :smiling_face_with_tear: wat een hel

5 likes

Hij zal zo wel in m’n DM verschijnen. :smirk:

1 like

Ik weiger hoop te krijgen maar toch…

3 likes

Hier nog iemand die slecht heeft geslapen vannacht :yawning_face:

Ik ben 3(!) pasjes verloren vandaag op twee verschillende momenten én ik kreeg 6 kipnuggets terwijl ik er 9 bestelde/betaalde :smiling_face_with_tear::money_with_wings:

3 likes