Ik ben gister ongesteld geworden en ik had de hele middag enorme ‘reguliere’ krampen, maar dat is nu overgegaan naar kont krampen
Dus ik zit nu op kantoor en iedere paar minuten schiet de kramp erin en kan ik niet normaal zitten. Ik lig tegen het einde van de ochtend echt op de grond
Ziekmelden en lekker naar je bed!
Omg dat is zo erg
sterkte
Heel leuk met mn nichtjes gespeeld dit weekend. En nu wakker met een pijnlijke keel en een verstopte neus ![]()
Laatst in de auto echt meegeblerd op ‘bad romance’ van Lady Gaga en het was echt fantastisch ![]()
Ik heb ontslag genomen en ben zo opgelucht!! Hopelijk zijn alle slapeloze nachten weg. Aan de ene kant spijt en voelt het als opgeven. Maar aan de andere kant: 10 kg lichter. Dus aan dat laatste gevoel houd ik me maar vast.
Ik heb dit een tijdje terug ook gedaan en mijn spijt was na een paar dagen helemaal weg, hopelijk bij jou ook!
Zo raar. Ik had een voicemailbericht van een werknemer uit het OLVG met allerlei informatie over een familielid die opgenomen zou zijn, waar ze was opgenomen, op welke afdeling etc. en hoe ze nu behandelt wordt.
Maar het is niet mijn familielid dus verkeerd verbonden maar vind het wel vervelend dat het nu niet is aangekomen bij de juiste persoon.
Het OLVG bellen?
Wat vreemd dat dit kan gebeuren nu alles zo streng is omtrent AVG enzo? Ik zou ook zeker even bellen om dit door te geven
Als je telefoonnummer verkeerd in die portal staat of je nummer is verkeerd doorgegeven kan dat natuurlijk gebeuren. Neemt niet weg dat je het alsnog moet melden, maar hoeft niet perse een fout van het ziekenhuis te zijn.
Ja maar ik begrijp niet waarom ze dan een voicemail inspreken met allemaal informatie over de persoon ipv bijvoorbeeld alleen vragen terug te bellen. Dat er een verkeerd telefoonnummer wordt doorgegeven zal wel vaker gebeuren dus daarom zou ik denken dat ze daar voorzichtiger mee zouden zijn als het gaat om persoonlijke informatie
Toen ik nog in een ziekenhuis werkte (dat was pre-AVG haha) mochten de artsen juist nooit voicemails inspreken aangezien je niet weet of degene die dat afluistert ook daadwerkelijk de patient is (zeker bij huistelefoons nogal een kans dat dat iemand anders is, maar ook bij een verkeerd nummer natuurlijk).
Maar dit soort informatie mailen mag ook niet toch? Dit soort informatie komt dan toch op een portal te staan waar je een inlogcode voor krijgt?
Je mag volgensmij officieel alleen een voicemail inspreken als je zeker weet dat die voicemail ook van die patiënt is, maw als de voicemail zegt “Hallo dit is de voicemail van Pietje van Loon, ik ben er even niet. Spreek iets in na de piep”. Als de voicemail alleen “Pietje” is, of dat automatische “dit is de voicemail van 06123…”, van dan mag het al niet. Maar de meeste mensen hebben tegenwoordig of geen bandje meer, of een bandje met dus alleen hun voornaam.
Heel slordig dat dit bij jou terecht is gekomen @vloeistof. Zou zeker OLVG even bellen en melden, dan kunnen ze zorgen dat het niet vaker gebeurt op deze manier.
oh jaaaa dat was het inderdaad, dit is de enige reden dat ik ooit m’n naam op m’n voicemail heb gezet (nog nooit een bericht achtergelaten door een arts maar goed haha)
Ik had me aangemeld voor the clothing loop en heb al 2 tassen thuis gehad, met leuke spulletjes en heb een paar leuke kledingstukken gescoord!
Ik weet niet waar ik dit moet posten maar zag net in een fragment de naam Jannelies voorbijkomen en moest meteen aan het forum denken (Annemiekel etc.)
Ik krijg morgen eindelijk een tas!!
Ik zag Joost Eerdmans het afscheidsfeestje van Rutte verlaten op Scheveningen en hij is echt veel langer dan ik had verwacht? En hij had een soort mintgroene linnen overhemd met een zwarte broek aan en het stond echt totaal niet. Ok. Doei.