Wat je even kwijt wil #69

had je moeten claimen als eigen avatar eerst

5 likes

Ik zit te kijken naar Hanneke Groenteman bij zomergasten en deze vrouw is 85??? Damn

20 likes

Bij mij ook net deze reden, veel afvallen in korte tijd. Na het verwijderen van de galblaas geen last meer gehad! Die aanvallen waren echt de hel.

Had je er vaak last van? Ik heb het nu ongeveer 1x per maand dus vind het dan best heftig om dat ding er maar direct uit te laten trekken haha.
Maar verder eens, heb ook met de dokterspost aan de lijn gehangen vannacht.

1 like

Ik had er best vaak last van, zeker als ik iets at met suiker of vet. Later ook bij ‘gewoon’ eten en toen durfde ik helemaal niet meer te eten. Toen ik op mijn werk een aanval kreeg meteen naar de dokter en is de bal gaan rollen.

3 likes

Ovenschaal, maar die is hier niet meer volgens mij.

2 likes

Precies 7 jaar (7!! :exploding_head:) kreeg ik de kankerdiagnose. En voor het eerst in die tijd op deze dag voel ik me niet helemaal overspoeld door mijn emoties (niet dat ik me goed voel, maar ik kan vandaag functioneren).
Wel al 2 stukken taart op. En frietjes :sweat_smile:

137 likes

Met 1x per maand zou ik het er wel uit laten trekken. Bij mij ging het heel geleidelijk van 1x in het halfjaar naar 1x in de maand, waarbij diclofenac niet meer hielp. Echt een zegen dat ik geen galblaas meer heb

1 like

Ok dan laat ik me wel doorverwijzen :blush: thnx voor je reactie! Doorverwijzen is natuurlijk ook niet perse direct morgen opereren, dat kan natuurlijk in overleg.

Vind het alleen wel heel spannend haha.

4 likes

Ik vond het meevallen, wel last van de narcose en het gas dat ze in je buikholte pompen. Maar herstel ging best vlot en nooit meer die koliekpijn was het waard!

1 like

Het was dat de mijn galblaas ging ontsteken en er ineens spoed achter zat. Maar poliklinisch was de wachtlijst 40 weken voordat ik aan de beurt zou zijn om dat rot ding eruit te laten halen.

Zou zo snel mogelijk doorverwijzing aanvragen.

En wat @OhMyGosh zegt, zo’n verademing nooit meer die aanvallen. Had zelf op een gegeven moment morfine bij zo’n aanval en zelfs dat hielp niet meer tegen de pijn.

2 likes

Pff heb echt maar 3 u geslapen en alweer helemaal klaarwakker. Snap er niks van, maar ga mezelf dan maar niet forceren om nog slaap proberen te pakken. Ben benieuwd wanneer ik vandaag instort van vermoeidheid :upside_down_face:

1 like

Bijna niet/niet geslapen en ik denk dat het komt doordat we kip in cola hadden als avondeten. Ik HAAT cafeĂŻne echt grrr

Nou, ik sluit me ook aan in de rij van de slecht slapers :smiling_face_with_tear:
Geen idee waarom maar ik heb onderhand elk uur langs zien komen.

3 likes

Hier ook! Echt een gebroken nacht gehad zeg.

1 like

Same

Same :alarm_clock::sob:

1 like

Godsamme wat ben ik blij dat de schoolvakantie voorbij is. Echt zo’n cliche waarvan ik dacht dat het overdreven was, maar gewoon 100% waar

2 likes

Hahaaaaaa mijn kleine zusje wordt ontzettend rechts opgevoed en dat merk ik ook. Nu heeft ze haar whatsapp status aangepast naar ‘she/her’ en ik vind dat echt waanzinnig want ik WEET dat haar vader hier foxwild van kan worden. You go girl!! :heart:

58 likes

Het is pas half 11 en ik heb al een reeks van ongemakkelijke momenten op mijn werk achter de rug. Can’t control the cringe :skull: Ik wil naar huis

2 likes