Ik blijf het bizar vinden dat ik, sinds we een vaatwasser en elektrische kookplaat hebben, binnen een kwartier klaar ben met het opruimen en schoonmaken van de keuken. Al die tijd die overblijft, magisch!
Krabsalade? Ben je gehackt? Wat is dit nou?
Of kondigen ze ruzie nummer 1000 aan?
Ik dacht dat ik minstens 43° koorts had, gelukkig niet wakker geworden dit keer (en gewoon 36.3 helaas, wel werken)
Er is een vrouw in de tram die precies lijkt op martha van baby reindeer en nu rare gesprekken houdt met een random man wtf hahaha
Psssst, douglas heeft 25% korting op alles tot middernacht.
Zo maar even een mandje vullen
Zomer 2025 is het zover! Verschillende steden in het VK, tickets zaterdag te koop.
Ik ben gister ongesteld geworden en ik had de hele middag enorme āreguliereā krampen, maar dat is nu overgegaan naar kont krampen Dus ik zit nu op kantoor en iedere paar minuten schiet de kramp erin en kan ik niet normaal zitten. Ik lig tegen het einde van de ochtend echt op de grond
Ziekmelden en lekker naar je bed!
Omg dat is zo erg sterkte
Heel leuk met mn nichtjes gespeeld dit weekend. En nu wakker met een pijnlijke keel en een verstopte neus
Laatst in de auto echt meegeblerd op ābad romanceā van Lady Gaga en het was echt fantastisch
Ik heb ontslag genomen en ben zo opgelucht!! Hopelijk zijn alle slapeloze nachten weg. Aan de ene kant spijt en voelt het als opgeven. Maar aan de andere kant: 10 kg lichter. Dus aan dat laatste gevoel houd ik me maar vast.
Ik heb dit een tijdje terug ook gedaan en mijn spijt was na een paar dagen helemaal weg, hopelijk bij jou ook!
Zo raar. Ik had een voicemailbericht van een werknemer uit het OLVG met allerlei informatie over een familielid die opgenomen zou zijn, waar ze was opgenomen, op welke afdeling etc. en hoe ze nu behandelt wordt.
Maar het is niet mijn familielid dus verkeerd verbonden maar vind het wel vervelend dat het nu niet is aangekomen bij de juiste persoon.
Het OLVG bellen?
Wat vreemd dat dit kan gebeuren nu alles zo streng is omtrent AVG enzo? Ik zou ook zeker even bellen om dit door te geven
Als je telefoonnummer verkeerd in die portal staat of je nummer is verkeerd doorgegeven kan dat natuurlijk gebeuren. Neemt niet weg dat je het alsnog moet melden, maar hoeft niet perse een fout van het ziekenhuis te zijn.
Ja maar ik begrijp niet waarom ze dan een voicemail inspreken met allemaal informatie over de persoon ipv bijvoorbeeld alleen vragen terug te bellen. Dat er een verkeerd telefoonnummer wordt doorgegeven zal wel vaker gebeuren dus daarom zou ik denken dat ze daar voorzichtiger mee zouden zijn als het gaat om persoonlijke informatie
Toen ik nog in een ziekenhuis werkte (dat was pre-AVG haha) mochten de artsen juist nooit voicemails inspreken aangezien je niet weet of degene die dat afluistert ook daadwerkelijk de patient is (zeker bij huistelefoons nogal een kans dat dat iemand anders is, maar ook bij een verkeerd nummer natuurlijk).