oh jaaaa dat was het inderdaad, dit is de enige reden dat ik ooit m’n naam op m’n voicemail heb gezet (nog nooit een bericht achtergelaten door een arts maar goed haha)
Ik had me aangemeld voor the clothing loop en heb al 2 tassen thuis gehad, met leuke spulletjes en heb een paar leuke kledingstukken gescoord!
Ik weet niet waar ik dit moet posten maar zag net in een fragment de naam Jannelies voorbijkomen en moest meteen aan het forum denken (Annemiekel etc.)
Ik krijg morgen eindelijk een tas!!
Ik zag Joost Eerdmans het afscheidsfeestje van Rutte verlaten op Scheveningen en hij is echt veel langer dan ik had verwacht? En hij had een soort mintgroene linnen overhemd met een zwarte broek aan en het stond echt totaal niet. Ok. Doei.
Ik hoopte dat deze post ging eindigen met dat je hem ineens heet vond ofzo maar helaas.
Ik was net bijna thuis en toen ging mijn auto schudden en ging er een lampje branden heb nog een km doorgereden naar huis, maar nu moet ik hier weer iets mee en gaat het wrs veel geld kosten. Whyyyyyy???
Welk lampje ging er branden? Want ik heb dit ook gehad met een vorige auto en dat bleek iets met de motor en de cilinders te zijn. Dacht iets van niet meer op alle cilinders lopen
Epc! Wist ook niet wat het betekende, maar zit dus ergens in de aandrijving. Ik zal morgen de garage bellen, maar volgens internet mag je er niet mee rijden dus dat wordt een uitdaging.
Ben je op het feestje of zit je van een afstand als paparazzi in het zand gegraven?
Dit is best erg, ik heb zondag frietjes besteld (en hamburger), gisteren at ik vis met frietjes uit de airfryer (want vooraf zo “ingepland” en niet meer aan die besteldag gedacht). En vanavond ging ik onverwachts uit eten, nou 3x raden wat ik op heb
Zuurkool
Ah ja dat had ik ook, voelde echt alsof de auto aan het schokken was/zoals iemand die niet kan autorijden optrekt
Ik ben jaloers, had vanavond een afspraak en daarvan zei de host een tijdje terug “we gaan wel gewoon naar de snackbar hoor ik ga niet koken”, maar toen had ze toch gekookt. Had me al helemaal verheugd op de friet!!
Ik vier al zo’n 10 jaar mijn verjaardag op dezelfde manier: veel vreten en ongeveer dezelfde groep meiden die elk jaar komt. Ik heb over het algemeen alleen losse vriendinnen, maar ze zijn allemaal zo lief en iedereen vindt elkaar leuk en is geïnteresseerd in wat er veranderd is bij de ander in een jaar. Naja goed, nu is een van mn vriendinnen verhuisd naar een andere stad waar een andere vriendin van me woont en nu gaan ze samen sporten en ik vind het zoooo leuk dat mijn verjaardag dat heeft opgeleverd 🥹
OMG drie dagen🥲
Ben gister om 21:30 in slaap gevallen met mijn dochtertje, en nu ben ik al een uur klaarwakker terwijl ik een vrije dag heb en mijn wekker eindelijk niet om 04:45 ging .
Ik werk met pubers en sinds het schooljaar weer begonnen is, hebben meerdere meiden (4e/5e klas) het al op zeer serieuze en volwassen toon gehad over ‘‘mijn vriend’’. Ze brengen het zo volwassen dat ik me er altijd een Jeroen in pak bij voorstel die iets vaags gaat doen op een of ander kantoor, maar dan vragen ze aan me of ik een foto wil zien en dan is het uiteraard zo’n ongewassen puber van 16 jaar haha en dan heb ik even error in mijn hoofd. Ik zie dat zelf als ‘‘vriendje’’ zegmaar.
maar snap ook wel weer dat het voor hen heel serieus voelt want ze zijn al 16 en mogen rijlessen en zitten in de bovenbouw etc. dus het is zéker geen ‘‘vriendje’’ want ‘‘ik ben toch geen 12 meer?!’’ dus na mijn nanoseconde verwarring vind ik het altijd heel cute en wholesome dat ze er zo quasi volwassen over praten
Haha dan is het maar goed dat ze een foto laten zien, straks is het echt een kantoor-Jeroen en dan heb je toch een klein probleem.
Wij hadden op de middelbare school zo’n situatie
ja dan was het toch een telefoontje naar de ouders geworden vrees ik. maar gelukkig dus allemaal onschuldig! wauw, nu ben ik nieuwsgierig, hoe liep dat dan af?