Wat je even kwijt wil #69

Ik heb om 6:30 mijn wekker gezet om 30 uur van tevoren online in te checken (weinig zitplaatsen aan raam nog beschikbaar), komt die mail maar niet binnen. :sleeping:

1 like

Kan je niet gewoon met je boekingscode inchecken via de site van de luchtvaartmaatschappij? Zo doe ik het altijd.

9 likes

Ik zie meestal dat je pas 24u voor de vlucht online kan inchecken dus misschien is dat het?

2 likes

Bij bijvoorbeeld transavia is het 30 uur.

2 likes

Oh chill! Dan hoop ik dat die mail intussen binnen is en @Bergson een plekje aan het raam heeft kunnen scoren!

Je kan toch al veel eerder van te voren een stoel kiezen?

3 likes

Als je eerder een stoel wil kiezen, moet je daar vaak voor betalen. Als je met inchecken kan kiezen is het gratis.

Ik wilde vandaag even langs de Ikea om één klein dingetje te halen dat ik wel echt nodig heb. Hebben ze een of andere pyjamadagactie met kortingen. Ik vrees dat het hartstikke druk is en dat trek ik al niet, maar mensen die in pyjama komen echt al helemaal niet. Meh. Dan maar morgen of zo.

4 likes

En @Karen_Walker

Inmiddels gelukt! Het was 30 uur van tevoren, maar werd 29 uren van tevoren. Zonde van het uurtje slaap, maar goed. :joy:

En één van de laatste twee raamstoeltjes! :raised_hands:t3:

11 likes

Ja tegen betaling, daar had ik geen zin in haha.

1 like

Ga naar buiten daar word je vrolijker van, not. Alles dood grijs verlaten, fucking zombie apocalypse.

1 like

Woon je in Woerden?

13 likes

Mijn moeder is een schat maar wel een typische almond mom. Gister zat ze weer op haar stokpaardje over eten, wie er wel of niet dik is. Ze begon toen over een familielid, die momenteel onder behandeling is voor een eetstoornis. Normaal laat ik het allemaal over mij heen glijden, maar ik werd hier zo kwaad over dat ik alles er uit heb gegooid.

Blijkbaar heeft mijn speech indruk gemaakt want ik kreeg vanochtend een appje met excuses, dat ze het nooit meer zal doen (dat betwijfel ik) en dat ze een X bedrag op mijn rekening heeft overgemaakt om te gaan shoppen als een extra excuses :sweat_smile:

28 likes

Helaas worden er Katy Perry hits geblast door het uitgestorven buurthuis.

Baby naar logeer adres gebracht, helemaal lekker optutten en zo naar een festival. God I missed thisssss :sunny:

16 likes

Ik heb vanavond een bruiloft en mn sociale batterij is zo op. Heb helemaal geen zin om me zo leuk aan te kleden en op te doffen en mensen te zien. Het begint ook om half 7, zonder eten, en het is voor mij zon 2 uur rijden dus ga vantevoren maar naar de MacDonalds.

9 likes

We zijn op een doopfeest en het grote vreten begint tegen 17.00 uur. We wilden eigenlijk ff gaan slapen met dochter maar ze is zo opgefokt dat ze door de kamer stuitert en m’n man en ik voor pampus op t bed liggen.
Momenteel strooit ze al haar kleding/luiers/speelgoed door de kamer maar we hebben niet de energie er wat van te zeggen of te doen😆

6 likes

Ik heb eindelijk vakantie ènnn ik heb vandaag een vast contract aangeboden gekregen! PARTY

121 likes

Niemand kan of wil afspreken terwijl ik daar juist wel behoefte aan heb nu dus dan maar lekker sip in bed liggen.

10 likes

Ik heb vanavond een verjaardag die ik niet kan afzeggen maar heb zo geen zin. Wil gewoon oma zijn en chillen.

1 like

Nadat ik enkele maanden geleden door een ongelukkige val mijn heup brak, heb ik vandaag voor het eerst weer geoefend om met mijn eigen hond te wandelen. Zij is met momenten heel angstig en kan dan heel hard trekken, dus ik moet wel stevig genoeg staan om haar te kunnen houden. Ook waren we net verhuisd naar een veel drukkere buurt dus zij moet sowieso nog wennen (momenteel woont ze bij mijn moeder waar het heel rustig is). Vandaag gingen we dus oefenen, samen met mijn moeder en haar hondje. Mijn ongeval gebeurde vlak voor mijn deur, terwijl ik de hond uitliet ben ik gevallen. Ik was toen zo bang dat ze zou weglopen en heb haar tot de ambulance kwam heel hard vastgehouden. Ze was toen echt heel bang en is zelfs uit haar tuigje geraakt, maar eind goed al goed.
Vandaag waren we nog niet mijn straat uit toen er een ambulance met loeiende sirenes langsliep, gevolgd door een politiewagen. Vijf seconden later liep er iemand op krukken voorbij (ze was altijd wat bang van mijn krukken). Ze deed het zoooo goed maar ik was zo emotioneel, stond echt half te janken op straat omdat ik het een soort van herbeleefde ofzo?

Vanmorgen vloog er in de winkelstraat ook al een duif tegen een etalageraam dus ik ben er naartoe gesneld en heb het beestje dan wat verder weg gelegd. Tegen dat ik daar aankwam was ie al overleden, stond ik daar ook al half voor te janken.

Wat een emo-dag en wat een dagboekpost :cry:

18 likes