gw meegooien
Wtf
Is de docent er bij?
Ik lig heel even op bed met de de zon op mijn gezicht en er is vandaag echt ff niks lekkerder dan dit.
Ik ben jarig vandaag en het is gewoon een lekkere relaxte dag
Maar toen Cynthia (was zij het?) de zon op haar gezicht wilde voelen werd ze uitgelachen.
Ben even zo klaar met mezelf.
Ik heb, net als nu, zo vaak last van after dinner dip en ĂŒberhaupt vermoeidheid, ben er zo klaar mee. Het lukt gewoon niet om gezond te leven. Ik voel mij echt altijd zwak en moe en dat heb ik waarschijnlijk aan mijzelf te danken, maar veranderen ho maar. Wil op dit soort dagen zo graag boos zijn en mensen de schuld geven, maar ik weet dat ik het grootste probleem ben
Ja bleh dit heb ik ook. Overal pijn, al weken ziek en mega moe. Moet echt gezonder eten; boodschappen gedaan maar lig alweer met een zak chips op de bank.
Ah dit is heel herkenbaar! Het lukt mij ook gewoon heel vaak niet om zelf te koken omdat ik me daar te moe en futloos voor voel, heb gisteren ook niet normaal avond gegeten. đ«
Herkenbaar. Mijn avondeten: een stroopwafel, chocola en een pakje van die witte crackers. Ik heb al een tijdje nul zin in normaal avondeten en het wordt niet echt beter. Ook net ziek geweet en een paar weken gekwakkeld. Sowieso vaak moe. Normaal eet ik ook niet heel hoogstaand, maar dit is weer een ander verhaal. Wil alleen maar troep.
Er is in een dorp naast mij een man vermist sinds vanmiddag, inmiddels zoeken ze d.m.v. infraroodtechniek.
Het is zo koud buiten, hoop dat hij snel gevonden gaat worden
Mijn moeder krijgt vet vaak van die scam appjes met: mam ik ben mijn telefoon verloren blabla wil je geld overmaken. Ze stuurt dat altijd netjes naar mij en mijn zus met de vraag of dit klopt. Vandaag was mijn telefoon in de wc gevallen en moest ik haar dus echt appen met mijn werk telefoon Ga stuk om het berichtje ook: mam mij telefoon is in de wc gevallen. Dit is mijn werk telefoon. Het is geen scam en ik hoef geen geld. En dan een lelijke foto van mij met kapotte tefoon erbij. Gelukkig geloofde ze het toen wel =â)
Als dit iets nieuws is wellicht wel even naar kijken. Ik heb hier al zowat mijn hele leven last van, slechte slaper enzo. Dus weet dat ik gevoelig ben, want de dokter zegt dat t tussen mn oren zit en er niks mis is
Dus vandaar dat in het gooi op mijn eigen keuzes en zal er bij jou ook best een oorzaak kunnen zijn. Maar wellicht heb je wel wat te korten?
Die uitspraak werd wel in een bepaalde context gedaan⊠hoe zat dat ook weer. Geloof zoiets van âk trek me niks van jullie haters aan brb ff de op mân gezicht voelenâ.
hahaha ja dat was cynthia toch?
Ja tien jaar geleden ofzo haha dus weet niet of je de post nou serieus bedoeld of niet @Ladybug
Ik reed laatst langs een huis met van die vlaggetjes waar je ook wel eens de naam van je pasgeboren kind mee laat zien. Er stond âJubellijnâ, best een gekke naam vond ik. Maar toen dacht ik nog eens goed na en stond er natuurlijk jubel-lijn (als in de lijn vlaggetjes waarmee je jubelt).
maar waarom zou je het woord voor de vlaggetjes op de vlaggetjes zetten?
ik zie hier in de buurt steeds vaker dit soort dingen en ik vind het zo wasteful, 100% dat je dat daarna moet weggooien want waar ga je het anders voor gebruiken?
bij dat kind op de kamer hangen??
Ik denk dat ze er prestaties van de kinderen aan gaan hangen? Ik zag later dat ze er nog iets onder hadden gehangen maar ik ben vergeten wat er stond, ik fiets er vanmiddag weer langs dus dan ga ik nog eens kijken haha.
Ik denk echt niet dat mensen nadenken over hoe zonde zoân vlag is⊠Of inderdaad op de kamer hangen maar dan heb je zoân gekke vorm.
Ik had hier in de wijk een reclamebord staan (die je in de bushaltes ziet) als geboorte aankondiging.
Maar wat is hier anders aan dan een bord in de tuin? Of een bord/vlaggetjes voor het raam? Alle vormen van zoân aankondiging dat er een baby geboren is ga je toch nooit meer gebruiken? Dat berg je op in een doos met babyspullen die leuk zijn om te bewaren voor later. En ja het is niet nuttig of zinvol maar wel een traditie die mensen leuk vinden en onderdeel is van een kind krijgen voor veel mensen. Ik was persoonlijk apetrots toen ik âwelkom -naam kind-â voor ons keukenraam kon hangen en mega dankbaar voor degene die die houten vlaggetjes zelf met de hand voor ons gemaakt en uitgebrand had