Wat je even kwijt wil #70

Jezus wat kut. :confused:

3 likes

Gemeente bellen? Is waarschijnlijk niet gratis maar zou ik er persoonlijk wel voor over hebben. Wel echt ziek kut dat iemand het gewoon in een container heeft gegooid waarschijnlijk.

8 likes

Op het label staat 32% mohair, 32% wol en verder elastane + dat je het op 30 graden moet wassen maar daar is het vaker bij mis gegaan. :grimacing:

3 likes

Handhaving heeft vaak een sleutel om de containers via de zijkant te openen. Hierdoor kun je kijken of hij eventueel erin ligt/dat je hem kunt horen. Ze willen vast helpen, bij de gemeente waar ik eerder werkte deden ze dat heel vaak.

8 likes

Ik zou ‘s ochtends met vriendin 1 afspreken en ‘‘s middags met vriendin 2, beide hebben afgezegd en nu zit ik als troost met m’n baby samen in de auto McDonalds te eten (alleen ik he, hij zit erbij voor de moedermaffia)

32 likes

Ik was niet lekker in de supermarkt en gedroeg me zo onhandig. Ik liet spullen omvallen en liep twee keer bij een familielid en mijn brein registreerde het maar de reactie kwam vertraagd, waardoor ik diegene straal genegeerd heb. Toen ik het eenmaal door had zag ik hem niet meer. Diegene heeft mij vorig jaar nog met iets groots geholpen en ik vind het zo kut dat het waarschijnlijk leek alsof ik hem ontweek :cry: Achteraf bezien gedroeg ik me namelijk zo (we liepen zelfs in tegenovergestelde richting naast elkaar).

1 like

Dan stuur je toch een appje dat je niet lekker was vandaag in de winkel maar diegene gezien denkt te hebben en dan vraag je hoe het gaat met diegene.

47 likes

Is het nog gelukt om hem te vinden?

Zag toevallig net dit artikel: Handig, die ondergrondse containers – totdat je trouwring, je sleutelbos of je kat erin valt - NRC

7 likes

Wat een leuk artikel! Ik wist helemaal niet dat die containers zo slim zijn. En ik ben nu wel benieuwd naar de beste manier om spullen terug te vinden in een container.

3 likes

Niet om dramatisch te doen maar volgens mij stikte ik net bijna in een plak ontbijtkoek met pindakaas (gevaarlijk kleffe combinatie ook, had het misschien handiger kunnen aanpakken). Heb serieus even gevreesd voor mijn leven :smiling_face_with_tear: :smiling_face_with_tear: :smiling_face_with_tear:

8 likes

Haha noooo dit lijkt me ook zo droog/ klef om door te slikken. Gelukkig ben je ok.
Die smaak combinatie lijkt me trouwens wel lekker :thinking:

——

Ik heb net de badkamer een deep clean gegeven en wát een lekker gevoel is dat.

5 likes

Ik blijf vandaag de hele middag lekker in bed liggen en voel me echt 0 schuldig haha

26 likes

Het is zulk heerlijk weer, ik zit buiten uit de wind in de zon en ik geniet echt met volle teugen

17 likes

Er ging afgelopen tijd een enge diepzee vis viral op TikTok

deze vis gaat het om

En ik kom er net achter hoe groot ‘ie echt is :smiling_face_with_tear:

ware grootte

43 likes

Dit is toch gewoon die vis uit nemo? :joy:

Nee ik bedoel iets anders, shit :joy: disney film volgens mij met die waterfiguren

Stem nu toch weer voor finding nemo. Toch wel fijn dat jullie mijn gedachten zo kunnen volgen /s

6 likes

Ja die met dat lampje waar die vader en Dory door betoverd raken

5 likes

Mijn favo feitje over deze vissen is dat de mannetjs een stuk kleiner zijn dan de vrouwtjes en een soort onstilbare honger hebben tot ze een vrouwtje vinden. Dan bijten ze het vrouwtje, smelten ze aan het vrouwtje vast en worden ze een soort hersenloos aanhangsel dat het vrouwtje naar eigen wens kan gebruiken als spermadonor.

En 1 vrouwtje kan ook meerdere van deze aanhangsels hebben en gewoon haar eigen voorplanting regelen terwijl die mannetjes pretty much kasplantjes zijn. Feminist queen.

91 likes

Wederom bewijs dat mannen eigenlijk nutteloos zijn

20 likes

Sommige mannen zou je ook wel als een hersenloos aanhangsel kunnen bestempelen.

14 likes

En wij vrouwen het maar weer meezeulen, die kansloze ballast.

4 likes