Ik ben weliswaar kindvrij, maar ik ben zeker geen kinderhater. Houd van de kinderen van vrienden en familieleden en heb ook niks tegen kinderen van mensen die ik niet ken (tenzij ze zich misdragen uiteraard). Wat ik niet begrijp is waarom je met wildvreemden die het niets interesseert wilt delen dat jij een kind hebt gekregen (of dat je 50 bent geworden, of dat je kind een diploma heeft gehaald). Maar blijkbaar ben ik daarin een uitzondering en zien andere mensen wel graag dat soort dingen
Uitslag gekregen van mijn uitstrijkje en alles is goed.
Waarom deel jij met vreemden op het internet je hersenspinsels? Dat boeit toch niemand?
Daar gaat het dus al fout, de meeste mensen zijn wel geïnteresseerd in het leven van hun buren/de medemens.
Ik snap ook niet zo goed wat je dan op een forum zoals deze doet eigenlijk, als wildvreemden je niets interesseren.
In veel gevallen zorgen familie/vrienden voor zo’n bord volgens mij, ten minste dat was bij mijn ouders en hun omgeving de traditie. Superleuk toch als anderen dat voor je doen! En ook als je het zelf doet trouwens
Fair point. Maar ook hier boeit het me niets als mensen kinderen krijgen of 50 worden
Als mensen geen geboorte aankondigen zouden doen, hadden we deze parel ook gemist:
Die rolluiken in de reflectie maken het echt af #brabant
Wel knap dat jij kan bepalen dat het wildvreemden niks interesseert.
Wat mij betreft zou de wereld best opknappen van een beetje naoberschap…
Ik word altijd emotioneel/vrolijk van die vlaggen rondom de eindexamenuitslagen. Vind dat juist zo leuk dat je even ziet en voelt van al die tieners gaan nu door zo’n spannende haast universele periode en daar ben ik ook doorheen gegaan en dan word ik helemaal nostalgisch naar die tijd haha
Voor mij verre van betekenisloos ook al ken ik die mensen niet
Toen ik zelf geslaagd was had ik vanwege de vlag zelf een handgeschreven kaart van de postbode gehad, vond dat toen echt enorm lief
Paaseitjes zijn echt zo niet normaal duur geworden
zo edgy en stoer
Ja en die borden zijn daardoor eigenlijk ook nooit een wegwerpartikel. Vaak wordt de naam gewoon overgeschilderd wanneer er een nieuw baby’tje is geboren in de familie of vriendengroep. Wat een zuurheid weer hier.
Het glas is vandaag echt even half leeg ben zo klaar met alle stress. Lijkt ook wel alsof er telkens iets nieuws voor in de plaats komt als het ene is opgelost of eindelijk weg is.
Edit: heb nu lekker eten besteld en ga zo first dates kijken morgen weer een nieuwe dag.
Waar in de bevroren hel is dit
Hahahah, in Canada
1963
Geworpen
Dit is al zo lang zo’n stom grapje, fcol verzin iets nieuws… Of niet, oh nee liever niet eigenlijk.
Oh ik zag ze vandaag bij de Kruidvat liggen, 2 zakjes voor 4 (of 5) euro.
Het zal geen topkwaliteit zijn.