Wat je even kwijt wil #70

Nu ben ik wel benieuwd wat voor auto het is

1 like

Ik kwam dit op pinterest tegen. :laughing:
Een betonnen speelplek en geen ballenbak maar kiezelbak

13 likes

Misdadig

1 like

Zou m’n dochter geweldig vinden, die houdt van stenen :rofl::rofl::rofl:

Maar echt, hoe triest is dit?

4 likes

Huh het is niet eens mooi ook? Eerder een aftands hoekje waar toevallig een paar planten staan

4 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Limburg-topic

Schaafwond paradijs voor kinderen

2 likes

Happy cakeday aan alle OG FF’ers (en het forum zelf natuurlijk!) :partying_face: :cake:

19 likes

Merci @Nescio !

6 likes

Ik heb ‘m al ff :partying_face:

6 likes

Ah, ik vroeg me al af waarvoor dat was :blush:

3 likes

Lekker random dit maar mijn buurvrouw en ik zitten zo vaak tegelijk op de wc :rofl: van de 3x dat ik geweest ben vandaag ging zij ook 2x. We wonen beiden alleen.

3 likes

Lijkt wel een grafsteen

1 like

Klinkt wel gezellig haha!

4 likes

Ik ga er dan over nadenken of de ander dat dan ook door heeft op dat moment

3 likes

Same hahaha :sob:

4 likes

Vroeger als kind hoorde ik onze buurvrouw ook. De muren waren nogal dun en ik ‘kletste’ dan met haar als we beide op de wc zaten.
Mijn moeder vroeg dan waarom ik zo zat te roepen op de plee :laughing:

24 likes

Ik zat van de week in de kleedkamer van de sportschool (want ging een les volgen) en iemand die die les ook altijd doet vroeg “en heb je er zin in” en toen zei ik “ja hoor”

En toen was er zo’n boomer die gelijk heel verontwaardigd zei “ja HOOR dat zegt m’n puberdochter ook ALTIJD ja HOOR ja HOOR”

En toen dacht ik ook echt zoals een puberdochter hou je bek

72 likes

Ik kan volgens mij niet in het opbiecht topic.
Maar ik kan dit ook echt tegen niemand zeggen en moet het even kwijt.

Ik heb een vriend en een kind.
Maar ik heb sinds kort ook een crush op een collega (die ook gewoon in een relatie zit waar hij volgens mij wel gelukkig mee is?).

Pffffffff😅
No worries, ik houd wel afstand en we zien elkaar helemaal niet vaak, maar man, wat een irritant gevoel voor mezelf. Ik heb dit nog nooit eerder zo meegemaakt, hoop dat het snel overgaat.

3 likes

In het complex waar ik waar ik woon begon iemand om 10 uur met boren. Ik vind dat echt een prima tijd. Maar nu wordt het gezeurd (in een fb groep) over dat het te vroeg is :face_with_spiral_eyes:

1 like