Wat je even kwijt wil #70

Ik las laastst ergens op social media iemand die zei dat ze soms tegelijkertijd haar bed verschoont en een schone pyjama aandoet en ze dat ‘fancy sleep’ noemt en vanavond heb ik fancy sleep can’t wait!!

80 likes

Heb je ook je benen geschoren want dan is het nog lekkerder

33 likes

Leuk!! Ik kwam er veel te laat achter, toen was het al uitverkocht. Echt veel goede namen!

4 likes

Ja en dan vers gedoucht in een fris bed heerlijk :heart_eyes:

12 likes

Elke zondag weer lekker om zo het weekend af te sluiten. :smiling_face_with_three_hearts:

8 likes

Ik heb vanavond ook een fancy sleep ! Schone pyama en schoon bed. Alleen het bed moet nog opgemaakt worden. Zo’n gedoe maar eigenlijk ook wel weer zo gedaan. Maar zit het al de hele dag uit te stellen en moment is er nu dat ik het echt moet opmaken.

2 likes

Heb je toevallig kpn tv? Daar kan je de show met z’n allen van Lisa Ostermann zien, zit in het pluspakket.

2 likes

Ik dacht even dat je bedoelde dat ze tijdens het verschonen van haar bed ook haar pyama aantrok, vond het al best impressive om dat tegelijkertijd te doen :sweat_smile:

5 likes

Blijkbaar doe ik dat altijd al, maar nu klinkt het nog beter.
Ik vond het altijd al heerlijk om als mijn bed verschoont is ook te douchen en een schone pyjama aan.
Oja en het liefst nog even de kamer stofgezogen

8 likes

Ik had hier net een yogaklasje geboekt en er waren alleen maar vrouwen uit het dorp, maar er was dus 1 vrouw bij die al 509 dagen elke dag een ultra marathon (50km) rent naast haar fulltime baan als advocaat :crazy_face:. Ze ging blijkbaar voor het wereldrecord, maar stopt niet meer.

Ze vertelde ook dat ze vanacht om half 1 opstaat om te rennen zodat ze morgenochtend op tijd op haar werk kan zijn :crazy_face::crazy_face::crazy_face:

11 likes

Dat lijkt me echt extreem ongezond voor je lichaam.

39 likes

ik vraag me dan ook af hoeveel ze dan moet eten om genoeg energie te hebben en te herstellen. Volgensmij kan je lichaam dan toch niet herstellen??

4 likes

Ik geloof hier niks van

6 likes

Ja, de yoga was ook af om half 8 en ze kwam wat later, omdat ze dus net gerend had!! En dan dus vanacht weer???

Ik heb er ook een artikel over gevonden:

8 likes

Omg en dat doet ze dan elke dag? :scream:

1 like

Nou en ook voor je geest lijkt me. Mensen komen voor minder in een burnout terecht volgens mij.

8 likes

Ik ben nu langzamerhand begonnen met het repareren van kleding en ik had niet gedacht dat het zoveel voldoening zou opleveren. :relaxed:

23 likes

Maar van sporten ontspan je!

Van slapen ook

32 likes

Wauw. Dat is wel toewijding zeg. Maar elke nacht actief bezig zijn is heel ongezond voor je lijf. Daarom krijg je er vaak ook extra voor betaald door bijvoorbeeld onregelmatigheden toeslag.

2 likes