Wat je even kwijt wil #70

Oh wat fijn om te horen dat het inderdaad een leuke camping is! Kun je op de camping ook een beetje leuk eten enzo? Ik stuur je even een privé bericht!

2 likes

Ik had veel verwacht van Zevenaar (nee eigenlijk niet) maar dit al helemaal niet

2 likes

Ook leuk is: een dagdeel (is niet megagroot) Clerveaux bekijken (en het klooster), ik heb daar ook ergens geweldige taart gegeten bij een bakkerij/cafe. Naar kasteel Beaufort (die in het donker waanzinnig verlicht word; maar op dat tijdstip kan je er niet in), dit kasteel ligt aan de mullerthal trail.

3 likes

Ik ben net heel stom gevallen en nu doen mijn hand en knie zeer. Hopelijk heelt het snel, ik kan nu weinig kracht zetten met mijn hand :expressionless:

Ik zit in de restauratie van de Hema. En ik was een beetje aan het scrollen, hoor ik dus de hele tijd vet irritante muziek. Na geïrriteerd bedenken waar het vandaan komt en wie zo aso is, bedacht ik dat ik het zelf was. Tijd voor weekend geloof ik.

6 likes

Oh wat heerlijk!

1 like

Ik heb vorig jaar route 2 van de Mullerthal trail gelopen en dat was echt een prachtige wandelroute! Zeer zeker een aanrader.

1 like

Oh, ik hoop dat je geen dakgoten hebt want dat is echt niet leuk. Ieder voorjaar heb ik agressieve gedachten door ze.

1 like

Wat leuk! En een ongevraagde tip in luxemburg is dus al het ov gratis. Was zelf ook stom verbaasd.

3 likes

Wat doen ze dan met je dakgoot?

1 like

Na het hardlopen verse bramen uit de struiken eten :drooling_face:

10 likes

Wss die kutgeluiden maken😂.
Mn leidinggevende heeft elk jaar een nest naast haar raam. Maar die geluiden argh!!! Gelukkig zit ik nooit in haar kantoor.

2 likes

Ik hoorde zojuist iemand in de straat zeggen dat ze haar oksels alleen onder de douche wast, en ze douchet elke twee a drie dagen. Vaker wassen is volgens haar onzin, “deze samenleving is doorgeslagen” :clown_face:

5 likes

Zo klonk het iedere ochtend in de dakgoot toen wij een kauwennest hadden.

7 likes

Nestjes maken en het maken is echt naar geluid in de goten. En ze schreeuwen echt hard.

Maar dat maakt vast niet uit tov kinderen/volwassen leren vioolspelen!

1 like

Doe doen het niet al zodra het licht wordt

Ik zag in mijn ongewenste mail box een mailtje van “”mcafee”” dat mijn abonnement is verlopen.
En opeens kreeg ik flashbacks naar onze virus scanners en dat je dat 1x in de zoveel tijd moest doen. En als dan je abonnement was verlopen kreeg je altijd hele hardnekkige pop ups

Zijn anno 2025 virusscanners eigenlijk nog wel een ding :thinking:

3 likes

Nee, Windows Defender is genoeg

3 likes

Dit topic is na het bereiken van de limiet van 5000 reacties automatisch gesloten. De discussie wordt voortgezet in Wat je even kwijt wil #70 (Deel 28).