Wat je even kwijt wil #70

Ooooo grr daar word ik ook zo boos van. Lijden en rouwen moet allemaal maar ‘netjes’, binnenshuis en niet openbaar. Pfff

5 likes

Ik heb gelezen dat het een zwembad is waar mensen zwemmen die hetzelfde hebben meegemaakt als haar en dat zij zelf nog niet zo ver zijn in hun proces.
Neemt niet weg dat het alsnog diep triest en beschamend is dat dit de reactie vanuit het zwembad is.

Er moet een oplossing zijn die voor beide partijen werkbaar is.

4 likes

Doet me denken aan dat mijn moeder vroeger paracetamol met water tot een papje prakte zodat hij sneller zou werken :sob: huilen was dat

1 like

Om de reden van het moeilijk doorslikken los ik de paracetamol juist altijd op in water :sweat_smile: veel makkelijker vind ik, snel drinken en water er achteraan, proef je niks van

2 likes

Ik heb laatst paracetamol gekocht die veel beter door te slikken was, Etos huismerk volgens mij. De scherpe randjes zijn wat afgerond en ik krijg ze nu in een keer weg.

1 like

Ja of mengen met limonade hahaha wtf

1 like

Ja, dieren laten vaak niet zien dat ze pijn hebben, waardoor je er te laat achter komt. Dus idd altijd bij enige twijfel (vooral bij zoiets wat levensbedreigend is) naar de dierenarts. Als die dan zegt kijk het even aan vind ik het erg gek, zou wel erop staan dat ze onderzoek doen op zn minst en zeggen wat je denkt dat aan de hand is. Dierenarts ziet zo’n dier voor het eerst, terwijl jij hem 24/7 bijna ziet. @Chicago

4 likes

Hebben jullie geen paracetamol al in bruistablet in Nederland?

2 likes

Ja daarom koop ik altijd liquid caps of de ovale tegenwoordig :heart: teveel gekokhalsd vroeger door die gore dikke tabletten die ik niet weg kreeg

2 likes

Ik moet heel vaak aan @GEEZ denken bij paracetamols omdat zij ze bewust laat smelten. En ik heb er dagelijks wel tientallen in mijn handen en mijn cliënten kauwen er heel vaak op :nauseated_face: soms moet ik daar serieus van kokhalzen

11 likes

Ik slik de paracetamol omdat ik net geopereerd ben maar vond oprecht die gore paracetamol smaak erger dan die hele operatie :joy:

En ja ik lach mezelf hier ook om uit maar de tranen sprongen letterlijk in m’n ogen.

5 likes

Klinkt als die hospice die niet in het Gooi mocht komen, want stel je voor dat kinderen leren dat mensen ongeneeselijk ziek kunnen worden of kunnen sterven.
En dit:
https://www.ad.nl/politiek/aanstaand-woonminister-mona-keijzer-procedeerde-tegen-bouwplannen-voor-haar-deur~a0567c8c/

3 likes

Leugens!!

8 likes

Ik denk nog geregeld aan alle mensen hier die op paracetamol kauwen.

4 likes

Oke je proeft een heel klein beetje maar zeker niets in vergelijking met kauwen of zuigen of proberen door te slikken wat niet lukt :persevere:

@Daelyss een snel google rondje vertelt me van niet, maar de huismerk lossen gewoon makkelijk op

3 likes

Omg heb 4 boetes binnen voor een en dezelfde kut tijdelijke flitspaal?!? :face_with_symbols_over_mouth::japanese_ogre::japanese_ogre:
2 keer op de heenweg en 2 keer op de terugweg damn doei 220 euries

8 likes

Volendam (uit het artikel) is zo ongeveer het tegenovergestelde van het Gooi. Maar denk dat je dat hospice in Bloemendaal bedoelt.

5 likes

In de meeste verzorgingstehuizen krijg je ze met appelmoes. Worden ze nog viezer van. Heel bitter is dat. :nauseated_face: Vond dat altijd zo zielig dat ik het gaf met (suikervrije) jam.

2 likes

:person_raising_hand:

3 likes

Ja dat is die eerste en die ander is de 2e :sweat_smile:
Lekker duidelijk weer van mij

3 likes