Wat je even kwijt wil #70

Was zo schattig, feest van mijn oma en opa’s 60-jarig jubileum vandaag. Mijn oma kan amper lopen maar heeft een minuut geschuifeld met opa op een liedje dat ze speciaal daarvoor had uitgekozen 🥹. Letterlijk de helft van de aanwezigen (waaronder ik) moesten janken toen hahaha.

83 likes

het is me gelukt :pray::pray::pray::pray: voor het eerst ooit en echt goed zittende bikini gevonden

17 likes

Ik wordt net wakker van onweer. Niet iets wat ik had verwacht te zeggen in december.

1 like

Het was echt suuuuper mooi haha :heart: gezeur om niets

5 likes

Ik moet door uitmuntende planning straks de stad in om nog kerstcadeau’s te kopen, thoughts & prayers for me

27 likes

Ik wil naar mijn vader voor kerst, maar nou rijden er geen treinen. Dat wordt een hele ochtend in de wachtstand zitten en de NS app checken

Je hebt toch nog wat dagen voordat het kerst is?

3 likes

Ik moet alle kerstdagen werken dus wij houden ons eigen programma aan

2 likes

Wow, ik had niet verwacht dat zoveel mensen hier ETS/ATS leuk zouden vinden. Misschien wel leuk om een keer te delen dat wij een dubbele set-up hebben (zie foto). Rijden samen heel de wereld over, zo kneuterig, maar I love it.

Foto

54 likes

Omg dit vind ik echt heel leuk! Ben wel benieuwd, hoe gaat dat qua tijd zegmaar in t spel? Want neem aan dat je niet echt een rit van 16uur gaat maken oid.

2 likes

Alles is op schaal, zowel de wegen als de tijd. Dus 1 uur in de game is 3 minuten IRL. En alle wegen in de game bestaan echt, maar ze zijn ingekort en de “saaie” stukken zijn eruit gehaald.

Als je in multiplayer speelt, zie je elkaar ook echt rijden en je kunt dezelfde jobs aannemen. Zodat alles gelijk loopt.

5 likes

Misschien deelauto pakken? Jij hebt toch je rijbewijs?

2 likes

Haha beetje beschamend maar de enige reden dat ik dit spel eigenlijk ken is omdat er tijdens covid een paar Formule 1 coureurs heel actief aan t streamen waren, vooral racespellen, maar op een gegeven moment gingen er een paar vooral de lol ETS doen. Totale chaos natuurlijk, hele stoet aan vrachtwagens erachteraan en ook de vangrail in enzo. Maar kan me vooral herinneren dat ze toen ook heel veel hele boze spelers hadden dat dat écht niet de bedoeling is en dat ze het wel serieus moeten nemen :angry:

4 likes

Verdere berichten over gaming mag naar het Gametopic!

3 likes

Ik heb om salarisverhoging gevraagd. Toen ik daar kwam werken wist ik niks en had ik geen ervaring en ben toen akkoord gegaan met lage inschaling. Maar nu vind ik dat ik net zo goed meedraai als anderen en zelfs net zo goed meedraai/neter meedraai mer mensen die er heel lang werken. En ik hoef echt niet de max maar vind het heel spannend wat er uit komt!

48 likes

Ik snap die ‘homemaker’ tiktoks niet. Ze maken filmpjes dat ze koken en het huis schoonmaken in een ‘hollier than you’ manier maar iedereen doet dat toch??? Waarom doen ze alsof het zo anders is dan al die slechte vrouwen die niet thuisblijven? Misschien in amerika dat ze altijd een diepvries maaltijd eten dan??? Mijn beide ouders werkten maar maakte ook gewoon zelf altijd maaltijden en maakte het huis schoon, wat al helemaal gewoon goed ging zodra je als kind helpt. En zo zie ik het bij de meeste mensen om me heen. Het enige verschil is dat die homemakers niet werken en dan meer van scratch maken maar als je er tijd in stopt kan iedereen dat.

4 likes

Nou ja, je hebt het wel over een land waar nog best een groot deel van de bevolking als ze thuiskomen van werk zich moeten omkleden voor hun andere werk. Dus ik snap volledig dat je er dan een diepvriesmaaltijd in knalt.

4 likes

En waar best wat mensen ergens wonen waar vers goed eten sowieso moeilijk te krijgen is. Ik heb wel vaker gedacht, als ik in delen van Amerika zou wonen zou ik denk ik ook heeeeeel veel bedenkingen hebben bij mijn kind naar school sturen waar ze neergeschoten kunnen worden en het eten dat verkrijgbaar is. We denken hier echt te vaak dat het op rijke “liberale” enclaves na op ons lijkt.

5 likes

Naast dat koken met verse ingrediënten in behoorlijk wat landen amper te betalen is, en iets kant en klaars veel goedkoper.

3 likes

Ik heb de kewpie mayo gehaald voor een kerst amuse, maar ik snap de hype niet

5 likes