Wat je even kwijt wil #70

Dat zeker, verbaas me daar ook nog meer over dan over de korte broeken

2 likes

Word helemaaaaal blij van al die geluiden bij buren in de tuinen. Of allemaal aan het werk in de tuin, of koffietjes in de zon, bezoek.
Oh :heart::heart::heart:

69 likes

Ja we leven allemaal weer 🫶🏼🫶🏼

14 likes

Nu wachten tot het burenergenissen topic weer vol staat.

24 likes

1 van mijn buren had zowel aan de voor- als achterkant de Nederlandse vlag uitgehangen. Dus vroeg aan een andere buurman die voor z’n deur aan het borrelen was wat er aan de hand was, en die zei dat de gehate buurvrouw van die kant eindelijk was verhuisd waar diegene altijd mot mee had dus had hij gelijk de vlag uitgehangen.

Ik houd zo van mijn gebouw hahaha.

87 likes

Volgens mij is dit echt zo’n typisch kinder ding?? Ik meen me te herinneren dat ik dit ook ooit heb geflikt als kind haha

Het seizoen van de zomerjurkjes in combinatie met winterlaarzen komt er weer aan.

Krijgen jullie ook van die cringey politieke doorstuurapps van je boomerfamilieleden? Vorige week kreeg ik: “Vanavond doet iedereen om 20u het licht uit om Poetin te laten zien dat we niet van hem onder de indruk zijn!!! Stuur dit snel door aan iedereen die je kent!!!” en vandaag een ellenlange anti-Trump tekst incl de oproep om dit naar 12 personen door te sturen.

Ik moet nog steeds lachen om het idee dat mijn ouders en ooms en tantes vorige week met z’n allen een kwartier boos in het donker hebben gezeten.

22 likes

Nee. Wel m’n moeder gevraagd alleen nog niet Europese wijnen te drinken: dat zal ze leren.

3 likes

Oke wtf ik was dus vandaag voor het eerst in mijn leven in Venlo. En serieus hoeveeeeeeeel Duitsers zijn daar?? Is dat normaal? Leek wel Duits grondgebied gewoon? Ook alles in winkels stond in het Duits geschreven.

1 like

Haha ben je alleen in het Duitse gedeelte geweest dan? :rofl: En ja de Venlose economie drijft (grotendeels) op Duitsers :smiling_face_with_tear:

1 like

Hahaha ja deze heb ik ook gekregen van idd een boomer oom :sweat_smile: ook wel zielig dat niemand erop heeft gereageerd in de familie app

3 likes

Op jacht naar de primark sportset? En ja. Venlose binnenstad op zaterdag: alleen Duitsers. Ik vind persoonlijk dat er niet meer echt een Duits en een NL stuk is zoals vroegah @Airy-fairy

Ik wist niet eens dat er een Duits gedeelte is :joy: maar ik was gewoon in Nederland

2 likes

Ja! En het was weer een onsuccesvolle jacht. Wel lekkere frieten gegeten :heart::v:t3:

3 likes

Ja is echt sick, je voelt je echt in het buitenland daar, vooral ook in die rare crappy outlet winkels met Duitse bordjes idd.

2 likes

Ja er was een winkel, 2 bruder? Daar stond gewoon een hele lange rij ook

Ok ik luister inderdaad veel depressieve muziek maar eh Spotify dit is niet de mood

6 likes

Ik word altijd emotioneel van sportfragmenten en prestaties. Nu ik het Ek atletiek aan het kijken ben heb ik zo vaak een brok in m’n keel en tranende ogen. Fantastisch wat mensen kunnen

18 likes

Ik vind de Lomstraat wel echt nog de Duitse hoek. Kom daar ook nooit :joy: Jodenstraat en Klaasstraat vallen wel mee! Mja wat zeg ik, ik mijd de stad altijd als de pest in het weekend :rofl: