Wat je even kwijt wil #70

Ik boek sinds een paar jaar via een zelfstandige travel counselor en dat is echt ideaal en kost bijna niks extra’s. Zij stuurt je allerlei voorstellen, kunt nog diverse aanpassingen doen en boekt ook alles. Zelfde als een reisbureau eigenlijk maar dan gewoon makkelijk één op één.

9 likes

Oh wat goed, zoiets ga ik ook zoeken

2 likes

Ik los het op door een paar dagen van te voren te kijken waar het mooi weer is, daar ergens een eerste overnachting te boeken en als ik er dan ben kijk ik per dag waar ik heen wil. Want van te voren je hele vakantie uit plannen, ik vind dat echt vreselijk en ik kan het ook niet.

2 likes

Mijn beste vriendin werkt bij een reisbureau, dus zij weet wel heel erg wat ‘in’ is. En verder ben ik wel vrij makkelijk, ik vind iets snel leuk

Ik vind het zo vervelend van mezelf, maar ik heb mijn hele leven al zo’n moeite met werken. Vandaag ook geen fijne dag gehad en ik voel me echt even ongelukkig.

Ik heb vaak korte baantjes gehad, maar nu werk ik al 5 jaar voor dezelfde werkgever. Ik dacht hier helemaal op mijn plek te zitten, maar sinds begin dit jaar weer frustratie en gewoon geen zin meer. Ik vraag me af of ik dit altijd zal blijven houden. Pensioen duurt nog zooo lang.

14 likes

Mn auto wou vanochtend niet starten maar toen was t nog beetje aan t vriezen dus ik hoopte dat het door de kou kwam, dus net nog een keer geprobeerd toen ik terug kwam uit werk maar hij doet het nog steeds niet :sob::sob: maakte ook een eng geluid. Hyundai pechhulp komt er zo aan, hoop dat alleen de accu leeg is (:crossed_fingers:) maar ben bang voor meer

2 likes

Gekke vraag, maar is je sleutel nog heel? Ik had een keer dat mijn auto niet meer startte en toen bleek de chip ofzo eruit te zijn waardoor de sleutel niet herkend werd door mn auto.

Ik had gelukkig mn reservesleutel nog en daar deed ie het wel mee.

3 likes

Ik kan 3 weken bezig zijn met dingen uitzoeken en opslaan als mogelijke optie en uiteindelijk boek ik 9/10 keer het eerste dat ik gevonden had. :clown_face:

5 likes

Haha ja dat doe ik ook😂

3 likes

Wil je niet juist naar plekken die niet ‘in’ zijn? Is goedkoper en rustiger dan toch?

4 likes

Dit wil ik!

Als ik een heel vastomlijnd idee heb over wat ik wil (vooral waarheen) dan is een vakantie plannen geen probleem.

Maar als ik maar een vaag idee heb (bijv max 6 uur rijden, huisje op een niet te masaal park, zwembad) dan verzuip ik gewoon in het aanbod.

3 likes

Mijn auto is niet zo luxe dat hij met een chip werkt haha, is een Hyundai i10 uit 2008. Volgens de ANWB was de accu zo erg leeg dat hij m niet eens meer kon uitlezen. Dus via startkabels heeft hij m weten te starten en t probleem zat gelukkig bij de accu want daarna reed hij gewoon weer. Hij zei hopen dat de auto t morgenvroeg ook nog doet en je dan naar de garage kunt rijden, maar dat durfde ik niet aan dus heb hem net alvast naar de garage gereden (was nog open ivm koopavond) dus daar staat hij nu zodat ze er morgen verder naar kunnen kijken :blush: wordt waarschijnlijk een nieuwe accu.

9 likes

Love it en vind het ook eigenlijk niet zo lastig. Maar ik heb wel vrij veel ervaring denk ik. Ben gek op reisjes en nieuwe plekken zien.

1 like

Voel me echt een oude tak maar heb wasparfum gekocht en alles ruikt ZO lekker omg

7 likes

Welke?

3 likes

Vooral sinds de kinderen want wat zij leuk vinden en wat ik leuk vind ligt echt mijlenver uit elkaar. Nou wordt de oudste ook vijf binnenkort en wordt het alleen maar duurder en drukker allemaal. :sob:

1 like

Diamante en ylang ylang ofzo? Echt een goeie.

6 likes

Had laatst ook een kapotte accu in m’n hyundai i10 2008. Vervangen viel me nog mee qua kosten moet ik zeggen (139 totaal door anwb). Hopelijk valt het bij jou ook mee :crossed_fingers:

2 likes

Ik wil niet werken, ik wil koffie drinken en een croissantje eten. Maar deze vrijdag zit gewoon ramvol overleggen en andere klussen

11 likes

Ik heb zo een intakegesprek via Teams voor een intensieve taalcursus maar die intake is dus ín de betreffende taal en ik schaam me nu al dood voor mezelf :upside_down_face::upside_down_face:. Ik snap dat ze mijn niveau moeten weten maar pratend is dat echt: Hallo ich bin ein Schnitzel…

44 likes