Ik ging wandelen om mijn hoofd wat leeg te maken en vroeg een buurman naar onze hond (4 weken geleden overleden) en moest ik zooo huilen
Hij heeft ook een hond en was heel lief maar voel me nu nog rotter omdat ik me ook nog schaam.
Ah daar hoef je je helemaal niet voor te schamen hoor. Het is helemaal niet gek dat je verdrietig bent om het verlies van je hond.
Sterkte ![]()
Nee je hoeft je echt niet te schamen! Dikke virtuele knuffel.
Echt altijd die ene keer dat ik de wc vergeet op slot te doen in het openbaar zit ik te kakken én trekt iemand de deur open. En in de sportschool, dus ik zie haar ook overal ![]()
Van sportschool veranderen
Ik heb vandaag neusspray van de huisarts gekregen maar die werkt pas na eventjes dus nu kan ik alleen ademhalen door m’n mond en het is zó irritant
🥹
Nog nooit zo blij geweest met regen. Kon vandaag eindelijk weer eens een keertje fatsoenlijk ademhalen
Ik ben zoooooo moe haha help
Dacht ff naar de sportschool te gaan om energie te krijgen, nou nu zit ik nadien als een zweterig uitgeblust hoopje in de kleedkamer en heb gewoon geen puf meer om me om te kleden ![]()
Ik dacht dat mannen altijd zo rationeel waren, en geen emotie toonden ![]()
Ik ben deze week weer begonnen met een aantal uurtjes werken na vijf maanden overspannen thuis te zitten en damn, ik ben helemaal gesloopt. En ik heb alleen maar mijn mailbox opgeruimd :’)
een aantal uur is ook heel veel! ik begon met 1 uur per dag en de eerste week maar 2x met genoeg dagen ertussen. Dus maandag 1 uur, donderdag 1 uur bv.
Ik heb de sleutel van mijn nieuwe huis ![]()
Leuk, Gefeliciteerd!
Ik vind vakantie boeken zo moeilijk en stressvol. Het is zoveel geld en je doet het ook zo weinig dat je er geen ervaring mee opbouwt.
Als het nou alleen voor mezelf was of alleen voor volwassenen vind ik het trouwens wel leuk(er) en makkelijk(er).
Ik hoef ook geen tips maar wil het gewoon kwijt.
Vinden anderen het ook moeilijk of kiezen die gewoon wat?
Ik haat vakanties plannen ook echt en als er niet soms andere mensen waren die samen op vakantie willen en daarmee een stok achter de deur vormen zou ik denk ik max eens in de vijf jaar gaan
Ik vind het ook moeilijk en daarom ga ik ook niet vaak op vakantie. En als ik ga ook vaak naar hetzelfde land haha
Ik vind het juist heel leuk, en heb een bookmark in mijn browser met folders voor alle plekken waar ik heen wil, met potentiële plekken om te verblijven (hotels, airbnb’s, vakantiehuizen, etc), restaurants, activiteiten, alles. Maar ik houd ook van op vakantie gaan en ben in de gelukkige positie dat ik meestal wel minstens drie keer per jaar een week of langer ga (dit jaar bijv al een week met vriendengroep, een week met partner en 1,5 week met vrienden). Omdat ik in die eerste week een paar dagen werk vanaf het vakantieadres en omdat ik veel vakantiedagen heb kan ik theoretisch zelfs nog twee weken weg dit jaar, dus wellicht komt er nog wel een vierde vakantie bij, heb ook nog niks voor in mijn eentje gepland, dus ![]()
Ik vind het ook vreselijk, gelukkig vindt mijn vriend het heel leuk dus die vraagt altijd wat ik ongeveer wil en dan gaat ie helemaal los. Daar zit overigens heus ook wel een misser tussen of iets veel te duurs, maar aangezien ik er geen omkijken naar heb zou ik er niet over durven klagen.
Ja, maar vooral omdat ik het zó veel geld vind voor een week (of 2) weg. Dat vind ik het moeilijke eraan + het risico dat er dan voor dat geld ook nog dingen tegenvallen
Precies dat heb ik ook, omdat het zo duur is heb ik gewoon al een beetje stress of het dan wel zo leuk/mooi/gezellig gaat zijn als ik graag wil.