Hahaha ja ik ook. Ik heb afgelopen week 2 keer kibbeling gehaald en echt opgegeten alsof ik compleet uitgehongerd was. Maar ook gewoon de hele tijd denken aan eten, en wat ik daarna of morgenochtend wil eten. Maar nu is mn eetlust ineens totaal verdwenen en wil ik alleen thee.
Ik heb een vrije dag en zit met mān gezicht in de zon op het balkon koffie te drinken echt ultiem genieten
Ik ben overwachts vrij dus mijn dag staat in het teken van mijn balkon zomerready maken letās gooooo.
Ik had zin in de vegan pistache cruffin van saint jean, eerst een half uur in die domme rij en daarna was de pistache creme helemaal gaan lekken in mijn tas in mijn net nieuwe werklaptop waar ik nog geen sleeve voor had
Wel een top cruffin verder 10/10
Ik heb de tuintafel gepoetst, nieuwe plantjes voor in de bloempotten gekocht, ben al bijna de hele dag buiten en ik word er kei blij vanš
Ik ben in mijn eentje naar het strand gegaan vandaag + heb een hotelovernachting. Alleen. Voor het eerst, dus spannend, maar ook heel chill tot nu toe
Wat heerlijk! Geniet ervan
Haha ik heb vanmiddag 5,50 betaald voor een koek van Salvo. Veel zelfhaat ervan. Koek was 6/10
Welke smaak had je? Ik vond die biscoff ook echt zwaar matig, maar die met pichache echt fantastisch juist
Ik had een mooie jas gekocht, tweedehands. Was blijkbaar van wol, totaal niet opgelet. Heb hem op 30 graden gewassen en er is een mini jasje uitgekomen . Laat ik zeggen dat ie mn 5 jarige dochter serieus fantastisch staat.
Ik heb vannacht een nachtdienst en ik ben al vanaf 7 uur wakker . Ik hoop dat ik vanmiddag nog wat kan slapen, en dat mijn dochter gewoon rustig zelf gaat spelen.
Ik heb echt mān week niet. Mijn kind van 3 zag ergens een scheermesje in haar handbereik liggen en nu heeft ze twee halve wenkbrauwen over. Gelukkig zijn het de zij stukken die eraf zijn.
Ik heb gisteren een uurtje op mijn balkon gechilld en nu weer. Het is 15 graden maar in de volle zon op mijn balkon voelt het echt als 25.
Heerlijk, voelt als vakantie.
Omdat ik in een poll zag dat het vrouwendag is, mezelf getrakteerd op een paar mooie tulpen.
Ik vind het altijd zo mooi om te zien hoe op dagen als dit waar het weer mooier weer wordt je zo een verschil ziet met wat mensen aan hebben. Lopen al mensen in korte broek met een hemdje, maar ook nog vol in wintertenue met sjaal en muts.
Ja ik zat hier ook al van te genieten inderdaad
Koekoek
Sorry ik moest hardop lachen
On the bright side: het had erger gekund
Ik lig heerlijk languit op mn loungeset in de zon een boek te lezen. Vanavond lekker sushi bestellen. Perfecte dag.
Respect wel haha ik zou wegdrijvenš