Haha dat zeggen wij ook altijd. Tot de mcdonalds. Daarna beginnen de fatsoenlijke winkels
Ik ben echt helemaal naar van de hooikoorts
Ik ben zo moe door afgelopen weekend. Het was echt mega sociaal en heb met zoveel mensen afgesproken en gesproken, dat ik helemaal leeg ben nu. Op een gegeven moment kon ik de gesprekken ook helemaal niet meer volgen en verwerken in m’n hoofd, dat het af en toe ook beetje cringe momenten opleverde :’)
Vandaag ben ik gelukkig alleen en ga ik heerlijk in mijn nieuw aangelegde tuin chillen in de zon en een boek lezen.
Ik heb zulke nare nachtmerries gehad. Dat mijn beste vriend dood ging en ik was erbij. Twee keer. Ik kok niet huilen. Het was echt verschrikkelijk. Ben zo moe nu.
Dat is inmiddels het éxtra-Duitse deel. De rest van de stad is gewoon Duits . Behalve een handjevol winkels zoals Pinok etc. want duur.
ik ga vanavond!!! nog steeds een erg lege zaal😭 kaartjes zijn wel met 20% korting te krijgen nu hahaha
Ik ging net een poké bowl afhalen, en er kwam een stel binnen die een poké bowl gingen samenstellen. Zij vroeg aan hem wat spring onions zijn, en hij zei lente ui. Toen zei ze oh lekker, dat neem ik. En toen zei hij: nee, zij weer jawel en toen schreeuwde hij ineens: NEE!! En toen pakte hij het briefje af en leverde het in bij de balie. Echt girl, run!
OMG
Wtf.
Wauw… Echt trek een sprintje!
En dan blijven weer alleen de afdankertjes over zeker
Dit ziet er zoveel leuker uit
Omg ja die mini cocottes
Doe mij dat brood maar
Ja maar we weten allemaal dat Belgische broodjes 600 keer zo lekker zijn als die meuk die wij hebben
In principe wel ja (ik doe regelmatig boodschappen in België voor lekkerdere spullen), maar Delhaize = AH. Dit zijn precies dezelfde broodjes.
Neen, ik vind dat er toch nog een smaakverschil is tussen beide. Delhaize neemt brood van La Lorraine en nog een andere leverancier uit het hoogste prijsgamma en bakt die dan af in de winkel. AH heeft ander brood hier in België.