Wat je even kwijt wil #70

Ik vermoed dat deze specifieke broodjes hetzelfde zijn, want ze zien er identiek uit, maar ik heb ze niet daadwerkelijk vergeleken.

3 likes

Ik heb vandaag zoveel honger, echt de hele dag al. En heb gewoon “normaal” gegeten, voldoende fruit en water op. En nu nog blijft mijn maag knorren :sweat_smile:

Dan word je morgen ziek

2 likes

Is dit een ding ja? Ik weet wel altijd dat als ik spierpijn heb terwijl ik niet heb gesport het sus is haha

2 likes

Ik heb waarschijnlijk een maand geen inkomen door bepaalde redenen en stress hem wel een beetje? Komt uiteindelijk wel goed maar chill is anders haha

2 likes

Ik dacht dat ik er goed vanaf was gekomen door geen griep te krijgen maar ik ben nu toch geveld. Alles doet pijn, zelfs mijn haren/hoofdhuid doet pijn :tired_face:

2 likes

Aaahhh same. Ik was zo naïef om te denken dat ik zeker na de laatste mooie dagen niet meer aan de beurt zou komen maar helaas. Echt jaren niet zo ziek geweest, vreselijk.
Beterschap!

2 likes

Ellendig he. Jij ook beterschap!

1 like

Oei… tot nu toe nergens last van gelukkig. Maar ik zal het afkloppen, heb geen tijd deze week om ziek te zijn :joy::sweat_smile:

1 like

Ik ging wandelen om mijn hoofd wat leeg te maken en vroeg een buurman naar onze hond (4 weken geleden overleden) en moest ik zooo huilen :broken_heart: Hij heeft ook een hond en was heel lief maar voel me nu nog rotter omdat ik me ook nog schaam.

28 likes

Ah daar hoef je je helemaal niet voor te schamen hoor. Het is helemaal niet gek dat je verdrietig bent om het verlies van je hond.
Sterkte :heart:

7 likes

Nee je hoeft je echt niet te schamen! Dikke virtuele knuffel.

4 likes

Echt altijd die ene keer dat ik de wc vergeet op slot te doen in het openbaar zit ik te kakken én trekt iemand de deur open. En in de sportschool, dus ik zie haar ook overal :+1:

15 likes

Van sportschool veranderen

6 likes

Ik heb vandaag neusspray van de huisarts gekregen maar die werkt pas na eventjes dus nu kan ik alleen ademhalen door m’n mond en het is zó irritant :upside_down_face:🥹

2 likes

Nog nooit zo blij geweest met regen. Kon vandaag eindelijk weer eens een keertje fatsoenlijk ademhalen

2 likes

Ik ben zoooooo moe haha help
Dacht ff naar de sportschool te gaan om energie te krijgen, nou nu zit ik nadien als een zweterig uitgeblust hoopje in de kleedkamer en heb gewoon geen puf meer om me om te kleden :eyes:

2 likes

Ik dacht dat mannen altijd zo rationeel waren, en geen emotie toonden :unamused:

Ik ben deze week weer begonnen met een aantal uurtjes werken na vijf maanden overspannen thuis te zitten en damn, ik ben helemaal gesloopt. En ik heb alleen maar mijn mailbox opgeruimd :’)

7 likes

een aantal uur is ook heel veel! ik begon met 1 uur per dag en de eerste week maar 2x met genoeg dagen ertussen. Dus maandag 1 uur, donderdag 1 uur bv.

2 likes