Wat je even kwijt wil #70

Ik heb de sleutel van mijn nieuwe huis :smiling_face_with_three_hearts:

125 likes

Leuk, Gefeliciteerd!

3 likes

Ik vind vakantie boeken zo moeilijk en stressvol. Het is zoveel geld en je doet het ook zo weinig dat je er geen ervaring mee opbouwt.

Als het nou alleen voor mezelf was of alleen voor volwassenen vind ik het trouwens wel leuk(er) en makkelijk(er).
Ik hoef ook geen tips maar wil het gewoon kwijt.

Vinden anderen het ook moeilijk of kiezen die gewoon wat?

22 likes

Ik haat vakanties plannen ook echt en als er niet soms andere mensen waren die samen op vakantie willen en daarmee een stok achter de deur vormen zou ik denk ik max eens in de vijf jaar gaan

6 likes

Ik vind het ook moeilijk en daarom ga ik ook niet vaak op vakantie. En als ik ga ook vaak naar hetzelfde land haha

1 like

Ik vind het juist heel leuk, en heb een bookmark in mijn browser met folders voor alle plekken waar ik heen wil, met potentiĂ«le plekken om te verblijven (hotels, airbnb’s, vakantiehuizen, etc), restaurants, activiteiten, alles. Maar ik houd ook van op vakantie gaan en ben in de gelukkige positie dat ik meestal wel minstens drie keer per jaar een week of langer ga (dit jaar bijv al een week met vriendengroep, een week met partner en 1,5 week met vrienden). Omdat ik in die eerste week een paar dagen werk vanaf het vakantieadres en omdat ik veel vakantiedagen heb kan ik theoretisch zelfs nog twee weken weg dit jaar, dus wellicht komt er nog wel een vierde vakantie bij, heb ook nog niks voor in mijn eentje gepland, dus :grin:

6 likes

Ik vind het ook vreselijk, gelukkig vindt mijn vriend het heel leuk dus die vraagt altijd wat ik ongeveer wil en dan gaat ie helemaal los. Daar zit overigens heus ook wel een misser tussen of iets veel te duurs, maar aangezien ik er geen omkijken naar heb zou ik er niet over durven klagen.

1 like

Ja, maar vooral omdat ik het zĂł veel geld vind voor een week (of 2) weg. Dat vind ik het moeilijke eraan + het risico dat er dan voor dat geld ook nog dingen tegenvallen

8 likes

Precies dat heb ik ook, omdat het zo duur is heb ik gewoon al een beetje stress of het dan wel zo leuk/mooi/gezellig gaat zijn als ik graag wil.

7 likes

Ik boek sinds een paar jaar via een zelfstandige travel counselor en dat is echt ideaal en kost bijna niks extra’s. Zij stuurt je allerlei voorstellen, kunt nog diverse aanpassingen doen en boekt ook alles. Zelfde als een reisbureau eigenlijk maar dan gewoon makkelijk één op één.

9 likes

Oh wat goed, zoiets ga ik ook zoeken

2 likes

Ik los het op door een paar dagen van te voren te kijken waar het mooi weer is, daar ergens een eerste overnachting te boeken en als ik er dan ben kijk ik per dag waar ik heen wil. Want van te voren je hele vakantie uit plannen, ik vind dat echt vreselijk en ik kan het ook niet.

2 likes

Mijn beste vriendin werkt bij een reisbureau, dus zij weet wel heel erg wat ‘in’ is. En verder ben ik wel vrij makkelijk, ik vind iets snel leuk

Ik vind het zo vervelend van mezelf, maar ik heb mijn hele leven al zo’n moeite met werken. Vandaag ook geen fijne dag gehad en ik voel me echt even ongelukkig.

Ik heb vaak korte baantjes gehad, maar nu werk ik al 5 jaar voor dezelfde werkgever. Ik dacht hier helemaal op mijn plek te zitten, maar sinds begin dit jaar weer frustratie en gewoon geen zin meer. Ik vraag me af of ik dit altijd zal blijven houden. Pensioen duurt nog zooo lang.

14 likes

Mn auto wou vanochtend niet starten maar toen was t nog beetje aan t vriezen dus ik hoopte dat het door de kou kwam, dus net nog een keer geprobeerd toen ik terug kwam uit werk maar hij doet het nog steeds niet :sob::sob: maakte ook een eng geluid. Hyundai pechhulp komt er zo aan, hoop dat alleen de accu leeg is (:crossed_fingers:) maar ben bang voor meer

2 likes

Gekke vraag, maar is je sleutel nog heel? Ik had een keer dat mijn auto niet meer startte en toen bleek de chip ofzo eruit te zijn waardoor de sleutel niet herkend werd door mn auto.

Ik had gelukkig mn reservesleutel nog en daar deed ie het wel mee.

3 likes

Ik kan 3 weken bezig zijn met dingen uitzoeken en opslaan als mogelijke optie en uiteindelijk boek ik 9/10 keer het eerste dat ik gevonden had. :clown_face:

5 likes

Haha ja dat doe ik ook😂

3 likes

Wil je niet juist naar plekken die niet ‘in’ zijn? Is goedkoper en rustiger dan toch?

4 likes

Dit wil ik!

Als ik een heel vastomlijnd idee heb over wat ik wil (vooral waarheen) dan is een vakantie plannen geen probleem.

Maar als ik maar een vaag idee heb (bijv max 6 uur rijden, huisje op een niet te masaal park, zwembad) dan verzuip ik gewoon in het aanbod.

3 likes