Mijn auto is niet zo luxe dat hij met een chip werkt haha, is een Hyundai i10 uit 2008. Volgens de ANWB was de accu zo erg leeg dat hij m niet eens meer kon uitlezen. Dus via startkabels heeft hij m weten te starten en t probleem zat gelukkig bij de accu want daarna reed hij gewoon weer. Hij zei hopen dat de auto t morgenvroeg ook nog doet en je dan naar de garage kunt rijden, maar dat durfde ik niet aan dus heb hem net alvast naar de garage gereden (was nog open ivm koopavond) dus daar staat hij nu zodat ze er morgen verder naar kunnen kijken wordt waarschijnlijk een nieuwe accu.
Love it en vind het ook eigenlijk niet zo lastig. Maar ik heb wel vrij veel ervaring denk ik. Ben gek op reisjes en nieuwe plekken zien.
Voel me echt een oude tak maar heb wasparfum gekocht en alles ruikt ZO lekker omg
Welke?
Vooral sinds de kinderen want wat zij leuk vinden en wat ik leuk vind ligt echt mijlenver uit elkaar. Nou wordt de oudste ook vijf binnenkort en wordt het alleen maar duurder en drukker allemaal.
Diamante en ylang ylang ofzo? Echt een goeie.
Had laatst ook een kapotte accu in mān hyundai i10 2008. Vervangen viel me nog mee qua kosten moet ik zeggen (139 totaal door anwb). Hopelijk valt het bij jou ook mee
Ik wil niet werken, ik wil koffie drinken en een croissantje eten. Maar deze vrijdag zit gewoon ramvol overleggen en andere klussen
Ik heb zo een intakegesprek via Teams voor een intensieve taalcursus maar die intake is dus Ćn de betreffende taal en ik schaam me nu al dood voor mezelf . Ik snap dat ze mijn niveau moeten weten maar pratend is dat echt: Hallo ich bin ein Schnitzelā¦
Ik vind het ook niks. Ik moet nu ook in hoogseizoen met kinderen. Ik wil chatgpt gebruiken of die 3 betaalbare opties kan geven aan de hand van mijn eisen. Geen idee of het gaat werken.
Omg ik heb net zulke leuke cadeautjes gekregen van mijn collegaās. Een (nep duh)diamanten ketting, hartjestasje, allemaal snacks en leuke spullen voor in huis š„¹
Hoe ging het?
Nog best goed hahaha. De dame vond me geen beginner () maar het gaat vooral om vertrouwen krijgen in mezelf en vakjargon. Hopelijk spreek ik over 2 weken beter Duits dan nu, dan heb ik 5 dagen 1 op 1 les gehad en alleen maar Duits mogen praten š„¹
Oh wat goed! Dat is intensief, succes
Ga je naar de nonnen?
Jawohl . Het eten moet er heel goed zijn heb ik gehoord
Leuk, veel succes!
Om de vraag gelijk te beantwoorden: niet als sektarisch mediterend persoon tussen de boze mensen gaan staan
Hahahahah ik jank