Ik denk dat mensen dan wel ophouden met vechten. Of jij heel eruit komt, is weer een andere vraag
Ga je geen spijt van krijgen! Superintensief maar je gaat in een week daar echt met sprongen vooruit door zoveel individuele begeleiding.
Haha en dan betaal je 7 ton voor een sfeerloos huis in een Vinex wijk met de belofte dat het wel een heeeeel kindvriendelijke wijk wordt
Hier in Dordrecht is ook een nieuwbouwwijk, 2004-2009, allemaal dikke villa’s, vrijstaande huizen, veel tuin, maar met serieuze speelarmoede.
Waarbij mijn eerste gedachte was zeur niet zo die mensen hebben allemaal genoeg ruimte om kinderen in de tuin te laten spelen. Maar doordat er dus niemand op straat speelt ontmoeten de kinderen uit die wijk elkaar ook niet.
Er is tenminste een bankje, dat is positief. Maar arme knieën van kinderen die daar gaan rennen.
Ik denk dat de Betadine en pleisters daar in de buurt wel goed zullen verkopen
Ik wandelde vandaag met de hond en ging door m’n enkel en viel in t grind. Gebeurt wel eens vaker, paar schaafwonden maar ca va. Maar deze keer was ik gewoon uit mn onderbroek gescheurd?? ? Ik dacht waarom zakt mn onderbroek (onder mn broek) af, maar hij was gewoon dwars door, van boven naar beneden
Ik heb Open Casa op staan en vind het (net als Open Kaart op YT) afen toe zo cringe. Alles is duidelijk zo gestaged. Maar goed, wel lekker om op de achtergrond aan te hebben.
Ik kan me echt geen voorstelling maken van hoe dit mogelijk is
Ik ook niet het was ook gewoon een normale katoenen hoge slip, geen kwetsbaar kant
Echt uit je slip gescheurd dus
Of uit je sloggy.
Is toch een forum uitspraak?
Uit je panty gescheurd toch?
Ik had gisteren toen ik bij mijn ouders weg ging een grapje gemaakt dat ze me toch wel om 07u wakker zouden zingen op mijn verjaardag.
Zit ik net op de bank en word ik gebeld met een heerlijk vals happy birthday🥰 heerlijk. Op naar veel taart!
Haha wat schattig. Gefeliciteerd!
Heb mega problemen met een verkoper via bol die nergens meer op reageert en nu heeft bol deze verkoper ook gewoon van de site gehaald, ik gok door alle problemen. Dus nu kreeg ik doodleuk een mailtje van de bol klantenservice ‘ De partner heeft tot heden nog geen reactie gegeven wat gewoon heel naar is, en niet de service wat je van ons gewend bent. Ik kan zien dat de partner vanaf heden ook geen partner meer is bij ons en daarom is nogmaals doorzetten niet nodig omdat ik ervanuit ga dat hij toch niet meer gaat reageren.’ Ja hallo Moed zakt me nu wel in de schoenen
Ondertussen een andere partnerverkoper had ik een vraag gesteld gisteravond om 23:59 en daar kreeg ik om 00:05 al antwoord van haha
Daarom wil ik echt niet meer op bol bestellen, je hebt geen idee waar je uiteindelijk bestelt. Heel irritant want ze komen wel altijd als eerste naar boven als je iets zoekt
Nouja ze communiceren vrij duidelijk bij het product of ze het zelf leveren of een andere partij toch?
Jawel maar ik denk dat mijn ouders daar bv totaal niet naar kijken. En je eerste reactie is toch ‘oh fijn dat hebben ze bij bol’ en dan blijkt het toch een ander bedrijf te zijn.
Ja maar dat is wat anders dan geen idee hebben waar je iets bestelt. Dat is niet goed kijken of lezen.