Wat je even kwijt wil #70

Dacht sloggy ivm met Wil en Tien…:thinking:

2 likes

Gefeliciteerd! :partying_face:

1 like

Ik bestel altijd gewoon met achteraf betalen bij Bol en eigenlijk nog nooit echt gezeik gehad, alleen een keer met airpods maar daarbij was Bol zelf de verkoper. :roll_eyes:

4 likes

Ik heb gister m’n vriend weer afgezet op het vliegveld en ik ben nu echt weer zo sad. Ik weet dat hij de laatste papieren regelt zodat hij hierheen kan verhuizen, maar ik zie hem pas weer over 3/4 maanden and it sucks. Ik heb geeneens zin in m’n wekelijkse marktbezoek om m’n favoriete koeken te halen, want dat zijn nu ook zijn favoriete koeken. Ik weet dat ik echt wel een op mezelf staand persoon ben, maar een lange afstand relatie is echt ronduit kut op momenten

26 likes

Haha weet welke je bedoelt. Vind de Wilgenwende ook een ontzettend lelijke buurt :sweat_smile: echt troosteloos. Maar dan heb je wel een dik huis

2 likes

Het was de accu gelukkig dus die is vervangen. Kreeg de auto gestofzuigd terug, dat had ik niet helemaal verwacht :rofl:

7 likes

Haha ik bedoelde de hoven! Maar ik denk dat dit bij de wilgenwende hetzelfde is. Maar daar schijnen ook helemaal niet zoveel gezinnen te wonen?

3 likes

Haha ja bedoelde ook de Hoven, mijn zin was scheef. Ken wel wat gezinnen in de Wilgenwende maar inderdaad niet veel nu je het zegt, maar het ligt ook zo afgelegen? Lijkt me echt niets haha

2 likes

Mijn nichtje is 14 en luistert naar muziek waar ik ook fan van was op die leeftijd ennnn cds zijn weer in? Dus ik heb al mijn oude cds aan haar gegeven. Ik heb coole tante punten gescoord & zo gezellig om te bonden over mijn jeugd haha. Ik ben naar die concerten geweest toen ze nog niet eens geboren was en nu heeft zijn mijn cdtjes ahhhh :heart:

54 likes

Oh yay, ik heb ze ook nog! (of is het alleen cool als je nú jong bent, ja zeker :grin:)
(Ik ga eens kijken of m’n discman het nog doet :smile:)

4 likes

Ik gok van wel? Je kan er altijd nog een puber blij mee maken :cowboy_hat_face:

1 like

Ik geef vanavond een klein feestje voor vrienden en ik ben altijd ZO onrustig van tevoren terwijl doe rustig, het zijn je vrienden, met een klein clubje, niks geks. Maar helemaal zon onrustig gevoel, alsof je morgen op schoolreisje gaat

18 likes

Ik had al m’n oude cd’s op vinted gezet met de gedachte dat het vast niks zou opleveren, maar het liep echt als een trein haha

4 likes

Youtube gaf deze middag een opname van Wagner’s Tristan als suggestie dus nu ben ik bijna bij de finale, het tweede deel blijft zo goed :smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

Kun je daar niet meer appels stelen en inbreken bij de oude bunkers, geen speeltuintje nodig :older_woman:

Ik las dit niet helemaal logisch en heb veel te lang nagedacht voor welke old school band cds een afkorting zou kunnen zijn :joy:

5 likes

Leuk zeg, ik ben benieuwd hoe het is! Hou je ons op de hoogte?

4 likes

Ik heb een illustratie gemaakt voor iemand op het forum, die zij weer heeft laten drukken en naar meerdere mensen heeft gestuurd. En de reacties zijn zo ontzettend lief 🥹♥️

51 likes

doet me denken aan een interim kantoor waar ik onlangs langreed, met de slogan “vinden, binden, boeien”. Wat mij toch een beetje slavernij vibes geeft eerlijk gezegd

6 likes

Het enige positieve dat ik hierbij kan bedenken is dat het vlakbij de grens zit en ook samenwerkt met het buurland…?

3 likes