Wat je even kwijt wil #70

Ik had laatst op mijn werk een gesprek over titels en toen zei ik “tietens” :confused: en toen raakten mijn hersenen steeds in de knoop als ik weer titels wilde zeggen. Daarna compleet gesloopt van de mentale inspanning en herbeleving van mijn puberteit

11 likes

Zo zeg ik net iets te vaak ‘slets go’ en zegt mijn dochter van 4 dit nu ook. :laughing:

23 likes

Ik zei laatst expreszo in de dure koffiewinkel.

7 likes

Deed je dat expres?

8 likes

Hahahah ik vind dit heel grappig

3 likes

Ik had dus van die technische huisgenoten die inderdaad konden vertellen dat de tweede wereldoorlog toch maar voor heel veel innovatie en ontwikkeling op het gebied van vliegtuigen had gezorgd :thumbsup:

Hoho en vergeet niet de Autobahnen!🫠

Mijn vriend vertelde laatst dat hij in een werkoverleg zei: ‘als je even kijkt op de volgende vagina’ (ipv pagina)

En alsof dat nog niet ongemakkelijk genoeg is, zei degene naast hem: ‘HAHA wat zeg jíj nou?’

33 likes

Nou ik vind dit beter dan dat iedereen het sowieso gehoord heeft en niemand iets zegt.

Als iemand zegt haha wat zeg jij nou? Kan je er toch zelf ook mee lachen en daarna gewoon weer verder gaan. Ik zou dat zelf beter vinden in ieder geval

32 likes

Haha nee, ik zou juist hopen dat niemand het gehoord heeft

3 likes

Haha, ik per ongeluk cappusjino in een werkgezelschap met allemaal Italianen.

4 likes

Check ook je vloeistoffen. Bij mij zaten de ook aan de binnenkant van de doppen van oa olijfolie, azijn en woksaus.

1 like

Tering :joy: ik ga vanavond maar weer de keuken binnenstebuiten keren

2 likes

De enige oplossing is alles weggooien. Die beesten zitten echt OVERAL. Als je van die vieze draderige webben in potten vindt, dan zitten ze daar ook. Bij mij zaten ze zelfs in een dichte (!!!) pot pindakaas.

7 likes

Ze zaten bij mij ook in theezakjes! Misschien is dat een plek die je nog niet gecheckt had. Die zakjes zaten nog gewoon in het doosje en dan dus echt in het papiertje waar het zakje in zit :flushed: En ik had ze indd ook in dichte glazen potten pindakaas etc. echt verschrikkelijk.

3 likes

Ik krijg hier helemaal de kriebels van

48 likes

Nou het zijn ook echt kut beesten, ik werd er echt helemaal moedeloos van! Net als ik ze een paar dagen - of soms zelfs weken - niet had gezien, waren ze er ineens weer :cry: Ik heb zoveel eten/voorraad weg moeten gooien, echt zo zonde.

3 likes

Even een algemene tip. Laurierblaadjes helpen tegen het krijgen van (nieuwe) plagen meelmotten!

23 likes

Bij mij in dichte zakjes magnetron popcorn :cry:

2 likes

Ik had wat draden aan een kaasschaaf hangen dus was ook even in paniek, maar erna niks meer gezien dus hoop dat het een spin was😭 maar gadver dacht dat ze niet door glas heen konden breken maar wel dus.

1 like