Oh brrrrr. Ik kan toch slecht tegen mensen die in de ochtend vroeg al ongezond eten en daarbij ook constant geluid maken door te graaien in zakjes?! Nu ben ik dat wel gewend op m’n werk, jongeren die in de ochtend al chips en croissantjes eten, maar volwassenen? Ik zit in de trein en iemand heeft een heel zak biggetjes op, andere saucijzenbroodjes, frisdrank etc. Misschien is het een momentopname en doen ze het anders nooit maar toch. En dat gegraai in zakjes kan ik al helemaal slecht tegen, die geluiden omg
Wat is er mis met croissantjes in de ochtend?
Ik vind die mensen die voor 9 hun biertje opentrekken in de trein nog erger. Of van die mensen die dan instappen en ze ruiken al helemaal naar wiet. Hoe vroeg zitten die dat te roken dan. Ik wordt dan ook echt misselijk van die geur
Brr herkenbaar, ik kan zo slecht tegen mensen die een mening hebben over het eetgedrag van andere mensen, zeker als ze volwassen zijn. Misschien is het een moment opname en doen ze het anders nooit, maar vind het zo’n lelijke eigenschap.
Zin in een saucijzenbroodje nu
misschien hebben ze niet geslapen? Ik vind het trouwens best al wel weer tijd voor chips en saucijzenbroodjes
Het is maar waar je je druk om kan maken
Ja precies, dat vraag ik mezelf ook af maar zo hebben we allemaal onze gebreken
Haha ja wanneer moet je anders een croissant eten? Is toch bij uitstek iets voor het ontbijt
Oortjes in en lekker focus op je telefoon.
Ik snap dit niet. Wat zou het jou uitmaken als ze dit wel iedere dag doen?
Maar serieus wat is er mis met croissantjes in de ochtend?
Niks lekkerder dan chips op een brakke zondagochtend
En een koud blikje cola
Sowieso elk moment van de dag eigenlijk wel. We hebben hier een bakker en die maakt kaneel croissants die zou ik altijd kunnen eten.
Nou vertel, wat heb jij vanochtend gegeten?
Die mensen die super gezond hun bakjes yoghurt aan het leeg schrapen zijn in de trein vind ik veel vervelender
Of als snackje lekker hard aan het knagen zijn op hun worteltje ofzo, je bent geen konijn
Hahaha wat zou jij je dan aan mij ergeren. Van left over pizza tot aan lahmachun, ik heb zo ongeveer al het ongezonde als volwassene 's ochtends vroeg wel naar binnen geschoven. Leef een beetje
Cola van de maccie werkt het allerbeste tegen een kater