Nee want ik wil ze kwijt!
Kan gewoon los , maar heb het ook wel eens in de potten gezien. Ik heb ze los liggen.
Verder als je schoongemaakt hebt kan je ook wat pepermunt olie gebruiken, vinden ze ook niks. Wel verlengen met water. (Spinnen vinden pepermuntolie ook niet fijn)
Lees dat het bij ons op verschillende plekken is gekomen door vrijwilligers van de pvdd, weet niet of die partij bij jou in de gemeente ook groot is en of er budget is, maar zoiets dus:
https://hondenaanboord.nl/kat-uit-de-gracht/
eventueel is dit te downloaden en te sturen naar de gemeente. Heeft op meerdere plekken in Nederland al verschil kunnen maken
āIk heb geen interesseā
āZoals ik zei, geen interesseā
Ik moet zeggen dat ik die wervers ook wel echt intens vond toen ik een paar maanden terug in Nederland was. Ik woon op ƩƩn van de meest toeristische plekken van de wereld denk ik en ben opdringerige straatverkopers gewend, maar die wervers??? Ben twee keer gewoon weggerend nadat ze tegen me aan bleven lullen toen ik zei dat ik geen interesse had, ga weg
Ja ik loop gewoon heel snel, dus tegen het einde van āNee dank jeā sta ik al 500 meter verderop, dat scheelt.
En soms wijs ik alleen naar mān oortjes en zoefff. Geen tijd voor dat soort nonsens.
Edit: of ik heb gewoon een heel chagrijnige onbenaderbare kop, sluit ik ook niet uit.
Wij hebben steeds wervers aan de deur die met een onzinverhaal komen. Paar weken terug iemand die zei voor de plaatselijke voedselbank in te zamelen, en uiteindelijk bleek hij van Cordaid te zijn. Gister kwam er iemand aan de deur met dat ze vanuit een school geld aan het inzamelen waren voor ons dorp? En uiteindelijk bleek hij van Wilde Ganzen te zijn.
Super irritant.
Ja ik doe hetzelfde en eigenlijk heb ik dan niet zo heel veel last ervan.
Ik heb een discobal in mijn woonkamer gelegd en het is de afgelopen dagen zó ongelofelijk gezellig met al die lichtjes ![]()
Mijn trein stopt niet bij bepaalde haltes vanwege āinzet van de politieā huh? Iemand enig idee wat dat te betekenen heeft? Was volgens mij bussum en hilversum. Vind niks op google.
Als het op het station is is de polutie daarheen en kan er een gevaarlijke situatie oid zijn. Kan ook zo zijn dat er een trein stilstaat met daarin iemand die afgevoerd moet worden door de politie, hierdoor is het spoor bezet
Gisteren was het bijvoorbeeld in een trein tussen haarlem of hilversum en leiden, dan zetten ze gewoon de trein stil
Hoor dit wel vaker, omdat plaatselijke dingen vaak meer aanspreken dan ontwikkelingssamenwerking en die wervers komen allemaal van externe bureaus en willen vooral deals sluiten. Zo kut ook voor die goede doelen want die kunnen er maar weinig aan doen (behalve weer aankaarten bij het bureau) maar krijgen er wel een slechte naam door.
Bij ons is de samenwerking wel snel voorbij als we dit soort dingen horen.
@Softijs zou dit (als je daar behoefte aan hebt natuurlijk) ook melden bij die organisaties, want die willen ook helemaal niet met bureaus/wervers die zulke geintjes uithalen werken (want idd slecht voor hun naam, en ze hebben het meestal/momenteel al lastig genoeg) maar als ze het niet horen kunnen ze er ook niks tegen doen.
Bedankt voor de tip! Ik heb ze beide een email gestuurd om het te laten weten.
Ik kijk de afgelopen dagen veel Love is Blind Germany en nu hoor ik de hele tijd Duitse klanken en geroezemoes in mijn hoofd als ik andere dingen aan het doen ben
ik spreek geen Duits dus is een soort Duitse gibberishā¦
Ik kijk een 5 uur durende documentaire van iemand die Mount Everest beklimt en ik ben echt zo blij dat geen vezel in mijn lijf de behoefte voelt om mezelf op die manier te kwellen.
Ik was vandaag even in een outlet en ik schrok echt van de prijzen. Ik was me opeens hyper bewust van de inflatie op kleding.