Ja echt ik wil graag iedereen vragen een keertje te oefenen met inside thoughts vs outside thoughts
Heh maar elke moment in de geschiedenis van de wereld is toch voor de ene persoon een verschrikkelijk moment in zijn/haar leven en voor de andere een mooi moment. En ja soms gelinkt aan de zelfde gebeurtenis.
Volgens de redeneringen die ik hier lees zou niemand meer ergens een lichtpuntje over mogen noemen omdat het altijd ook voor een ander een verschrikkelijke keerzijde had
Ja de tweede wereldoorlog zal ook vast voor een groep mensen mooie momenten en lichtpuntjes opgeleverd hebben, maar hoor je daar wel eens over: nee. Met een reden.
Ik vind het vooral schijtirritant dat als iemand zo iets zegt je door driehonderd posts moet scrollen omdat iedereen zijn niet relevante mening moet kunnen benoemen of even natrappen.
Echt waar sorry maar waar slaaat dit op, we hebben het niet over je verjaardag die misschien samenvalt met mijn oma’s sterfdag maar over een globale pandemie die desastreuze gevolgen heeft gehad op de levens van enorm veel mensen, ook in onze forumbubbel. Hoe is kunnen delen dat je lekker hebt genoten van niet sociaal moeten doen belangrijker dan respect tonen voor de levens van anderen, nota bene vijf jaar later haha
HET GAAT OVER EEN PANDEMIE
Er zit wel een verschil tussen een lichtpuntje ervaren en posts als ‘heerlijk, heb er echt van genoten hoe chill alles was’
Louder for the introverte people in the back under their dekentje please!
Je hoort er weleens iemand over hoor maar daar hebben we een naam voor
Ouders die langskomen is echt de beste prikkel om eindelijk mijn woning schoon te maken. Heb mijn badkamer weken uitgesteld en nu eindelijk weer helemaal schoon. Jammer dat ik deze motivatie niet vanuit mezelf heb :’)
op elkaar reageren is ook wel een beetje het punt van een forum toch
Ah ja je hebt gelijk, gelukkig gaat het met Netanyahu bijvoorbeeld heel goed nu! Dat is ook wat waard
En gingen ze in bad?
Ja ik denk dat Putin ook weer allemaal lichtpuntjes ziet sinds Trump aan de macht is, dat is natuurlijk óók een ervaring die wij niet zomaar mogen afwijzen.
Putin van onder z’n dekentje op de bank, blij dat hij even wat minder aandacht krijgt:
Jouw mening en gevoelens zijn niet meer waard dan die van een ander hoor.
meest vermoeiende is nog wel dat deze exacte discussie al 361820 keer gevoerd is in de afgelopen jaren
saaie kantoortrutten
Hahah nope, maar mijn moeder zei wel, je hebt het hier altijd netjes en daar doe ik het voor
@the.rebel.club ik vroeg me dit ook af en vertelde dit verhaal aan mijn man, die zei “met vier pootjes is het natuurlijk ook twee keer zo vaak leg day”
Ahw 🥹 Love dit soort grapjes