Wat je even kwijt wil #70

Ja ngl, wel eens maar vooral om veel andere redenen

2 likes

Lipton ice tea green strawberry gaat deze zomer echt mijn go to drankje worden. Met lekker veel ijsblokjes. Ik hoop dat dit drankje veel
Terrein gaat winnen en ook in de horeca omarmd gaat worden

Alleen jammer dat één pak €3,60 kost. Dat wordt in de aanbieding scoren dus

7 likes

Dat betaal je voor een glas in de horeca ook waarschijnlijk, dus lekker genieten van je pak

6 likes

Jij bent dan zeker zo iemand met zo’n speciale yoghurt beker met van die gezonde muesli voor paarden en dan dat lepeltje zo schrapen in die beker.

13 likes

Ik word echt leip. Heb al een paar weken last van meelmotten, maar ik kan maar niet ontdekken waar ze vandaan komen. Al drie keer m’n hele keuken overhoop gehaald maar ze zitten in geen enkele verpakking (heb het meeste in potten zitten, op een sporadisch pak pasta na). Waar de fuck komen die beesten vandaan :sob:

2 likes

Ik had ze een keer in een kruidenpotje, duurde ff voordat ik die kruiden had gecheckt.

7 likes

Die krengen zitten echt in alles helaas en je ziet het niet altijd met het blote oog. Ik moest alles weggooien dat open was, deed echt pijn maar ze bleven maar terugkomen.

2 likes

Ook al dubbel gecheckt! Gek he?!

@simsalabim ik zie nu echt nergens sporen, nog geen draadje of larve… heb ze twee keer eerder gehad in voorgaande huizen dus herken ze wel!

Iemand ze wel eens in de kledingkast gevonden?! Misschien moet ik die morgen dan maar uitspitten

Ik heb ze een keer in een lege kartonnen doos gehad (doos had in de garage van m’n ouders gestaan waar ook een aangebroken zak vogelvoer stond waar die motten in zaten)

3 likes

Goeie!

1 like

Ik zei net per ongeluk succex tegen een klant op werk en nu spookt dat woord dus steeds door mijn hoofd want het voelde zo dom.

13 likes

Ik had laatst op mijn werk een gesprek over titels en toen zei ik “tietens” :confused: en toen raakten mijn hersenen steeds in de knoop als ik weer titels wilde zeggen. Daarna compleet gesloopt van de mentale inspanning en herbeleving van mijn puberteit

11 likes

Zo zeg ik net iets te vaak ‘slets go’ en zegt mijn dochter van 4 dit nu ook. :laughing:

23 likes

Ik zei laatst expreszo in de dure koffiewinkel.

7 likes

Deed je dat expres?

8 likes

Hahahah ik vind dit heel grappig

3 likes

Ik had dus van die technische huisgenoten die inderdaad konden vertellen dat de tweede wereldoorlog toch maar voor heel veel innovatie en ontwikkeling op het gebied van vliegtuigen had gezorgd :thumbsup:

Hoho en vergeet niet de Autobahnen!🫠

Mijn vriend vertelde laatst dat hij in een werkoverleg zei: ‘als je even kijkt op de volgende vagina’ (ipv pagina)

En alsof dat nog niet ongemakkelijk genoeg is, zei degene naast hem: ‘HAHA wat zeg jíj nou?’

33 likes

Nou ik vind dit beter dan dat iedereen het sowieso gehoord heeft en niemand iets zegt.

Als iemand zegt haha wat zeg jij nou? Kan je er toch zelf ook mee lachen en daarna gewoon weer verder gaan. Ik zou dat zelf beter vinden in ieder geval

32 likes