Ik moest vanmiddag naar de tandarts en er zat een oudere vrouw op haar taxi te wachten. Tegen de tijd dat ik klaar was zat ze er nog. Na bellen met de klantenservice bleek dat de chauffeur haar niet kon vinden en gewoon weg was gegaan. Echt wtf? Ik heb haar naar huis gebracht want was maar 5 minuutjes rijden. Maar je kunt het als chauffeur toch niet maken om zo’n vrouw gewoon te laten zitten? Ze moest maar even een nieuwe rit boeken. Ja dan zit ze daar nog minstens een uur zonder garantie dat ze dan wel wordt opgehaald. Wat een waardeloze service.
Wat lief dat je haar weg hebt gebracht. Alleen is dit niet een uitzondering. Ooit meegemaakt dat een bewoner letterlijk bij ons op de woning gedumpt werd want chauffeur kon de woning van de cliënt niet vinden. Was een terrein met meerdere woonunits en die hadden inmiddels geen naam meer dus moeilijker de locatie te vinden. Konden we zelf op zoek gaan waar die cliënt woonde.
Zet vanmiddag mijn container buiten, had nog een groot stuk karton die erbovenop gelegd want paste zo niet in de container. Kwam mijn achterbuurvrouw naar buiten om te zeggen dat ze zo echt niet meenemen.ze bedoelde waarschijnlijk goed maar echt op zo’n toon zeg maar. Volgens mij valt dat wel mee, al weet ik niet hoe streng de regels zijn.
Door eerdere dingetjes die zijn voorgevallen weet ik dat van deze buren mensen zijn die volgens mij alles in de gaten houden en bijna zelf voor politie spelen.
In ieder geval kwam ik paar minuten later naar buiten met een schaar om papier toch maar wat kleiner te maken, voor de zekerheid. Was een andere buurman al zo lief bezig om karton in kleine stukken te scheuren. Heb hem bedankt, vond erg lief van hem.
Als je pech hebt nemen ze je hele container niet mee. In mijn oude gemeente moest de deksel helemaal dicht zijn, ook al stond ie 5cm open dan had je gewoon pech.
Het verschilt maar het kan zijn dat ze je hele container laten staan als je pech hebt zoals hierboven ook wordt gezegd.
Hier legen ze hem niet als hij een centimeter open staat , alles wat ernaast/ erop ligt laten ze liggen + je krjigt een boete als je adres erop te lezen is
Hahahah ik heb wenkbrauwverf besteld en vertelde mijn moeder erover, en nu appt ze een paar dagen later ‘wanneer ga je de wenkies doen? Volgens mijn collega zeg je dat zo!!’
An intergenerational ally deze vrouw
Mijn man had dit een paar jaar geleden en bleek plotseling heftige hooikoorts te hebben ![]()
Ik kwam vandaag een annemiekel naam tegen: zwendeline
Ik zit helaas in hetzelfde schuitje. Heb geen stem meer over en ik wil ook gewoon lekker buiten zitten, maar die zon verergert mijn al niet zo’n fijne hoofdpijn
Oh dit verbaast me helemaal niks (erg hè), ik heb dit soort idiote dingen vaak zien gebeuren. Voelde zo mee net iemand die honderd keer die “service” moest bellen omdat er elke keer gekke dingen misgingen. Pijnlijk om te zien.
Klinkt echt als een zwendelaar ![]()
Zo hoorde ik de naam Windy vandaag
Echt om te janken. Het lijkt ook alleen maar erger te worden.
Ik heb een tjjdje geleden gehad dat ik nog wat karton in de container had gedaan op t eind (de deksel kon gewoon dicht) en toen we m terugkregen was de hele container geleegd maar het karton hadden ze er weer in gedaan
en dit terwijl we geen aparte container voor karton oid hebben
Of Brankele, ook zo apart.
Same, jaar geleden.
Oke, goed om te weten. Ik heb geprobeerd op te zoeken hier wat de regels zijn, maar kan nog geen duidelijk antwoord vinden.
De volgende keer maar alles erin doen heb ik ook geen last ervan.
Oke dat ook wel vreemd dat ze dat doen.
Waar woon je dat er geen papier gescheiden wordt? Ik dacht dat dat wettelijk in heel NL moest