Haha nee, ik zou juist hopen dat niemand het gehoord heeft
Haha, ik per ongeluk cappusjino in een werkgezelschap met allemaal Italianen.
Check ook je vloeistoffen. Bij mij zaten de ook aan de binnenkant van de doppen van oa olijfolie, azijn en woksaus.
Tering ik ga vanavond maar weer de keuken binnenstebuiten keren
De enige oplossing is alles weggooien. Die beesten zitten echt OVERAL. Als je van die vieze draderige webben in potten vindt, dan zitten ze daar ook. Bij mij zaten ze zelfs in een dichte (!!!) pot pindakaas.
Ze zaten bij mij ook in theezakjes! Misschien is dat een plek die je nog niet gecheckt had. Die zakjes zaten nog gewoon in het doosje en dan dus echt in het papiertje waar het zakje in zit En ik had ze indd ook in dichte glazen potten pindakaas etc. echt verschrikkelijk.
Ik krijg hier helemaal de kriebels van
Nou het zijn ook echt kut beesten, ik werd er echt helemaal moedeloos van! Net als ik ze een paar dagen - of soms zelfs weken - niet had gezien, waren ze er ineens weer Ik heb zoveel eten/voorraad weg moeten gooien, echt zo zonde.
Even een algemene tip. Laurierblaadjes helpen tegen het krijgen van (nieuwe) plagen meelmotten!
Bij mij in dichte zakjes magnetron popcorn
Ik had wat draden aan een kaasschaaf hangen dus was ook even in paniek, maar erna niks meer gezien dus hoop dat het een spin was😭 maar gadver dacht dat ze niet door glas heen konden breken maar wel dus.
Wtf ik word hier echt naar van
Oooh net weer lastig gevallen door goede doelen wervers. Echt bijna rennend op me af stevenen met ‘goede morgen, jonge dame’. En ik deed weer mijn toeristen move: oh ik ben niet van hier, ik kan geen Duits, alleen maar Nederlands.
Toch handig, meerdere talen te kunnen
Hoef je geen meerdere talen voor te kunnen hoor. ‘Nee, dank je’
Ik ook! Ik leef mee met degene die deze strijd moet voeren, maar vraag me ondertussen af hoe dit te voorkomen?
Ja is ook zo maar elke keer als ik dat zeg, dan vragen ze tóch door. Dan liever mijn Nederlands skills gebruiken😆
Je kan het niet echt voorkomen denk ik want je krijgt die beestjes doordat ze in een product zitten dat je koopt, dus dat is gewoon pech. Ik dacht eerst dat ze vervolgens in ieder geval niet in glazen of dichte verpakkingen konden komen maar dat kunnen ze dus wel… in mijn glazen weckpotten zaten ze niet! Maar glazen kruidenpotjes en (dichte!) glazen pindakaaspot dus bijv. wel, maar die hebben een plastic deksel dus denk dat dat het verschil maakte.
Wij doen in mijn huis tegenwoordig eignelijk alles na aankoop in een glazen pot met metalen of glazen deksel. Als ze dan ergens in blijken te zitten, kunnen ze in elk geval niet meer daar uit. Maar dit is ook wel veel gedoe en merk wel dat we luier worden nu we er al een paar jaar geen last van hebben gehad.
Oke maar ik wil even weten HOE die teringlijers in dichte potten komen
Larven.