Wat je even kwijt wil #70

Of gewoon te vroeg om je grammatica helder te hebben :sweat_smile:

4 likes

Het was schijnbaar ook zo vroeg dat ik begon aan een zin en er wat anders van maakte :joy:

Ik geniet is het dus

8 likes

Er is een hele grote Uniqlo geopend op loop/fietsafstand en ik ben hyped. Slaat nergens op, maar ben er echt er heel blij mee :joy:

9 likes

Ik ben in Mozambique, op 8 uur rijden van de stad in een gebied waar je alleen lopend of met een 4x4 kan komen. Kom ik een ā€˜club’ tegen gebouwd van golfplaten en ze hebben het de naam gegeven: Urban Lounge. Love it.

43 likes

Ik heb vannacht over iemand gedroomd over wie ik niet wil dromen, nu zit dat weer de hele dag in mijn hoofd. :weary:

Ik ben op vakantie in Japan, nu in de plaats sasebo, waar een pretpark (huis ten bosch) is wat helemaal Nederland heeft nagebouwd. Het is zooooon mindfuck, want het is echt goed nagemaakt haha. Voelde even als een dagje thuis zijn in Nederland, terwijl er verder praktisch alleen maar Japanners waren.

49 likes

Na DM, Kik, Tedi, Action en Pepco is nu ook Normal geopend in mijn stad :face_with_spiral_eyes: :face_with_spiral_eyes: :face_with_spiral_eyes: heb echt het gevoel dat we over een paar jaar alleen nog maar troepjeswinkels hebben

3 likes

Oh love de normal, dat is toch meer een drogisterij dan echt troep? Koop er zelf altijd goedkope maybelline mascara haha.

10 likes

Ja DM ook hoor! Het zijn prima winkels an sich maar er zijn al zoveel drogisterijen, en het enige waarin ze zich van elkaar onderscheiden zijn de troepjes? Normals (Italiaanse) marketing op sociale media draait ook om de virale Koreaanse skincare en het aanbod snoep dat ze hebben, vind het jammer dat dit de enige soorten winkels zijn die het goed lijken te doen.

Las laatst ook dat alle platenzaken en onafhankelijke boekenwinkels van Napels inmiddels gesloten zijn, terwijl er elke maand wel een nieuwe pizzeria opent. Love pizzeria’s net als drogisterijen, maar ik vind dit wel bedroevend voor het straatbeeld en de spiegel van een samenleving waarin ik mezelf liever niet in zou willen herkennen

16 likes

Ook in de rij gaan staan voor de opening?

1 like

Jaaa ik ben juist aan het treuren omdat de mijne weg is. Ze hadden zulke leuke Skincare…

3 likes

Nee ben een uur of twee na de opening gegaan. Was toen nog steeds best druk. Dus ga wel een andere keer terug om rustig te shoppen. Jij wel?

2 likes

OMG woon jij in Napels? Jaloers af, love die stad.

3 likes

Ik kijk wel uit. Ik ga volgende week wel een keertje. Dan is de nieuwigheid er wel vanaf

2 likes

Ik moest vanmiddag naar de tandarts en er zat een oudere vrouw op haar taxi te wachten. Tegen de tijd dat ik klaar was zat ze er nog. Na bellen met de klantenservice bleek dat de chauffeur haar niet kon vinden en gewoon weg was gegaan. Echt wtf? Ik heb haar naar huis gebracht want was maar 5 minuutjes rijden. Maar je kunt het als chauffeur toch niet maken om zo’n vrouw gewoon te laten zitten? Ze moest maar even een nieuwe rit boeken. Ja dan zit ze daar nog minstens een uur zonder garantie dat ze dan wel wordt opgehaald. Wat een waardeloze service.

38 likes

Wat lief dat je haar weg hebt gebracht. Alleen is dit niet een uitzondering. Ooit meegemaakt dat een bewoner letterlijk bij ons op de woning gedumpt werd want chauffeur kon de woning van de cliƫnt niet vinden. Was een terrein met meerdere woonunits en die hadden inmiddels geen naam meer dus moeilijker de locatie te vinden. Konden we zelf op zoek gaan waar die cliƫnt woonde.

9 likes

Zet vanmiddag mijn container buiten, had nog een groot stuk karton die erbovenop gelegd want paste zo niet in de container. Kwam mijn achterbuurvrouw naar buiten om te zeggen dat ze zo echt niet meenemen.ze bedoelde waarschijnlijk goed maar echt op zo’n toon zeg maar. Volgens mij valt dat wel mee, al weet ik niet hoe streng de regels zijn.

Door eerdere dingetjes die zijn voorgevallen weet ik dat van deze buren mensen zijn die volgens mij alles in de gaten houden en bijna zelf voor politie spelen.

In ieder geval kwam ik paar minuten later naar buiten met een schaar om papier toch maar wat kleiner te maken, voor de zekerheid. Was een andere buurman al zo lief bezig om karton in kleine stukken te scheuren. Heb hem bedankt, vond erg lief van hem.

4 likes

Als je pech hebt nemen ze je hele container niet mee. In mijn oude gemeente moest de deksel helemaal dicht zijn, ook al stond ie 5cm open dan had je gewoon pech.

20 likes

Het verschilt maar het kan zijn dat ze je hele container laten staan als je pech hebt zoals hierboven ook wordt gezegd.

3 likes

Jezus wat heerst er voor MONSTERVERKOUDHEID? :cry:

Ik had in een paar uur tijd een rokershoest en stem alsof ik al 30 jaar shag rook, een snotneus van hier tot tokio en rode ogen. En dat nu al 4 dagen lang en ik voel me echt vreselijk. Niet eens koorts ofzo maar ik kan echt niks zo gaar ben ik.

Echt fomo nu ook met het lekkere weer :expressionless:. Gvd.

3 likes