Wat je even kwijt wil #70

Jezus wat heerst er voor MONSTERVERKOUDHEID? :cry:

Ik had in een paar uur tijd een rokershoest en stem alsof ik al 30 jaar shag rook, een snotneus van hier tot tokio en rode ogen. En dat nu al 4 dagen lang en ik voel me echt vreselijk. Niet eens koorts ofzo maar ik kan echt niks zo gaar ben ik.

Echt fomo nu ook met het lekkere weer :expressionless:. Gvd.

3 likes

Hier legen ze hem niet als hij een centimeter open staat , alles wat ernaast/ erop ligt laten ze liggen + je krjigt een boete als je adres erop te lezen is

5 likes

Hahahah ik heb wenkbrauwverf besteld en vertelde mijn moeder erover, en nu appt ze een paar dagen later ‘wanneer ga je de wenkies doen? Volgens mijn collega zeg je dat zo!!’

An intergenerational ally deze vrouw

66 likes

Mijn man had dit een paar jaar geleden en bleek plotseling heftige hooikoorts te hebben :grimacing:

2 likes

Ik kwam vandaag een annemiekel naam tegen: zwendeline

35 likes

Ik zit helaas in hetzelfde schuitje. Heb geen stem meer over en ik wil ook gewoon lekker buiten zitten, maar die zon verergert mijn al niet zo’n fijne hoofdpijn

3 likes

Oh dit verbaast me helemaal niks (erg hè), ik heb dit soort idiote dingen vaak zien gebeuren. Voelde zo mee net iemand die honderd keer die “service” moest bellen omdat er elke keer gekke dingen misgingen. Pijnlijk om te zien.

1 like

Klinkt echt als een zwendelaar :joy:

4 likes

Zo hoorde ik de naam Windy vandaag

7 likes

Echt om te janken. Het lijkt ook alleen maar erger te worden.

4 likes

Ik heb een tjjdje geleden gehad dat ik nog wat karton in de container had gedaan op t eind (de deksel kon gewoon dicht) en toen we m terugkregen was de hele container geleegd maar het karton hadden ze er weer in gedaan :sweat_smile: en dit terwijl we geen aparte container voor karton oid hebben

1 like

Of Brankele, ook zo apart.

4 likes

Same, jaar geleden.

2 likes

Oke, goed om te weten. Ik heb geprobeerd op te zoeken hier wat de regels zijn, maar kan nog geen duidelijk antwoord vinden.

De volgende keer maar alles erin doen heb ik ook geen last ervan.

Oke dat ook wel vreemd dat ze dat doen.

2 likes

Waar woon je dat er geen papier gescheiden wordt? Ik dacht dat dat wettelijk in heel NL moest

Ja het zou echt idioot zijn dat je geen papier/karton hoeft te scheiden. Alleen al omdat de gemeente betaalt voor het verbranden van afval en geld krijgt voor papier/karton.

1 like

Ze zegt dat ze geen kliko heeft, niet dat er geen papier gescheiden kan of moet worden via bijv ondergrondse containers voor karton

3 likes

Als het wel gescheiden moet worden op een andere manier is het toch irrelevant om te zeggen dat je er geen aparte container voor hebt en te suggereren dat die actie daarom (extra) vreemd is

Ik denk dat er genoeg mensen zijn die afval scheiden te veel werk vinden en al helemaal als je een deel niet in een kliko kwijt kan maar naar een andere plek moet brengen. Nederlandse gemeenten zijn al jaren verplicht afval gescheiden in te zamelen, dus het lijkt me sterker dat dit gaat om een plek waar geen aparte kartoninzameling is.

2 likes