Als er geen container is voor karton dan wordt het toch gewoon opgehaald. Dus wss heeft ze gewoon heel lui haar papier bij het restafval gegooid, dan snap ik wel dat ze het niet meenemen.
Ja het lijkt mij ook sterk dat er geen karton inzameling is? Daarom vind ik het gek om te zeggen âen dit terwijl we geen aparte container voor karton oid hebbenâ. Want dat er geen aparte container is betekent waarschijnlijk niet dat je het niet hoort te scheiden.
Ik zit niet zo lekker meer op mijn plek op mijn huidige werkplek. Nu heb ik dit besproken met mijn psycholoog en zij gaf aan dat ik het beste contact op kan nemen met mijn rayonmanager en dit kenbaar te maken. En alhoewel ik niet snel ergens bang van ben vind ik dit toch ergens wel spannend?
Jongens dit is toch geen weer om te werken? Je zou op dit soort vroege lentedagen toch een soort equivalent van ijsvrij moeten hebben.
Hier in de gemeente moet je papier zelf naar containers brengen. In sommige dorpen staat zoân container er dan 1x in de maand.
Het wordt niet standaard opgehaald als er geen container is. In onze gemeente moet je het ook zelf wegbrengen.
Ja dat is wat ik bedoel, je moet het dan op een plek in je wijk neerleggen waar het wordt opgehaald. Snap dat ze niet persoonlijk bij je gaan aanbellen.
Mijn galblaas is er net uitgehaald goed begin van de lente dit! haha
Zelfs de narcose is me helemaal meegevallen, was wel lekker wazig toen ik eruit kwam maar gelukkig niet zo gĂȘnant als dat je in van die Amerikaanse filmpjes ziet.
Edit:
Baal wel dat ik 6 weken geen krachttraining mag doen maar goed gezondheid boven alles uiteraard.
Lol dat mensen niet eens de moeite nemen om hun karton te scheiden. Dan ben je wel heel lui.
Ik was vanmorgen op de markt en stond op mijn beurt te wachten naast een zwangere vrouw. Er werd aan haar gevraagd of ze al wist wat het zou worden (met een blik naar haar buik). Ze reageerde: nou, ik ben er zelf ook nog steeds van in shock maar het wordt een baby! Ja, hoe dat nou kan?
Aah, die arme vrouw die het goed bedoelde wist niet waar ze moest kijken.
Ik denk dat ze bedoelt dat je het naar het grofvuil moet brengen met de auto.
enige voordeel van je PhD af moeten maken in de ww: ik heb vanmorgen lekker op het strand gezeten
Meid ik gun het je van harte
Sorry, dagboekpost
Ik zat vanmiddag met een vriendin en mijn dochtertje in het centrum bij een plek waar veel kinderen spelen. Het was heel druk en een jongetje uit mijn dochter haar klas was daar ook met zijn vader. Komt er ineens een dronken vet naast hem zitten, heel irritant zingen, heel hard fluiten, kinderen aanspreken. De hele sfeer sloeg om toen hij kwam en het was overduidelijk dat iedereen zich ongemakkelijk voelde. Uiteindelijk zei hij wat tegen mij dus ik zei âik zit hier niet zo op te wachten, en ik geloof niemand hier.â Uiteindelijk ontstond er een soort discussie, openbare ruimte, vrijheid van mening, democratie blabla. Terwijl ik hem aansprak op zijn gedrag, en het feit dat hij kinderen aansprak en heel luid was, KOMT EEN VROUW MENGEN EN DIE ZEGT:
âNou nou nou laten we het gezellig houden!!!â
wtfffffff echt omgekeerde wereld, haar (klein)kind liep daar ook gewoon rond en het was niet alsof we ordinair aan het schreeuwen waren of er sprake was van (dreiging van) geweld.
Openbaar dronkenschap is verboden. Goed dat je voor jezelf en je kind opkomt! Zoân vent was gewoon uit op gedoe. Of ik heb over het stuk heen gelezen dat die van de glijbaan af ging en op het klimrek zat.
Ik voel me echt best goed, natuurlijk heb ik een pijnstilling schema maar had verwacht dat ik me kutter zou voelen. Hopelijk kan ik morgen een klein rondje in de zon lopen!
Mijn heldin! Ben die vraag ook zo zat. Gaat toch niemand wat aan? Goed bedoeld of niet, met een dikke buik ben ik niet ineens iedereen een antwoord verschuldigd die te maken heeft met mijn privé leven.
O man, iedereen pretendeert zo sociaal te zijn maar als iemand dan gewoon een beetje interesse toont is het meteen niet goed.
Ik begrijp er soms echt geen fluit van. Wat is er nou mis met zoân vraag?
Ja stel je voor dat een vreemde interesse in je toont en een praatje met je maakt