Wat je even kwijt wil #70

Ja dit, zit er ook niet elk moment op te wachten, maar ik lach een keer vriendelijk, geef antwoord en ga weer verder met mijn dag. Niemand bedoeld het vervelend.

6 likes

Oja ik vind het dus heel leuk als ik mensen naar mijn kinderen zie lachen of ze op die manier een praatje aanknopen. Over het algemeen kom ik meer aardige mensen dan zure bemoeials tegen.

45 likes

Same, voel me eigenlijk altijd beter na zo’n, ‘o, wat heeft je kind leuke sokken aan’, ‘dank je, hoe oud is jouw zoontje’, etc. gesprekje. Alleen oude mensen die commentaar hebben op hun fietshelm vind ik een beetje irritant, maar dan ben je toch ook zo weer doorgelopen.

6 likes

Zag op t station een kind voorbij lopen met een protestbord met ‘Trump is stom!’ erop en een getekende Trump met een groot kruis erdoor :smiling_face_with_three_hearts:

50 likes

Die was vast naar de anti facisme/racisme demo in Amsterdam. Heb er veel mooie bordjes gezien!

3 likes

Ja, het was niet perse een speetuin. Het is gewoon in het centrum een openbare ruimte waar toevallig heel veel kinderen spelen met water. Er wordt ook vaak gechillt door jongeren of mensen die daar even hun ijsje eten. Helemaal prima allemaal. Hij bood het vriendje van mijn dochter ook nog chips aan. En hij sprak tegen een jongetje en de moeder en het jongetje voelde zich daar ongemakkelijk bij en ze zei tegen haar zoontje “focus je maar gewoon op je ijsje, lieverd.” Echt ugh.

Ja eens. En misschien is dit een impopulaire mening maar ik vind het ook echt een waardevolle skill om makkelijk met willekeurige mensen te kunnen lullen, waar je die ook tegenkomt. En tuurlijk, soms tref je iemand die ongevraagd z’n hele levensverhaal tegen je wil vertellen, maar ook dat gaat weer voorbij

30 likes

Ik kan slecht tegen stiltes dus soms ben ik degene die smalltalk begint. Vaak een complimentje over iemands tas/kapsel/outfit etc . Sommige mensen fleuren daar echt van op en dan heb ik zulke leuke minigesprekken, het breekt ook een beetje de dagelijkse routine vind ik.

25 likes

ik ben aan het solliciteren op een functie en een van de functie vereisten is ’ dat ik open sta voor het werken met AI’

Echt zin in om die brief dan gewoon helemaal door chatgpt te laten schrijven

40 likes

Ga ervoor zou ik zeggen.

1 like

Ik heb gisteren in mijn eentje het hele plafond van de woonkamer en keuken geschilderd. Bloed, zweet en tranen (letterlijk). Maar het is gelukt en ik kom vanmorgen hier en zie dat 1 laag genoeg is, zo blij. Wat een gedoe, wel trots dat het me zelf gelukt is :clap:

85 likes

Deze man zingt voor dieren en het is zo wholesome :pleading_face: @plumesofficiel

Ik heb dus gehoepeld en nu heb enorme blauwe plekken op mijn heup​:joy::see_no_evil::eyes: Beetje op het bot zegmaar​:joy:

1 like

Ik vind die smileys zo niet passend hierbij hahahaha

41 likes

Heb je toevallig een hoepel met gewicht? Daar moet je wel echt mee uitkijken

1 like

Nee, gewoon een ‘normale’ ronde hoepel. Een vriendin heeft dezelfde en zij heeft er geen last van gehad vertelde ze.

2 likes

Nou de papier containers hier zijn inmiddels nog niet geleegd, ze staan in een small straatje en soms staan er zoveel auto’s dat de vuilniswagen er niet langskan. En dan worden ze gewoon niet geleegd. Dat is een paar x gebeurt.

En dan moeten wij (buren) er weer achter aan, of ze nog keer langs willen komen.
Ik vindt zo stom dat mensen hier geen rekening mee houden als ze hun auto parkeren. Tegenwoordig wil iedereen zo dicht mogelijk bij hun woning parkeren.

2 likes

Ik heb net met m’n blote handen m’n wasmachine gerepareerd (met hulp van m’n broer op afstand) en nu voel ik me echt een baas

74 likes
oh ja die ken ik 😭

9 likes

Haha nou exact dit! Maar bij mij zit het wel iets lager. Alsof je bent mishandeld of hard bent gevallen :weary:

2 likes