Wat je even kwijt wil #70

Ik moet zo van huis weg en ben vrijdag pas weer terug en ik ga de poezen zo missen :pleading_face::pleading_face:

11 likes

Ik heb samen met mn vriend een insane lenteschoonmaak gehouden en zoveel zooi weggegooid. Wat kan een mens hoarden zeg.

27 likes

Same! Ik ga een weekje weg dus mijn kat is naar een vriendin. En nu is het zo saai thuis. Ik denk ook heel de tijd dat ik haar hoor. Heb een fantoom kat :joy:

1 like

Ik ben ook een week op vakantie en mis mijn babies echt enorm :sweat_smile:

1 like

Toen ik dit las deed het me direct aan Blake Lively denken :smiling_face_with_tear: Weet ook niet of het de 1e vraag van de “vreemde” was naar de zwangere vrouw, maar ik heb wel es meegemaakt dat een zwangere echt totaal niet blij was met het “dikker worden” en opmerkingen over de buik dus wellicht dat deze vrouw het daarom ook niet leuk vond ofzo (wat ze niet hoefde af te reageren natuurlijk). Sneu voor de vrouw die dat antwoord kreeg idd!

2 likes

Ben echt niet vooruit te branden vandaag. Ik ben op het punt beland dat ik op zaterdag geen alcohol meer kan drinken, want dan heb ik er op maandag nog last van.

2 likes

Ik ben 5 dagen op meditatie retraite geweest zonder telefoon en heb nu zo’n zin om alle mafs, lib en podcasts terug te kijken/luisteren. Zeker 10 uur aan nieuw materiaal echt :sparkles: bliss :sparkles:

27 likes

Was het retraite wat?

2 likes

Ja was echt heel inspirerend maar wel uitputtend. Als je meer wil weten moet je me maar ff dm’en.

3 likes

3 dagen later denk ik nog steeds dat deze vraag gericht was op haar bestelling bij de kraam!

12 likes

Hahaha wow dit zou ook nog kunnen inderdaad.

3 likes

Afgelopen weekend is mijn relatie gesneuveld na bijna vijf jaar en ben er echt beetje ziek van. :smiling_face_with_tear:

24 likes

Wij hebben net de baby erkend bij het gemeentehuis. We waren alleen even vergeten dat we dan ook gelijk een beslissing moesten maken over de achternaam. Daar waren we eigenlijk nog niet helemaal over uit. Ik was daar best wel overrompeld door en nu is het de achternaam van m’n vriend eerst geworden, wel dubbele achternaam dus. Maar ik wilde mijne heel graag eerst, mocht dat nog niet duidelijk zijn (heb daar ook goede redenen voor vind ik) en ik ben er ook serieus een beetje verdrietig over… Vooral omdat ik dan op zo’n moment zelf niet durf te zeggen: hier wil ik nog even langer over nadenken oid.

1 like

Maar wist je vriend dat dan niet en durfde je dat ook niet tegen hem te zeggen?

3 likes

Als het voor jou zo veel betekend en het maakt voor je vriend niet uit kan je altijd weer een verzoek indienen voor een naamwijziging voor een minderjarige. Als beide ouders ermee instemmen kan het soms veranderd worden.

5 likes

Jawel maar hij wilde zijn achternaam ook graag eerst en kan beter zn poot stijf houden in dit soort situaties dan ik

2 likes

Ehhh dat klinkt kut

137 likes

Jij hebt sowieso eerste beslissingsrecht want volgens mij maak jij een mens en was zijn bijdrage 2 minuten. Als je geluk had.

30 likes

Ja, eens

5 likes

En dat is een understatement wat mij betreft, damn :sweat_smile:

6 likes