Wat je even kwijt wil #70

:triangular_flag_on_post:, en te laat

9 likes

Een slechte nacht + al een paar rotweken op het werk + ongesteld + thuiswerkdag vandaag = ontbijten met bittergarnituur

112 likes

Love deze plottwist haha

32 likes

Treat yoself

5 likes

Het is echt jaren geleden dat ik met het OV heb gereisd (durfde niet) en ik ga vrijdag op reis en ging Googlen hoe je nu een kaartje moet kopen voor de bus en trein enzo. Kom ik uit op Seniorenweb. :disguised_face: De site heeft me wel duidelijke antwoorden gegeven, dus misschien behoor ik nu wel tot die doelgroep.

62 likes

Ik kom als ik iets niet weet in bijv. Excel of Powerpoint ook heel vaak uit op seniorenweb maar daar wordt het tenminste duidelijk uitgelegd maar vind het ook altijd een soort confronterend haha.

9 likes

Ik ging gisteren ff een drankje doen met een vriendin die jarig was en had de ober stiekem kaarsjes gegeven om in de taart te doen.
Komen ze het taartje brengen, geven ze dat pakje kaarsjes er gewoon bij? Ipv ze aan te steken en in de taart te doen lol.

41 likes

Ik heb echt zin om donderdag 10.000 kg chocolade te kopen in Duitsland.

4 likes

Ik lees dat vaker hier maar waarom is dat confronterend? De naam is gewoon wat onhandig gekozen want eigenlijk is het voor iedereen fijn als iets moeilijks makkelijk word uitgelegd. Een paar jaar geleden wilde ik meer weten over hoe voetbal werkte, maar ik werd er maar niet wijs uit. Uiteindelijk kwam ik bij non fictie voor kinderen uit en ik snapte het gewoon.

5 likes

Die persoonlijke aanbiedingen bij de Jumbo zijn eigenlijk best chill.

3 likes

Vertel?? Mis ik iets? :joy:

2 likes

In de Jumbo extra app. Ik heb nu bijv. 50% korting op Milky Way. Nou als ik iets wel zou lusten nu…🥹❤️

2 likes

Ik heb die functie nog niet volgens mij :pensive: en ook geen update voor de app

Ik heb het sinds 3 weken ofzo.

2 likes

Ik eet visfriet. Eerste warme eten sinds zaterdagavond haha. Begin er eindelijk weer beetje trek in te krijgen.

En ik was net bij de tandarts en vorig jaar zeiden ze dat ik dit jaar echt een keer een vulling moest laten vervangen maar de tandarts vond dat net echt dikke onzin. Heb zelfs nog de hele berekening hier liggen dus ik verzin het echt niet. :joy:

Weet echt zeker dat ik daar ook een afspraak voor had staan maar hey als het niet nodig is. :raised_hands:t3: Moet ik wel zeggen dat het toen al geen haast had en schijnbaar dus nog steeds niet. Heb er ook geen last van dus begreep het zelf ook al niet maar ik dacht steeds ja ze roepen niet zomaar iets haha.

4 likes

Ik ben nu een paar dagen thuis maar bijna niemand heeft tijd (of kennelijk zin) om af te spreken terwijl ik dat op zulke momenten juist altijd verlang:(

4 likes

Ik heb mijn haar zo goed geknipt vandaag, ik moet echt even opschrijven hoe ik het heb gedaan.

6 likes

M’n vriend heeft een Duux ventilator gekocht en ik ken dat merk eigenlijk echt alleen van hier maar verder nooit gezien of wat dan ook en ik heb gisteravond echt gegieeeeeeerd om hoe klein dat ding is??? :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear: Hij werkt fantastisch hoor maar hij is zo mini? Echt op het hilarische af. M’n vriend was eerst beledigd maar biechtte later op dat hij ook uren had gezocht naar of er toch niet zo’n extra tussenstuk bij hoorde 🥹 :joy: :smiling_face_with_tear:

5 likes

Foto (met vinger ernaast for reference) praat makkelijker

4 likes

Ben daar pas volgende week weer maar zal ff een picca schieten dan

5 likes