Pfff ik ga de pastasaus voor morgen nu vast in de slowcooker mikken, dus ik heb net alle groente gesneden en was helemaal klaar om te gaan koken. Ben ik vergeten een blik tomaten te halen, dus man snel naar de supermarkt. Vervolgens is hij weer thuis, dus wil ik gaan beginnen, is het gehakt niet meer goed. Dus man nu weer naar de supermarkt. Beter gaat het hierna gewoon goed, want de supermarkt is straks dicht.
Oh ik word hier zo boos van.
Ga je proberen het aan te passen?
Ben wel bang dat dat enkel gaat tegen betaling (was zo tegen de 1000 euro dacht ik) en de andere ouder zal ook moeten instemmen. Ik vind het echt rot dat je er zo een naar gevoel bij hebt, mijns inziens ook helemaal terecht met de manier waarop. Hoop dat jullie daar nog een goed gesprek over kunnen voeren, ook met oog op andere toekomstige belangrijke beslissingen omtrent de opvoeding etc. @Jetlag
Oh shit zo snel al dat je moet betalen? Ik dacht in mijn naïviteit dat als je snel terug gaat (morgen bijvoorbeeld) en de situatie uitlegt je het nog kunt aanpassen.
Als je van enkele naam naar dubbele naam wilde gaan vorig jaar toen dat nog kon was het maar 50 of 75 euro ofzo… dus denk niet dat dit tegen de 1000 zal zijn eigenlijk (maarja met gemeentes weet je het maar nooit )
Ja dat was een tijdelijke uitzondering, omdat de dubbele naam werd geïntroduceerd. Dan kon je tegen dat tarief alsnog de dubbele naam doen (wel alleen tot bepaalde geboortedatum). Dit wordt gewoon als een volledige wijziging gezien. Deze naam zal ook voor de volgende kinderen gelden en volgens mij geldt gewoon het tarief van 835 euro.
@ZusjevanJoost ik zou het mss ook proberen, wie weet is de gemeente wel coulant als je gelijk de volgende dag komt en aangeeft overrompeld te zijn geweest. Zo snel zijn ze niet en je kan het altijd proberen. Maar eerlijk, dan moet de man in kwestie het daar wel eens mee zijn, en dat lijkt hier dus een beetje het probleem te zijn.
, en te laat
Een slechte nacht + al een paar rotweken op het werk + ongesteld + thuiswerkdag vandaag = ontbijten met bittergarnituur
Love deze plottwist haha
Treat yoself
Het is echt jaren geleden dat ik met het OV heb gereisd (durfde niet) en ik ga vrijdag op reis en ging Googlen hoe je nu een kaartje moet kopen voor de bus en trein enzo. Kom ik uit op Seniorenweb. De site heeft me wel duidelijke antwoorden gegeven, dus misschien behoor ik nu wel tot die doelgroep.
Ik kom als ik iets niet weet in bijv. Excel of Powerpoint ook heel vaak uit op seniorenweb maar daar wordt het tenminste duidelijk uitgelegd maar vind het ook altijd een soort confronterend haha.
Ik ging gisteren ff een drankje doen met een vriendin die jarig was en had de ober stiekem kaarsjes gegeven om in de taart te doen.
Komen ze het taartje brengen, geven ze dat pakje kaarsjes er gewoon bij? Ipv ze aan te steken en in de taart te doen lol.
Ik heb echt zin om donderdag 10.000 kg chocolade te kopen in Duitsland.
Ik lees dat vaker hier maar waarom is dat confronterend? De naam is gewoon wat onhandig gekozen want eigenlijk is het voor iedereen fijn als iets moeilijks makkelijk word uitgelegd. Een paar jaar geleden wilde ik meer weten over hoe voetbal werkte, maar ik werd er maar niet wijs uit. Uiteindelijk kwam ik bij non fictie voor kinderen uit en ik snapte het gewoon.
Die persoonlijke aanbiedingen bij de Jumbo zijn eigenlijk best chill.
Vertel?? Mis ik iets?
In de Jumbo extra app. Ik heb nu bijv. 50% korting op Milky Way. Nou als ik iets wel zou lusten nu…🥹❤️
Ik heb die functie nog niet volgens mij en ook geen update voor de app
Ik heb het sinds 3 weken ofzo.