Leuke toevoeging aan de vogel-posts: de nest-webcams van Beleef de lente zijn er weer:
Ik doe elke dag even een rondje langs alle cams, vooral de slapende steenuiltjes zijn mijn favo ![]()
Leuke toevoeging aan de vogel-posts: de nest-webcams van Beleef de lente zijn er weer:
Ik doe elke dag even een rondje langs alle cams, vooral de slapende steenuiltjes zijn mijn favo ![]()
Ik kijk in de avond graag naar de slapende koolmees, zo lief, die wordt echt helemaal een bolletje dan ![]()
Haha inderdaad, #owlyfans
Ik ben nu met 3 collegaâs live aan het kijken hahahaha zo leuk!
Zo leuk deze vogelposts! Ik woon vlak aan het water en ga vaak wandelen en lekker vogels kijken.
Maar goed laatst was ik echt overtuigd dat ik in de auto een âenorme reigerâ zag (had mn bril niet op). En toen werd ik keihard uitgelachen omdat het een zweefvliegtuigje was.
Ik weet weer waarom ik de meeste afspraken altijd in de ochtend plan. Heb over een half uurtje rijles, maar zit al sinds 14:00 te âwachtenâ zonder dat ik andere dingen kan doen ![]()
Ik zag een dood roodborstje heel alleen in de regen liggen, dus ik ben het nu ergens aan het begraven zodat het niet in een vuilnisbak eindigt.
Wat lief ![]()
Ik zie nu wel voor me hoe je met een modderige schep naast een vers gegraven grafje staat met je telefoon in je hand om dit even te posten ![]()
Ik hoor ook weer de hele nacht kikkers/padden kwaken. Dat is naast de vogels hier echt een teken dat het lente is. Vorig jaar woonde er eentje in de put naast mijn raam
Haha, live posten tijdens het begraven! Maar nee, ik had beter moeten schrijven dat ik het begraven had voordat ik het postte. ![]()
Sinds ik hier lid ben heb ik altijd al eens de enige user online willen zijn. Heel dom ja haha maar net was eindelijk het moment daar, jongens. Ik kan vredig sterven nu ![]()
Is dit het natuurtopic geworden?
Om half 8 zou de stratenmaker komen, maar je weet gewoon het moment dat ik bij iemand ga klagen, staat ie voor de deur. Dus hierbij, hallo waar blijft die man??
Oh daar sta je dan vroeg voor op en dan op je vrije zaterdag zeker?
Yep haha. Een kwartiertje later had ik nog wel verwacht, maar nu gaan ook de middag-plannen in de soep lopen vrees ik.
Zeker dat er niet iets misgegaan is? Als de afspraak om half 8 's ochtends is zou ik het niet per se normaal vinden als ze 2 uur te laat zijn hoor, aangezien dat waarschijnlijk hun eerste klus die dag is
Nee mn vriend heeft ze al geappt! De vorige keer waren ze ook een kwartiertje ofzo te laat, dus hebben eerst even gewacht. En bij een uur kon het nog een typefout zijn geweest (half 8 of half 9) maar ze reageren nog niet (en nemen niet op), en het is inderdaad inmiddels bijna 2 uur.
Edit: sprak mn vader en daar zijn ze ook ooit niet komen opdagen omdat er âiets tussen kwamâ dus ben benieuwd. We hebben gisteren nog contact gehad dus vergeten lijkt me niet precies.
Daar zijn toch genoeg redenen voor te bedenken? Zonder communicatie wegblijven vind ik een ander verhaal, maar dat ze niet stipt op tijd op een klus zijn snap ik wel.