Ik ga zo lekker in bad liggen en Temptation USA kijken. Helemaal zin in! En dit weekend gaat de klok een uurtje vooruit, dus meer daglicht!
Ik reed gisteren op de snelweg en er reed een werkbusje voor me met bestickering. Bedrijfsnaam âDe laatste hoopâ dus ik was wel benieuwd wat voor bedrijf dat dan zou moeten zijn. Haal ik âm in staat er op de zijkant âmollenbestrijdingsdienstâ. Ga hier nog steeds stuk om.
Gewone aardappelsoep is (vind ik) wel echt heel lekker!
Ik was gisteren naar een concert en zat achter een man met halflang haar wat suuuperlekker rook, ik kon niet plaatsen naar wat - was het Snow Fairy van Lush (of een product met dezelfde geur)! Wat ik altijd veel te overweldigend vond ruiken, maar hem blijkbaar heel goed stond. En nu heb ik voor het eerst ooit zin om naar de Lush te gaan, iets waar ik altijd een hekel aan heb gehad (ik doe het twee keer per jaar om een pot Sleepy te kopen, mijn lievelingsss).
Ik kan zoete aardappel of pompoen ook wel waarderen, maar alleen als je hem echt goed pittig kruid, veel gember etc (meer currysoep eigenlijk). Anders idd gewoon warme Olvarit.
Ik vind die slogan wedstrijd ook altijd zo leuk.
De winnaar van dit jaar was geloof ik âwe maken ze ijskoudâ van een airco installateur ![]()
Vorig jaar was het âput the fun between your legsâ van een fietsen verhuur ![]()
Of kunstof tot nadenken.
Instateur van kunstof kozijnen.
Net bij de gall&gall wilde iemand alleen een zak ijs kopen maar kreeg dat niet mee omdat hij geen ID mee had en dAT mOeT vOoR heT hELe aSSortImEnT
en toen wilde ik het voor hem kopen maar dat mocht ook niet, zooooo overdreven doe normaal
Huh, wat een gelul, dat klopt toch ook helemaal niet.
Ja lijkt mij ook niet?? Maar had geen zin om verder in discussie te gaan haha
Ik mocht een keer geen 0,0 drankje op het terras bestellen omdat ik geen ID meehad, âwant er kan toch een beetje alcohol inzittenâ
.
Wacht dan ff tot de Hello Kitty editie
Ik ben een keer toen ik met mân schoonfamilie naar soldaat van oranje was om mân ID gevraagd voor een 0.0, was op meerdere fronten een traumatische avond
Voel me megaaaa dom, want ik dacht altijd dat jullie met âgroene zeepâ gewoon groene Dreft bedoelden. Maar nee, blijkbaar is groene zeep iets totaal anders!
Ik heb zelfs bij de AH gezocht (en nee, niet te vinden). Gaat echt een wereld voor me open joh, door dit mysterieuze groene goedje.
Ik vind het echt zo knap hoe influencers omgaan met kutreacties. Ik had vrijdag een TikTok gemaakt die perongeluk meer dan 60.000 keer is bekeken. Dat was niet mân bedoeling maar is me wel eens eerder gebeurd. Er kwamen een heleboel prima reacties en leuke DMâs uit voort. Maar er was ook 1 persoon die op mijn profiel had zitten zoeken naar andere videoâs waarin je mij zelf zag om daar een stomme reactie achter te laten (âwordt dit tegenwoordig aangenomen als stewardess
â). En toen heb ik me de hele dag kut gevoeld gisteren ![]()
Ik leefde een paar uur in de illusie dat ik misschien wel influencer kon worden, maar ik geloof dat ik het nu al niet meer wil ![]()
Dit is zooo onaardig en onnodig. Als je echt influencer wil worden je niet laten tegenhouden door zoân sukkel hoor ![]()
Boeiend wat gerda uit schubbekutteveen van jou vindt. Waarschijnlijk plaatst ze deze reactie alleen omdat ze zelf een kutleven heeft en een belaald machtgevoel overhoudt door jou naar beneden te halen.
Door de vraag van Leeuwenhart over de talen waarin je een gesprekje kunt voeren herinnerde ik opeens dat ik heel graag een beetje gebarentaal wil leren, en nu zie ik dat mijn gemeente gratis wekelijkse lessen aanbiedt voor een basiscursus! Echt te leuk, heb er heel veel zin in. ![]()
Jawel toch? Ik heb het namelijk een keer speciaal gekocht en kwam er toen achter dat het idd gewoon bij de supermarkt te koop is.
https://www.ah.nl/producten/product/wi2886/driehoek-zachte-zeep
Ik snap alleen niet hoe je dit oplost in water? Bij mij blijft het in stukken?
Neem Vera Urru als voorbeeld!