Wat je even kwijt wil #70

Om half 8 zou de stratenmaker komen, maar je weet gewoon het moment dat ik bij iemand ga klagen, staat ie voor de deur. Dus hierbij, hallo waar blijft die man??

4 likes

Oh daar sta je dan vroeg voor op en dan op je vrije zaterdag zeker?

2 likes

Yep haha. Een kwartiertje later had ik nog wel verwacht, maar nu gaan ook de middag-plannen in de soep lopen vrees ik.

Zeker dat er niet iets misgegaan is? Als de afspraak om half 8 's ochtends is zou ik het niet per se normaal vinden als ze 2 uur te laat zijn hoor, aangezien dat waarschijnlijk hun eerste klus die dag is

1 like

Nee mn vriend heeft ze al geappt! De vorige keer waren ze ook een kwartiertje ofzo te laat, dus hebben eerst even gewacht. En bij een uur kon het nog een typefout zijn geweest (half 8 of half 9) maar ze reageren nog niet (en nemen niet op), en het is inderdaad inmiddels bijna 2 uur.

Edit: sprak mn vader en daar zijn ze ook ooit niet komen opdagen omdat er “iets tussen kwam” dus ben benieuwd. We hebben gisteren nog contact gehad dus vergeten lijkt me niet precies.

1 like

Daar zijn toch genoeg redenen voor te bedenken? Zonder communicatie wegblijven vind ik een ander verhaal, maar dat ze niet stipt op tijd op een klus zijn snap ik wel.

3 likes

Op Nu.nl over een stukje zonsverduistering dat blijkbaar zo plaatsvindt:
Maar wie eropuit trekt, moet wel denken aan een eclipsbril en een warme jas.

Wat een betutteling. Je bent m’n moeder niet, Nu.nl.

11 likes

Afgelopen maand was ik met een vriend op reis door Japan en we vliegen vandaag terug via osaka. En volgens hem had osaka maar één vliegveld, dus we waren daarheen gegaan. Spoiler alert: osaka heeft twee vliegvelden en wij stonden niet bij de juiste. Dus nu met zweet op de rug in een taxi richting het andere vliegveld 60 km verderop en zometeen 150 euro lichter. We lopen al de hele vakantie de verkeerde kant op of de verkeerde metro in, dus dit sluit de vakantie wel perfect af lol

47 likes

12 augustus 2026 is de zon voor 90% bedekt :open_mouth: Dat wordt een soort apocalyptisch gevoel denk ik

11 likes

Oh ja het eerste kwartier-halfuur dacht ik nog: ze komen zo wel. Het is wel uit hetzelfde dorp maar beetje vertraging ergens oplopen vond ik niet gek.

Maar inmiddels is het 5 uur later en krijg ik nog niemand te pakken en heb ik niemand gezien, dus denk niet dat we vandaag bestrating krijgen.

6 likes

Oh dat vind ik echt rot voor jullie, het is ook niet dat je in de afgelopen uren iets anders kon doen dan thuis wachten dan

6 likes

Dat is echt heel vervelend en gaat natuurlijk veel verder dan wat later zijn. Ook dat ze niet op jou/jullie reageren.

3 likes

Kom dan zelf met iets leuks

4 likes

Oh rustaagh het was niet zo serieus bedoeld en vond t ook niet erg om te lezen. Eerder grappig dat t heel veel berichten over natuurdingen ging.

3 likes

ik snap ook niet goed waarom ze altijd zo’n breed tijdsframe hanteren, van ‘we komen langs tussen 12 en 17 uur’. En ja, ik kan me indenken dat sommige zaken meer tijd kosten, verkeer, etc, maar waarom dan zo veel ruimte.

4 likes

Het boeit ze gewoon geen reet want ze hebben toch werk zat

11 likes

Ik kom er net per puur toeval achter dat vannacht de zomertijd ingaat? Totaal langs me heen gegaan haha

11 likes

Ja ik was er ook helemaal niet mee bezig, gelukkig las ik het ergens vanmorgen want ik heb morgenochtend een afspraak en ik was gerust oude tijd aan komen zetten :grimacing:

3 likes

Heb je dan alleen maar analoge klokken? Je telefoon past zich toch automatisch aan

2 likes

Nee maar omdat het morgen zondag is en ik dan normaalgesproken geen wekker nodig heb zou ik dan wakker worden en denken wat is er met de tijd gebeurd en nooit meer op tijd geweest zijn

(Mijn huisgenoten waren er blijkbaar ook niet erg druk mee want toen ik het vanmorgen zei was het even stil gevolgd door ‘Oh ja’)

1 like