Wat je even kwijt wil #70

Dank je.
Ik kom er nu door jouw bericht achter.

8 likes

Spread the word!

2 likes

Ik ben overdreven blij met mijn vriezer. Ruim een jaar kon ik zonder maar nu ben ik happy. Binnenkort ook maar naar de toko en morgen appie XL. Schijnbaar is mijn favoriete ben en jerry ook terug. Iemand peanutbutter cup al gezien?

8 likes

Ja ze hadden hem bij mijn AH!

Alle Ben & Jerry’s zijn nu ook 2e gratis :partying_face:

5 likes

Op de een of andere manier klinkt zoete aardappelsoep als iets wat lekker zou moeten zijn maar het is zo vies, echt babyvoer

8 likes

Ja dit vind ik van heel veel gepureerde soepen eigenlijk.

1 like

Ik ga zo lekker in bad liggen en Temptation USA kijken. Helemaal zin in! En dit weekend gaat de klok een uurtje vooruit, dus meer daglicht!

3 likes

Ik reed gisteren op de snelweg en er reed een werkbusje voor me met bestickering. Bedrijfsnaam ‘De laatste hoop’ dus ik was wel benieuwd wat voor bedrijf dat dan zou moeten zijn. Haal ik ‘m in staat er op de zijkant ‘mollenbestrijdingsdienst’. Ga hier nog steeds stuk om.

160 likes

Dit is fantastisch :joy::joy::joy:

4 likes

Gewone aardappelsoep is (vind ik) wel echt heel lekker!

2 likes

Ik was gisteren naar een concert en zat achter een man met halflang haar wat suuuperlekker rook, ik kon niet plaatsen naar wat - was het Snow Fairy van Lush (of een product met dezelfde geur)! Wat ik altijd veel te overweldigend vond ruiken, maar hem blijkbaar heel goed stond. En nu heb ik voor het eerst ooit zin om naar de Lush te gaan, iets waar ik altijd een hekel aan heb gehad (ik doe het twee keer per jaar om een pot Sleepy te kopen, mijn lievelingsss).

7 likes

Ik kan zoete aardappel of pompoen ook wel waarderen, maar alleen als je hem echt goed pittig kruid, veel gember etc (meer currysoep eigenlijk). Anders idd gewoon warme Olvarit.

9 likes

Ik vind die slogan wedstrijd ook altijd zo leuk.
De winnaar van dit jaar was geloof ik ‘we maken ze ijskoud’ van een airco installateur :joy:
Vorig jaar was het ‘put the fun between your legs’ van een fietsen verhuur :joy:

2 likes

Of kunstof tot nadenken.

Instateur van kunstof kozijnen.

5 likes

Net bij de gall&gall wilde iemand alleen een zak ijs kopen maar kreeg dat niet mee omdat hij geen ID mee had en dAT mOeT vOoR heT hELe aSSortImEnT :smiling_face_with_tear: en toen wilde ik het voor hem kopen maar dat mocht ook niet, zooooo overdreven doe normaal

16 likes

Huh, wat een gelul, dat klopt toch ook helemaal niet.

8 likes

Ja lijkt mij ook niet?? Maar had geen zin om verder in discussie te gaan haha

2 likes

Ik mocht een keer geen 0,0 drankje op het terras bestellen omdat ik geen ID meehad, “want er kan toch een beetje alcohol inzitten” :sweat_smile:.

4 likes

Over alcohol gesproken. Sinds jaren gisteren weer eens de stad in geweest en wat drankjes gedronken. Merk nu wel dat ik geen 20 meer ben en waarom ik eigenlijk nooit drink. Had niet veel op maar alsnog voelt het alsof ik de hele bar leeggedronken heb.

Maar, het was wel erg gezellig!

5 likes

Wacht dan ff tot de Hello Kitty editie

4 likes