Dank je.
Ik kom er nu door jouw bericht achter.
Spread the word!
Ik ben overdreven blij met mijn vriezer. Ruim een jaar kon ik zonder maar nu ben ik happy. Binnenkort ook maar naar de toko en morgen appie XL. Schijnbaar is mijn favoriete ben en jerry ook terug. Iemand peanutbutter cup al gezien?
Ja ze hadden hem bij mijn AH!
Alle Ben & Jerryâs zijn nu ook 2e gratis
Op de een of andere manier klinkt zoete aardappelsoep als iets wat lekker zou moeten zijn maar het is zo vies, echt babyvoer
Ja dit vind ik van heel veel gepureerde soepen eigenlijk.
Ik ga zo lekker in bad liggen en Temptation USA kijken. Helemaal zin in! En dit weekend gaat de klok een uurtje vooruit, dus meer daglicht!
Ik reed gisteren op de snelweg en er reed een werkbusje voor me met bestickering. Bedrijfsnaam âDe laatste hoopâ dus ik was wel benieuwd wat voor bedrijf dat dan zou moeten zijn. Haal ik âm in staat er op de zijkant âmollenbestrijdingsdienstâ. Ga hier nog steeds stuk om.
Dit is fantastisch
Gewone aardappelsoep is (vind ik) wel echt heel lekker!
Ik was gisteren naar een concert en zat achter een man met halflang haar wat suuuperlekker rook, ik kon niet plaatsen naar wat - was het Snow Fairy van Lush (of een product met dezelfde geur)! Wat ik altijd veel te overweldigend vond ruiken, maar hem blijkbaar heel goed stond. En nu heb ik voor het eerst ooit zin om naar de Lush te gaan, iets waar ik altijd een hekel aan heb gehad (ik doe het twee keer per jaar om een pot Sleepy te kopen, mijn lievelingsss).
Ik kan zoete aardappel of pompoen ook wel waarderen, maar alleen als je hem echt goed pittig kruid, veel gember etc (meer currysoep eigenlijk). Anders idd gewoon warme Olvarit.
Ik vind die slogan wedstrijd ook altijd zo leuk.
De winnaar van dit jaar was geloof ik âwe maken ze ijskoudâ van een airco installateur
Vorig jaar was het âput the fun between your legsâ van een fietsen verhuur
Of kunstof tot nadenken.
Instateur van kunstof kozijnen.
Net bij de gall&gall wilde iemand alleen een zak ijs kopen maar kreeg dat niet mee omdat hij geen ID mee had en dAT mOeT vOoR heT hELe aSSortImEnT en toen wilde ik het voor hem kopen maar dat mocht ook niet, zooooo overdreven doe normaal
Huh, wat een gelul, dat klopt toch ook helemaal niet.
Ja lijkt mij ook niet?? Maar had geen zin om verder in discussie te gaan haha
Ik mocht een keer geen 0,0 drankje op het terras bestellen omdat ik geen ID meehad, âwant er kan toch een beetje alcohol inzittenâ .
Over alcohol gesproken. Sinds jaren gisteren weer eens de stad in geweest en wat drankjes gedronken. Merk nu wel dat ik geen 20 meer ben en waarom ik eigenlijk nooit drink. Had niet veel op maar alsnog voelt het alsof ik de hele bar leeggedronken heb.
Maar, het was wel erg gezellig!
Wacht dan ff tot de Hello Kitty editie