Wat je even kwijt wil #70

Je hebt ook een vloeibare variant!

4 likes

Met een garde. Niet eerst het water en dan pas de zeep erbij, maar beginnen met de zeep en een klein beetje warm water. Daar maak je dan een papje van, en zo kan je er steeds meer water bijdoen. Dan lost het wel goed op.

4 likes

Ik zie in de app ook dat ze het zouden moeten hebben maar ik heb het nog niet gespot in de winkels in mijn buurt.

2 likes

Misschien niet alle variant, maar toch wel iets? Als ze niet die van Driehoek hebben, misschien gewoon de variant van AH eigen merk? Is echt wel redelijk basisassortiment, volgens mij. Het staat waar ook schoonmaakazijn staat en meestal zo’n beetje onderin het schap.

5 likes

Bij mij in de AH xl hadden ze het ook niet toen ik het zocht. Wel bij de Jumbo gevonden toen.

1 like

Wie de fack is dat

22 likes

Ik heb vandaag echt een gigantische offday. Voelt dan als een overwinning om wel naar de winkel te gaan en iets voedzaams te koken! :smiling_face_with_three_hearts:

21 likes

Nog een paar uur en dan is deze dag voorbij

2 likes

Precies, morgen weer een dag! Denk dat ik ook lekker vroeg naar bed ga haha.

3 likes

Ik had vandaag ook niet helemaal mijn dag en zat te denken te gaan bestellen, maar door jouw bericht sta ik nu toch te koken!

9 likes

Goed bezig! Ik had ook echt een matige dag en ging al mopperend op het verkeer naar een afspraak met vrienden en nu voel ik me ook weer een stukje beter :blush:

6 likes

Ik volg op Youtube The Voice Noorwegen (kwam er ooit random op en was onder de indruk, dus blijven hangen), maar al m’n favorieten zijn er in de Battles al uitgeknalt :’’)

1 like

Het is altijd al een uitdaging om goed te slapen op zondag, maar helemaal als de klok verzet wordt. Mi gado wat heb ik slecht geslapen

9 likes

Ik zou eerder denken dat je er dan op zaterdag al last van zou hebben eigenlijk, maar dat niet?

2 likes

Ik heb op zondag meestal nog geen last van de zomertijd (en de lichte stress van hoe laat het is en of iknme niet verslaap) altijd pas vandaag. Was ook echt al heel vroeg wakker, zo stom ieder jaar

4 likes

De nieuwbouwwoningen waar ik woon hebben een zelfwoonplicht van twee jaar maar één van de huizen in mijn straat staat al sinds oplevering leeg (bijna 1,5 jaar nu) en inmiddels ben ik er wel zeker van dat het gekocht is als investering om door te verkopen en ik vind het zo lelijk. En ook jammer want het leek een leuk jong stel uit Antwerpen (ik vroeg mij wel al sterk af wat ze hier kwamen doen haha maar dacht misschien een nieuwe baan in Amsterdam ofzo) :laughing:

Kan ik ergens een te kraken huis melden??? grappie maarja wel stom

4 likes

Ik ben blij dat opstaan in het donker geen eeuwen duurt nu weer, echt niet gemist

3 likes

Zomer/wintertijd boeit mij niet echt maar ik vind wel dat de zomertijd altijd net ff drie weken te vroeg komt. Omdat je nu inderdaad weer op staat in het donker en met deze temperaturen is dat uurtje langer licht 's avonds mij niet zo veel waard.

9 likes

Lijkt me niet want de klok is pas zaterdag nacht verzet dus dan merk je er nog niks van (tenzij je zondag vroeg op moet)

8 likes

Meestal kan dat wel bij de kraakbeweging in je stad ja (of soms zelfs bij de gemeente maar ik weet niet zo goed wat die er mee doen)

3 likes