Wat je even kwijt wil #70

Je kan leegstand bij de gemeente melden, als er een Leegstandsverordening is dan kan de eigenaar gedwongen worden het in gebruik te nemen. In het ergste geval kan zelfs de gemeente iemand erin plaatsen.

8 likes

Ik heb dus iemand in m’n omgeving die rare leugens vertelt. Ik weet niet of het als leugen bedoelt is of verwardheid of mensen uitspelen tegen elkaar. Dus tegen de een zeggen dat diegene langs moet komen, dan tegen de ander zeggen dat je niet wil dat er iemand langskomt. Ik begrijpt niet waarom je dat zou doen.

Ik heb dit ook wel eens gehad met een TikTok en het is zo’n kutgevoel ja. Echt stom dat mensen daar de moeite voor nemen en ik voel daardoor ook veeeel meer mee met influencers (en BN’ers) die een lading zooi over zich heenkrijgen.

2 likes

Ik heb een weekje vrij om thuis lekker aan te rommelen en qua weer had ik het echt niet beter kunnen plannen :sunny: Normaal neem ik alleen vrij als ik ook echt weg ga maar zit nu lekker in de zon in de tuin ff te chillen. Zo fijn!

47 likes

Insta oproepjes met “per direct woning gezocht” zijn wel de nieuwe FB relatie status updates hù? :smiling_face_with_tear:

16 likes

Ik lig in bikini op het dakterras met een summer vibes Spotify lijst op en mijn vriend en ik gaan zo barbecueën :sunny: Ondertussen zie ik mensen lopen met een winterjas dus ik geniet er extra van

22 likes

Ik wil ook buiten zijn, ik dacht dat ik niks merkte van de zomertijd maar ik ben nu al de hele middag klaar met werken gevoelsmatig maar ik moet nog steeds een uur :rage:

2 likes

Zo ontregeld ben ik kan je nagaan

4 likes

Ik kijk dit nu ook, heb bewust deze aflevering aangeklikt om dat dit 100% irritainment gaat zijn en tot nu toe nog niet teleurgesteld

3 likes

Hierom doet werkwoordspelling ertoe, mensen! (Vertelt moet hier met een t, nu leest het voor mij alsof jij tegen iemand in je omgeving ‘die rare leugens’ hebt verteld.)

74 likes

Ik start morgen met een nieuwe baan. Die eerste dag/weken haat ik altijd zo

34 likes

Nee, ik ben het niet. Iemand anders doet dat. Ik zal het aanpassen.

3 likes

Dat begreep ik inderdaad uit de rest van je verhaal!

4 likes

Succes voor morgen alvast

1 like

Succes!!!

3 likes

Zuccchhhht mijn vriend is ook altijd zo onhandig
 Was hij buiten met de tuin bezig heeft hij de internetkabel doormidden gehakt met de schop.:laughing:

13 likes

Spannend! Succes, hopelijk is/wordt het een fijne plek!

1 like

Echt ik zwelg in zelfmedelijden; ik ben flink verkouden, dit is waarschijnlijk op mijn ogen overgeslagen dus nu heb ik 2 vuurrode, pusserige, dikke ontstoken ogen.
Dit is toch niet te doen.

3 likes

Beterschap.
Ik heb ook beroerd geslapen vanwege mijn beginnende verkoudheid. Heb de hele nacht licht geslapen vanwege mijn pijnlijke keel. Het voelt net alsof ik heb staan schreeuwen in een voetbalstadion

3 likes

Ooh dat is vervelend! Beterschap!

1 like