Wat je even kwijt wil #70

Ik ben een keer toen ik met m’n schoonfamilie naar soldaat van oranje was om m’n ID gevraagd voor een 0.0, was op meerdere fronten een traumatische avond

17 likes

Voel me megaaaa dom, want ik dacht altijd dat jullie met ‘groene zeep’ gewoon groene Dreft bedoelden. Maar nee, blijkbaar is groene zeep iets totaal anders! :joy: Ik heb zelfs bij de AH gezocht (en nee, niet te vinden). Gaat echt een wereld voor me open joh, door dit mysterieuze groene goedje.

4 likes

Ik vind het echt zo knap hoe influencers omgaan met kutreacties. Ik had vrijdag een TikTok gemaakt die perongeluk meer dan 60.000 keer is bekeken. Dat was niet m’n bedoeling maar is me wel eens eerder gebeurd. Er kwamen een heleboel prima reacties en leuke DM’s uit voort. Maar er was ook 1 persoon die op mijn profiel had zitten zoeken naar andere video’s waarin je mij zelf zag om daar een stomme reactie achter te laten (‘wordt dit tegenwoordig aangenomen als stewardess :joy:’). En toen heb ik me de hele dag kut gevoeld gisteren :sob:

Ik leefde een paar uur in de illusie dat ik misschien wel influencer kon worden, maar ik geloof dat ik het nu al niet meer wil :joy:

16 likes

Dit is zooo onaardig en onnodig. Als je echt influencer wil worden je niet laten tegenhouden door zo’n sukkel hoor :hugs:

12 likes

Boeiend wat gerda uit schubbekutteveen van jou vindt. Waarschijnlijk plaatst ze deze reactie alleen omdat ze zelf een kutleven heeft en een belaald machtgevoel overhoudt door jou naar beneden te halen.

14 likes

Door de vraag van Leeuwenhart over de talen waarin je een gesprekje kunt voeren herinnerde ik opeens dat ik heel graag een beetje gebarentaal wil leren, en nu zie ik dat mijn gemeente gratis wekelijkse lessen aanbiedt voor een basiscursus! Echt te leuk, heb er heel veel zin in. :star_struck:

55 likes

Jawel toch? Ik heb het namelijk een keer speciaal gekocht en kwam er toen achter dat het idd gewoon bij de supermarkt te koop is.

https://www.ah.nl/producten/product/wi2886/driehoek-zachte-zeep

Ik snap alleen niet hoe je dit oplost in water? Bij mij blijft het in stukken?

7 likes

Neem Vera Urru als voorbeeld!

6 likes

Je hebt ook een vloeibare variant!

4 likes

Met een garde. Niet eerst het water en dan pas de zeep erbij, maar beginnen met de zeep en een klein beetje warm water. Daar maak je dan een papje van, en zo kan je er steeds meer water bijdoen. Dan lost het wel goed op.

4 likes

Ik zie in de app ook dat ze het zouden moeten hebben maar ik heb het nog niet gespot in de winkels in mijn buurt.

2 likes

Misschien niet alle variant, maar toch wel iets? Als ze niet die van Driehoek hebben, misschien gewoon de variant van AH eigen merk? Is echt wel redelijk basisassortiment, volgens mij. Het staat waar ook schoonmaakazijn staat en meestal zo’n beetje onderin het schap.

5 likes

Bij mij in de AH xl hadden ze het ook niet toen ik het zocht. Wel bij de Jumbo gevonden toen.

1 like

Wie de fack is dat

22 likes

Ik heb vandaag echt een gigantische offday. Voelt dan als een overwinning om wel naar de winkel te gaan en iets voedzaams te koken! :smiling_face_with_three_hearts:

21 likes

Nog een paar uur en dan is deze dag voorbij

2 likes

Precies, morgen weer een dag! Denk dat ik ook lekker vroeg naar bed ga haha.

3 likes

Ik had vandaag ook niet helemaal mijn dag en zat te denken te gaan bestellen, maar door jouw bericht sta ik nu toch te koken!

9 likes

Goed bezig! Ik had ook echt een matige dag en ging al mopperend op het verkeer naar een afspraak met vrienden en nu voel ik me ook weer een stukje beter :blush:

6 likes

Ik volg op Youtube The Voice Noorwegen (kwam er ooit random op en was onder de indruk, dus blijven hangen), maar al m’n favorieten zijn er in de Battles al uitgeknalt :’’)

1 like