Het is altijd al een uitdaging om goed te slapen op zondag, maar helemaal als de klok verzet wordt. Mi gado wat heb ik slecht geslapen
Ik zou eerder denken dat je er dan op zaterdag al last van zou hebben eigenlijk, maar dat niet?
Ik heb op zondag meestal nog geen last van de zomertijd (en de lichte stress van hoe laat het is en of iknme niet verslaap) altijd pas vandaag. Was ook echt al heel vroeg wakker, zo stom ieder jaar
De nieuwbouwwoningen waar ik woon hebben een zelfwoonplicht van twee jaar maar één van de huizen in mijn straat staat al sinds oplevering leeg (bijna 1,5 jaar nu) en inmiddels ben ik er wel zeker van dat het gekocht is als investering om door te verkopen en ik vind het zo lelijk. En ook jammer want het leek een leuk jong stel uit Antwerpen (ik vroeg mij wel al sterk af wat ze hier kwamen doen haha maar dacht misschien een nieuwe baan in Amsterdam ofzo)
Kan ik ergens een te kraken huis melden??? grappie maarja wel stom
Ik ben blij dat opstaan in het donker geen eeuwen duurt nu weer, echt niet gemist
Zomer/wintertijd boeit mij niet echt maar ik vind wel dat de zomertijd altijd net ff drie weken te vroeg komt. Omdat je nu inderdaad weer op staat in het donker en met deze temperaturen is dat uurtje langer licht 's avonds mij niet zo veel waard.
Lijkt me niet want de klok is pas zaterdag nacht verzet dus dan merk je er nog niks van (tenzij je zondag vroeg op moet)
Meestal kan dat wel bij de kraakbeweging in je stad ja (of soms zelfs bij de gemeente maar ik weet niet zo goed wat die er mee doen)
Je kan leegstand bij de gemeente melden, als er een Leegstandsverordening is dan kan de eigenaar gedwongen worden het in gebruik te nemen. In het ergste geval kan zelfs de gemeente iemand erin plaatsen.
Ik heb dus iemand in mân omgeving die rare leugens vertelt. Ik weet niet of het als leugen bedoelt is of verwardheid of mensen uitspelen tegen elkaar. Dus tegen de een zeggen dat diegene langs moet komen, dan tegen de ander zeggen dat je niet wil dat er iemand langskomt. Ik begrijpt niet waarom je dat zou doen.
Ik heb dit ook wel eens gehad met een TikTok en het is zoân kutgevoel ja. Echt stom dat mensen daar de moeite voor nemen en ik voel daardoor ook veeeel meer mee met influencers (en BNâers) die een lading zooi over zich heenkrijgen.
Ik heb een weekje vrij om thuis lekker aan te rommelen en qua weer had ik het echt niet beter kunnen plannen Normaal neem ik alleen vrij als ik ook echt weg ga maar zit nu lekker in de zon in de tuin ff te chillen. Zo fijn!
Insta oproepjes met âper direct woning gezochtâ zijn wel de nieuwe FB relatie status updates hĂš?
Ik lig in bikini op het dakterras met een summer vibes Spotify lijst op en mijn vriend en ik gaan zo barbecueën Ondertussen zie ik mensen lopen met een winterjas dus ik geniet er extra van
Ik wil ook buiten zijn, ik dacht dat ik niks merkte van de zomertijd maar ik ben nu al de hele middag klaar met werken gevoelsmatig maar ik moet nog steeds een uur
Zo ontregeld ben ik kan je nagaan
Ik kijk dit nu ook, heb bewust deze aflevering aangeklikt om dat dit 100% irritainment gaat zijn en tot nu toe nog niet teleurgesteld
Hierom doet werkwoordspelling ertoe, mensen! (Vertelt moet hier met een t, nu leest het voor mij alsof jij tegen iemand in je omgeving âdie rare leugensâ hebt verteld.)
Ik start morgen met een nieuwe baan. Die eerste dag/weken haat ik altijd zo
Nee, ik ben het niet. Iemand anders doet dat. Ik zal het aanpassen.