Wat je even kwijt wil #70

Dat begreep ik inderdaad uit de rest van je verhaal!

4 likes

Succes voor morgen alvast

1 like

Succes!!!

3 likes

Zuccchhhht mijn vriend is ook altijd zo onhandig… Was hij buiten met de tuin bezig heeft hij de internetkabel doormidden gehakt met de schop.:laughing:

13 likes

Spannend! Succes, hopelijk is/wordt het een fijne plek!

1 like

Echt ik zwelg in zelfmedelijden; ik ben flink verkouden, dit is waarschijnlijk op mijn ogen overgeslagen dus nu heb ik 2 vuurrode, pusserige, dikke ontstoken ogen.
Dit is toch niet te doen.

3 likes

Beterschap.
Ik heb ook beroerd geslapen vanwege mijn beginnende verkoudheid. Heb de hele nacht licht geslapen vanwege mijn pijnlijke keel. Het voelt net alsof ik heb staan schreeuwen in een voetbalstadion

3 likes

Ooh dat is vervelend! Beterschap!

1 like

Ben ik verdrietig of zorgen de pollen in de lucht dat mijn levenslust op min 62 is.

Love muhhh levuhhh

1 like

Ik heb echt te lieve ouders (die ik soms ook ff niet aan kan, maar nu zijn ze weer even lief).

Ik had bij de Hema gezien een Takkie lamp gezien en die wil ik graag voor de kinderkamer, maar hier in de buurt en online is ie uitverkocht. Volgens de site zou de Hema bij m’n ouders in de stad nog wel voorraad hebben, ik bellen, geen voorraad meer. Helaas, dan maar zonder die lamp. Nu heeft m’n vader nog op de site zitten kijken en zag dat er bij een Hema in een stad hier niet ver vandaan ook nog voorraad zou moeten zijn, gebeld en daar hadden ze die lamp nog. Ik had dit ook gezien, maar voor mezelf besloten dat ik het overdreven zou vinden naar die andere stad te rijden hiervoor. Nu gaan m’n ouders morgen naar die stad om alsnog dat product te halen, want ik wil die lamp zo graag. :heart:

51 likes

Mijn achterbuurman heeft niet door dat bellen via luidspreker niet handig is als je ergens geparkeerd staat. Iedereen die nu buiten zit kan de boze tirade van zijn affaire horen omdat hij gisteravond niet naar haar toe is gekomen terwijl hij dat had beloofd. (Ja dit klinkt als een tomatenverhaal maar dat is het niet)

54 likes

Maar kon zijn partner het ook horen of niet :beverage_box:

4 likes

Ik zie haar auto niet dus volgens mij is ze nog niet thuis helaas.

3 likes

Wel heel handig. Entertainment voor de hele buurt. Lekker meegenieten van de soap.

2 likes

In de VS is een Democratische senator (Cory Booker) nu al 15+ uur in de senaat een toespraak aan t houden uit protest tegen Trump. Ben t nu live aan het volgen op zijn Youtube. Ben benieuwd hoe lang hij het nog volhoudt!

Edit: hij is inmiddels (het is nu 20:12) met zn 20e uur bezig

18 likes

Ik begin nu met mijn eerste werkdag en aah vind het spannend, ook echt maar 4.5 uur geslapen van de zenuwen. Komt wel goed maar altijd eng die eerste periode.

60 likes

Interessante gewaarwording vanochtend om 7.45 bij het bloedprikken met de radio keihard aan:

:notes: YOU AND ME BABY AINT NOTHING BUT MAMMALS SO LET’S DO IT LIKE THEY DO ON THE DISCOVERY CHANNEL :notes:

12 likes

Gaat dit om die ene functie waarbij je twijfelde of je wel genoeg ervaring had?

3 likes

Verdomme, mijn moeder gaat mijn broer morgen aanspreken op het uitnodigingenbeleid van zijn bruiloft en dit gaat echt zo’n trainwreck worden. De vorige keer dat ze het ergens niet mee eens was heeft ze m’n schoonzus uitgescholden dus ze heeft ook 0 credits. Volgens mij ziet ze echt niet in dat ze steeds meer kapot maakt met haar ā€œik moet mijn mening toch gewoon kunnen geven, als ze daar al niet tegen kunnenā€¦ā€

Ik zit me er enorm over op te vreten ik heb de neiging om me er mee te bemoeien maar ik weet niet of het daar beter van wordt.

1 like

Een van mijn voortanden is ietsje geler dan de ander omdat ik er ooit op gevallen was en een wortelkanaalbehandeling nodig was. Heb weleens aan mn tandarts gevraagd of daar iets aan te doen is maar die gaf aan dat ze het niet aanraadde omdat het echt maar een heel subtiel verschil is. En vond het zelf ook wel meevallen.

Nu net bij een andere tandarts, eerste wat ze zegt: ben je ooit op je tanden gevallen? Je hebt een gele voortand!’ ennnn bedankt :smiling_face_with_tear:

4 likes