Wat je even kwijt wil #70

Geen kans, mijn vader is echt de grootste meeloper van mijn moeder haha. Maar ik heb mijn broer net gebeld en zij staan er wel goed/verstandig in denk ik. Dus ik ga nu verder aan de zijlijn staan en hopen dat het meevalt :crossed_fingers::crossed_fingers:

2 likes

Oja dan heeft dat ook geen zin. Ik hoop maar dat ze zich er niet door laten leiden en kunnen genieten van de weg naar het huwelijk toe en uiteindelijk ook de dag zelf.

3 likes

Ik eet buldak 2x spicy en dat had ik niet moeten doen :sob: er zit nog niet eens de helft van de saus bij en mijn mond staat in de fik. Waarom ben ik zo :upside_down_face:

4 likes

Succes morgen! :poop:

9 likes

Nee! Ben voor de ander gegaan

1 like

Ooooh, ja dat gevoel ken ik. M’n neus gaat dan ook altijd lopen

1 like

Op mn werk is net een nieuwe stagiaire begonnen die ik vandaag voor eerst zag. Dacht dat het een jongen was (kort haar,grote kleding etc.) Ze zei dat het geen probleem was, maar schaam me nog steeds dood :see_no_evil:

1 like

Ik heb een crush/flirt met een collega en dat kan echt niet (voor mijzelf).

Context: ik werk hier net een maand, hij is 13 jaar ouder en ik date geen collega’s (meer…) Het team is maar 20 man groot en iedereen werkt nauw met elkaar.

Vrij snel hebben we een soort flirt (of eerder elkaar plagen en fucken enz. )gekregen. Heb het gevoel dat hij met mij flirt en wellicht ik ook wel met hem. Of ik ben erg delulu en hij is gewoon een goede klik. Ik heb het idee dat collega’s dit ook voelen. Wij zijn de weinige singles. Vind het best vervelend, want heb nu al fantasieĆ«n en heb het idee dat ik constant naar hem kijk of op zoek ben. Hier zit natuurlijk geen toekomst mogelijkheid in want wil hier graag blijven werken. Hopelijk gaat het snel over.

4 likes

Ik snap je gevoel wel, lastig inderdaad! Je ziet elkaar natuurlijk wel regelmatig. Heb geen tips, zelf ook weleens last van. Denk dat het gevoel laten bestaan maar niet toegeven eraan het beste is. Gaat vanzelf over hopelijk!

2 likes

Ik werk er al een aantal maanden en mijn crush is nog niet over. Heeft iemand ervaring dat dit over gaat? :grimacing:

3 likes

Ik hoorde vandaag een harde bons tegen de deur en zag echt super traag een jongen van 8 of 10 (of weet ik veel een kind en niet heel klein maar ook niet groot) wegfietsen. En toen keek ik terug op de deurbel en hij deed blijkbaar nadat hij zei ā€˜hoi ik ben Jessie’ en en karate trap tegen onze deur ???
Gelukkig was het een blaag en is de deur ongeschonden maar ???

3 likes

Mijne duurde echt een paar jaar en ging pas over toen ik een andere werkgever had…
Sorry niet hoopvol haha

4 likes

Het AD vond dat meer mensen dit moeten weten haha (of leest hier mee :sweat_smile:):
https://www.ad.nl/auto/waarom-kan-iedereen-meeluisteren-als-je-belt-in-de-auto~a3def788/

Edit voor de mensen die benieuwd zijn en geen zin hebben om het artikel te lezen:

1. Mensen zetten hun volume steeds harder + betere speakers en draaien volume niet zachter als ze gaan bellen
  2. Meeste speakers zitten of in de deur, direct achter het staal of in het dashboard vlakbij het raam. En beiden zijn niet zo geĆÆsoleerd en laten veel geluid door.

Dus tip: geluid zacht draaien als je over de speaker belt in de auto. En extra tip: niet vreemd gaan

9 likes

Mijn buren zouden hierdoor in diepe angst leven de aankomende maanden.

4 likes

Ja de buurt app zou oververhit raken

3 likes

Is er nog op de ramen getikt?

5 likes

Haha nee niks meer gehoord gelukkig! Maar dat kan ook komen omdat ze allemaal overgestapt zijn op signal en ik niet dus ik zie het überhaupt niet meer.

4 likes

Maar nooit wat geworden? Was het wederzijds?

1 like

Nou uiteindelijk even gedate, maar zodra het ā€œmochtā€ was de spanning en interesse van mijn kant ook weg. Misschien was het meer het idee ipv dat we nou zo heel goed bij elkaar pasten.

2 likes

Ik zag net op 1 vandaag een bloemenexporteur hier in Nederland praten over de tariffs met een Trump petje op (het was een Nederlands-Amerikaans bedrijf) echt te gĆŖnant :’)

1 like