Ik was even vergeten dat ik echt van het gevoel naar huis fietsen op een warme avond houd. Was na werk spontaan naar een vriendin toegefietst en pizza besteld en weer naar huis gefietst. En dat het dan nog warm is als je terugfietst vind ik zooo chill š„¹
Ik was net eten in een restaurantje van ongeveer 3 meter breed, met plek voor 6 eters en het menu was waar de kok zin in had om te koken die dag en het stond helemaal volgestald met kaarsen, want die verkocht ze ook.
Echt zo knus, wat een combi. En fucking lekker.
We hebben een naam nodig!
Heel toepasselijk: Curries and Candles
In Gouda, vlak bij de Markt.
Haha plottwist wel! Toen ik t eerste deel van je bericht las dacht ik oh dit wordt helemaal kut
Ik kan niet in de zomervakantie weg omdat ik binnenkort met nieuw werk begin. Dus ik heb helemaal zin om er een leuke zomer met festivals en wellicht een weekendje weg etc. van te maken ![]()
In een opwelling skeelers gekocht. 22 jaar niet opgestaan, voel me net een pasgeboren hertje ofzo die leert lopen.
En er zitten wespen in mn slaapkamer
alles zit dicht dus weet niet hoe ze binnen komen en durf raam niet te openen.
Ik wil even kwijt dat ik zo gelukkig ben in mān tuin
we hebben ivm verhuizing, baby en vervolgens verbouwing eigenlijk de afgelopen 2,5 jaar met een zooituin geleefd en dit voorjaar eindelijk aan de slag gegaan. Terras opgeknapt, border rondom de plantjes, pergola gebouwd, evergreen winterharde planten/bloemen geplant, een buitenkeuken voor mijn zoontje gebouwd, haken voor een schaduwdoek. En nu is het eindelijk op orde! Wat een hƩƩrlijkheid met dit weer
als iemand me zoekt zit ik in de tuin ![]()
Ja ik heb daar wel eens afgehaald, heel lekker!!
hoe kom je nou weer in gouda terecht
Ik ben het brengen van mn fiets naar de fietsenmaker al zoooo lang aan t uitstellen (2 jaar lol dus heb sindsdien ook niet meer gefietst) waardoor ik t nu veel groter heb gemaakt dan nodig is. Slaat ook echt helemaal nergens op. Het is ook maar kleine moeite want ik hoef maar 2 minuten te lopen. Dus moet t nu echt van mezelf gaan doen.
Is het gelukt?
Net de inkopen voor mān verjaardag in huis gehaald, dacht chill lekker tuinfeestje met dit mooie weer, en dan de een na de andere afmeldingš„² wat kut dit.
UGGGGH mn reply doet irritant maar
Ik ben samen met een vriendin op missie om alle steden in NL die wij niet kennen te bezoeken, zij woont in DH en ik in U dus Gouda was de logische keuze om te beginnen, precies in het midden. Kwartiertje in de trein en toch nog nooit geweest.
En het was gister de eerste dag van de kaasmarkt (elke donderdag) en dat wilde ik ook eens zien, was super suf en leuk op een omroep Max manier. Maar Gouda zelf vond ik echt heel leuk voor een dagje, heel veel mooie pleintjes en straatjes en parken en ook alleen maar goed eten/snacks gehad, st Jan was echt woooooow die ramen daar!!! Heb 20.000 stappen gehad en ongeveer alles wel gezien maar zou zeker nog wel een keertje gaan om gewoon te chillen op een mooie dag, vond het een fijne vibe hebben.
dus mocht iemand naar Gouda willen zou ik zeggen doe ![]()
![]()
Jaa heb het zowaar gedaan. Kan m dinsdag ophalen.
wat chill! ik ken vooral het station wat echt tering treurig eruit ziet en ik ken ook echt letterlijk niemand uit gouda of die daar ooit gewoond heeft?! ben alleen 1 keer naar een heel leuke kinderboerderij geweest maar dat was eigenlijk aan de rand
maar oke nice, ik had niet verwacht dat gouda leuke pleintjes en straatjes zou hebben en echt heel leuk idee eigenlijk om naar een kaasmarkt te gaan, i love omroep max sferen en i love kaas
wat wordt jullie volgende stad?
Vanaf het station ben je binnen 5 minuten op de markt of je kan door een mooi park lopen! Dacht dus ook is lelijk, maar de oude stad binnen de singels is echt heel cute! Museumhaven is ook heel mooi, museum Gouda, stadhuis van binnen, de waag van binnen, is echt genoeg te zien, denk alleen dat het buiten het centrum een beetje Amersfoort Vathorst/Veenendaal de Clomp vibe is maar daar kom je als dagjesmens toch niet.
Eh weet niet zeker maar Dordrecht, Alkmaar, Haarlem (ja erg!!) staan vooralsnog op de planning omdat dat allemaal niet zo ver is voor een dagje weg; maar sta open voor suggesties!
Deventer, Zutphen? Vind ik beide leuke stadjes. Alleen niet naar Deventer gaan op een dag dat GAE speelt, die hooligans zijn niet goed
Haha ja eerst vooral alles wat een beeeetje in te buurt is van DH en U, dus vooral Holland maar zat ook te denken aan Bergen op Zoom en Breda want ben daar ook nooit geweest geloof ik.
Bergen op Zoom???