Waarschijnlijk valt het haar meer op omdat ze tandarts is!
Het wordt deze week weer tijd om mn jaarlijkse goedkope meuk zonnebrillen bij de primark in te slaan. Zodat ik voor de rest van het jaar er genoeg heb om ze te verliezen, bij mensen te laten liggen, of er per ongeluk op te gaan zitten.
Die andere tandarts zei dat het amper opviel, dus dit gaat niet helemaal op denk haha
Niet mee bemoeien en ga maar een paar weken naar het buitenland. In dit soort gevallen kun je beter dekking zoeken.
Ik zou echt graag een douche willen met van die robot armen die uit de muur komen. En dat die robot armen je haar kunnen wassen, hoofdmassage geven en je haar uitkammen. Nekmassage erbij zou ook top zijn
Haha ja misschien was deze gewoon wat mondiger dan die ander haha, of ze dikt het aan om me aan te moedigen die tand intern te laten bleken (wat ik nu oprecht wel overweeg )
Laten gaan, niet mee bemoeien.
Blijkbaar heeft je moeder niet door dat het de bruiloft is van je broer en niet van haar.
Wat sneu voor je broer en schoonzus. Ik weet niet of je ouders nog bij elkaar zijn, maar misschien kan je vader haar nog tot andere gedachten brengen? Het is natuurlijk niet de bedoeling dat het gaat zoals je moeder wil i.p.v. de mensen die daadwerkelijk gaan trouwen.
Geen kans, mijn vader is echt de grootste meeloper van mijn moeder haha. Maar ik heb mijn broer net gebeld en zij staan er wel goed/verstandig in denk ik. Dus ik ga nu verder aan de zijlijn staan en hopen dat het meevalt
Oja dan heeft dat ook geen zin. Ik hoop maar dat ze zich er niet door laten leiden en kunnen genieten van de weg naar het huwelijk toe en uiteindelijk ook de dag zelf.
Ik eet buldak 2x spicy en dat had ik niet moeten doen er zit nog niet eens de helft van de saus bij en mijn mond staat in de fik. Waarom ben ik zo
Succes morgen!
Nee! Ben voor de ander gegaan
Ooooh, ja dat gevoel ken ik. Mān neus gaat dan ook altijd lopen
Op mn werk is net een nieuwe stagiaire begonnen die ik vandaag voor eerst zag. Dacht dat het een jongen was (kort haar,grote kleding etc.) Ze zei dat het geen probleem was, maar schaam me nog steeds dood
Ik heb een crush/flirt met een collega en dat kan echt niet (voor mijzelf).
Context: ik werk hier net een maand, hij is 13 jaar ouder en ik date geen collegaās (meerā¦) Het team is maar 20 man groot en iedereen werkt nauw met elkaar.
Vrij snel hebben we een soort flirt (of eerder elkaar plagen en fucken enz. )gekregen. Heb het gevoel dat hij met mij flirt en wellicht ik ook wel met hem. Of ik ben erg delulu en hij is gewoon een goede klik. Ik heb het idee dat collegaās dit ook voelen. Wij zijn de weinige singles. Vind het best vervelend, want heb nu al fantasieĆ«n en heb het idee dat ik constant naar hem kijk of op zoek ben. Hier zit natuurlijk geen toekomst mogelijkheid in want wil hier graag blijven werken. Hopelijk gaat het snel over.
Ik snap je gevoel wel, lastig inderdaad! Je ziet elkaar natuurlijk wel regelmatig. Heb geen tips, zelf ook weleens last van. Denk dat het gevoel laten bestaan maar niet toegeven eraan het beste is. Gaat vanzelf over hopelijk!
Ik werk er al een aantal maanden en mijn crush is nog niet over. Heeft iemand ervaring dat dit over gaat?
Ik hoorde vandaag een harde bons tegen de deur en zag echt super traag een jongen van 8 of 10 (of weet ik veel een kind en niet heel klein maar ook niet groot) wegfietsen. En toen keek ik terug op de deurbel en hij deed blijkbaar nadat hij zei āhoi ik ben Jessieā en en karate trap tegen onze deur ???
Gelukkig was het een blaag en is de deur ongeschonden maar ???
Mijne duurde echt een paar jaar en ging pas over toen ik een andere werkgever hadā¦
Sorry niet hoopvol haha