Wat je even kwijt wil #70

Niet eens naar Helmond, je bent nep boos!

2 likes

Ja hier ook al een dikke wesp in de woonkamer!

1 like

Doe Breda, leuk te combineren met een mini-excursie Rolluik City

1 like

Ben al te vaak in rolluik city geweest :weary:

4 likes

Tilburg?

1 like

Love mijn rolluiken :smiling_face_with_three_hearts:

De sterren glinsteren! Echt heel gek om te zien :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

haha huh? anders dan normaal?

2 likes

Ik heb geen idee. Ik zie sterren nooit glinsteren? Beetje blauw, wit, roodachtig

1 like

Wij waren vanavond uit eten in een buffetrestaurant en de tafel naast ons vond echt alles vreselijk. Het vlees was teveel, het was te zacht, te taai, te weinig, op de markt hadden ze pas lekkere vis echt het ging maar door. Er kwam in die twee uur echt niks positiefs uit. Toen het hun tijd was om te gaan gaven ze het meisje dat af kwam ruimen een dikke fooi en zeiden ze ‘het was weer gezellig, tot de volgende keer!’ :sweat_smile:

12 likes

Sint Willebrord

3 likes

Okee toch nog een mega gezellige avond gehad🥳 uiteindelijk zijn de mensen die wel moeite doen toch het meest waardevol he.

34 likes

Daar is wel een fantastisch restaurant (O&O) :heart_eyes:

3 likes

Eens, beste non-alcoholische food pairing die ik tot nu toe heb gehad ook trouwens.

1 like

Ja, die staat bij mij ook bovenaan tot nu toe! Al worden restaurants er wel beter in.

1 like

Ik wil vandaag eigenlijk elke kamer in mn huis stoffen, stofzuigen en dweilen, bed verschonen, declutteren, keuken opruimen en opnieuw organiseren, badkamer schoonmaken, tuin geheel onkruidvrij maken en mini moestuin aanleggen… We gaan zien hoe ver ik kom :rofl:

9 likes

Oja ik weet al hoe dat hij mij gaat: na het stofzuigen, dweilen en bed verschonen heb ik geeeeen zin meer en hou ik het voor gezien.

4 likes

Ik wil ijskoffie maar ik zit in de trein :confounded:

1 like

Vrij optimisch idee hahaha
Geef je n update hoever je bent gekomen eind vd dag?

4 likes

Ik zou lekker de tuindingen doen :sunny:

4 likes