Wat je even kwijt wil #70

Het AD vond dat meer mensen dit moeten weten haha (of leest hier mee :sweat_smile:):
https://www.ad.nl/auto/waarom-kan-iedereen-meeluisteren-als-je-belt-in-de-auto~a3def788/

Edit voor de mensen die benieuwd zijn en geen zin hebben om het artikel te lezen:

1. Mensen zetten hun volume steeds harder + betere speakers en draaien volume niet zachter als ze gaan bellen
  2. Meeste speakers zitten of in de deur, direct achter het staal of in het dashboard vlakbij het raam. En beiden zijn niet zo geïsoleerd en laten veel geluid door.

Dus tip: geluid zacht draaien als je over de speaker belt in de auto. En extra tip: niet vreemd gaan

9 likes

Mijn buren zouden hierdoor in diepe angst leven de aankomende maanden.

4 likes

Ja de buurt app zou oververhit raken

3 likes

Is er nog op de ramen getikt?

5 likes

Haha nee niks meer gehoord gelukkig! Maar dat kan ook komen omdat ze allemaal overgestapt zijn op signal en ik niet dus ik zie het überhaupt niet meer.

4 likes

Maar nooit wat geworden? Was het wederzijds?

1 like

Nou uiteindelijk even gedate, maar zodra het “mocht” was de spanning en interesse van mijn kant ook weg. Misschien was het meer het idee ipv dat we nou zo heel goed bij elkaar pasten.

2 likes

Ik zag net op 1 vandaag een bloemenexporteur hier in Nederland praten over de tariffs met een Trump petje op (het was een Nederlands-Amerikaans bedrijf) echt te gênant :’)

1 like

Ik was even vergeten dat ik echt van het gevoel naar huis fietsen op een warme avond houd. Was na werk spontaan naar een vriendin toegefietst en pizza besteld en weer naar huis gefietst. En dat het dan nog warm is als je terugfietst vind ik zooo chill 🥹

77 likes

Ik was net eten in een restaurantje van ongeveer 3 meter breed, met plek voor 6 eters en het menu was waar de kok zin in had om te koken die dag en het stond helemaal volgestald met kaarsen, want die verkocht ze ook.

Echt zo knus, wat een combi. En fucking lekker.

46 likes

We hebben een naam nodig!

3 likes

Heel toepasselijk: Curries and Candles

In Gouda, vlak bij de Markt.

12 likes

Ik werk vanaf vandaag in een ander filiaal en heb er ontzettend zin in!

6 likes

Haha plottwist wel! Toen ik t eerste deel van je bericht las dacht ik oh dit wordt helemaal kut

2 likes

Ik kan niet in de zomervakantie weg omdat ik binnenkort met nieuw werk begin. Dus ik heb helemaal zin om er een leuke zomer met festivals en wellicht een weekendje weg etc. van te maken :ok_hand:t3:

5 likes

In een opwelling skeelers gekocht. 22 jaar niet opgestaan, voel me net een pasgeboren hertje ofzo die leert lopen.

En er zitten wespen in mn slaapkamer :sob: alles zit dicht dus weet niet hoe ze binnen komen en durf raam niet te openen.

6 likes

Ik wil even kwijt dat ik zo gelukkig ben in m’n tuin :sparkling_heart: :seedling: we hebben ivm verhuizing, baby en vervolgens verbouwing eigenlijk de afgelopen 2,5 jaar met een zooituin geleefd en dit voorjaar eindelijk aan de slag gegaan. Terras opgeknapt, border rondom de plantjes, pergola gebouwd, evergreen winterharde planten/bloemen geplant, een buitenkeuken voor mijn zoontje gebouwd, haken voor een schaduwdoek. En nu is het eindelijk op orde! Wat een héérlijkheid met dit weer :sun_with_face: :sun_with_face: als iemand me zoekt zit ik in de tuin :ok_hand:t3:

86 likes

Ja ik heb daar wel eens afgehaald, heel lekker!!

3 likes

hoe kom je nou weer in gouda terecht

7 likes

Ik ben het brengen van mn fiets naar de fietsenmaker al zoooo lang aan t uitstellen (2 jaar lol dus heb sindsdien ook niet meer gefietst) waardoor ik t nu veel groter heb gemaakt dan nodig is. Slaat ook echt helemaal nergens op. Het is ook maar kleine moeite want ik hoef maar 2 minuten te lopen. Dus moet t nu echt van mezelf gaan doen.

2 likes