Wat je even kwijt wil #70

Is het gelukt?

3 likes

Net de inkopen voor m’n verjaardag in huis gehaald, dacht chill lekker tuinfeestje met dit mooie weer, en dan de een na de andere afmelding🄲 wat kut dit.

6 likes

UGGGGH mn reply doet irritant maar

Ik ben samen met een vriendin op missie om alle steden in NL die wij niet kennen te bezoeken, zij woont in DH en ik in U dus Gouda was de logische keuze om te beginnen, precies in het midden. Kwartiertje in de trein en toch nog nooit geweest.

En het was gister de eerste dag van de kaasmarkt (elke donderdag) en dat wilde ik ook eens zien, was super suf en leuk op een omroep Max manier. Maar Gouda zelf vond ik echt heel leuk voor een dagje, heel veel mooie pleintjes en straatjes en parken en ook alleen maar goed eten/snacks gehad, st Jan was echt woooooow die ramen daar!!! Heb 20.000 stappen gehad en ongeveer alles wel gezien maar zou zeker nog wel een keertje gaan om gewoon te chillen op een mooie dag, vond het een fijne vibe hebben.

dus mocht iemand naar Gouda willen zou ik zeggen doe :clap:t3::clap:t3:

55 likes

Jaa heb het zowaar gedaan. Kan m dinsdag ophalen.

4 likes

wat chill! ik ken vooral het station wat echt tering treurig eruit ziet en ik ken ook echt letterlijk niemand uit gouda of die daar ooit gewoond heeft?! ben alleen 1 keer naar een heel leuke kinderboerderij geweest maar dat was eigenlijk aan de rand
maar oke nice, ik had niet verwacht dat gouda leuke pleintjes en straatjes zou hebben en echt heel leuk idee eigenlijk om naar een kaasmarkt te gaan, i love omroep max sferen en i love kaas
wat wordt jullie volgende stad?

3 likes

Vanaf het station ben je binnen 5 minuten op de markt of je kan door een mooi park lopen! Dacht dus ook is lelijk, maar de oude stad binnen de singels is echt heel cute! Museumhaven is ook heel mooi, museum Gouda, stadhuis van binnen, de waag van binnen, is echt genoeg te zien, denk alleen dat het buiten het centrum een beetje Amersfoort Vathorst/Veenendaal de Clomp vibe is maar daar kom je als dagjesmens toch niet.

Eh weet niet zeker maar Dordrecht, Alkmaar, Haarlem (ja erg!!) staan vooralsnog op de planning omdat dat allemaal niet zo ver is voor een dagje weg; maar sta open voor suggesties!

2 likes

Deventer, Zutphen? Vind ik beide leuke stadjes. Alleen niet naar Deventer gaan op een dag dat GAE speelt, die hooligans zijn niet goed

5 likes

Haha ja eerst vooral alles wat een beeeetje in te buurt is van DH en U, dus vooral Holland maar zat ook te denken aan Bergen op Zoom en Breda want ben daar ook nooit geweest geloof ik.

2 likes

Bergen op Zoom???

3 likes

Niet eens naar Helmond, je bent nep boos!

2 likes

Ja hier ook al een dikke wesp in de woonkamer!

1 like

Doe Breda, leuk te combineren met een mini-excursie Rolluik City

1 like

Ben al te vaak in rolluik city geweest :weary:

4 likes

Tilburg?

1 like

Love mijn rolluiken :smiling_face_with_three_hearts:

De sterren glinsteren! Echt heel gek om te zien :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

haha huh? anders dan normaal?

2 likes

Ik heb geen idee. Ik zie sterren nooit glinsteren? Beetje blauw, wit, roodachtig

1 like

Wij waren vanavond uit eten in een buffetrestaurant en de tafel naast ons vond echt alles vreselijk. Het vlees was teveel, het was te zacht, te taai, te weinig, op de markt hadden ze pas lekkere vis echt het ging maar door. Er kwam in die twee uur echt niks positiefs uit. Toen het hun tijd was om te gaan gaven ze het meisje dat af kwam ruimen een dikke fooi en zeiden ze ā€˜het was weer gezellig, tot de volgende keer!’ :sweat_smile:

12 likes

Sint Willebrord

3 likes