Ik zag zo’n kittenfilmpje, en die was zo lief en fluffy. Hij ging in zijn eigen voederbakje zitten en maakte van die hele lieve “miwmiwmiw” geluiden. Ik ben ongesteld dus waarschijnlijk vind ik het daarom 10 x keer schattiger. Ik kan het filmpje alleen niet meer terugvinden maar het is het liefste wat ik ooit heb gezien aaaahw ![]()
Hè, laat me toch lekker in die bubbel zitten
haha nee, je hebt grotendeels gelijk. Ik heb idd bij twee keer ‘is’ geschreven i.p.v ‘eens’. Het is aangepast ![]()
Door dit bericht heb ik door dat ik dus niet elk woord lees. Ik scan meer en vul de missende delen zelf in. Dan vallen veel van dit soort dingen niet op.
Ik heb echt het idee dat mijn hooikoorts dit jaar erger is ![]()
Nu spijt dat ik vorig jaar heb besloten geen immuuntherapie te doen.
Op TikTok staat een kitten bekend als de ‘wi wi wi wi, kitten’ denk dat dat hem wellicht is hahaha. als je daarop zoekt vind je hem wel weer. Heel schattig is die inderdaad.
Ik kreeg vandaag een volgverzoek en een dmverzoek op Instagram van iemand die ik niet ken. In z’n bericht stond letterlijk enkel “sukkel”. En ja, sukkel als ik ben was ik ook nog even van m’n stuk gebracht omdat iemand random, zonder reden, mij een sukkel noemt. Ik heb ook op niemand gereageerd ofzo dus ik begrijp het gewoon niet? Waarom nemen mensen de moeite ook?
Ik ben ineens geobsedeerd door mensen die schepsnoep verkopen. Ze filmen dan het kopen er van, in zakjes verpakken of voor hele grote verjaardagen het mooi neer zetten.
Zo rustgevend ofzo om maar te kijken? Heerlijk.
Heb je op een openbare post gereageerd of ben je recent iets gaan volgen
Goh ik reageer echt zelden en ook niets aanstootgevend. Twee gemeenschappelijke volgers, beide influencers maar ook geen link met elkaar dus denk gewoon iemand die random zn frustratie wou uiten ofzo? Of zo probeer ik mezelf toch te 'troosten’![]()
Ik denk echt niet dat het persoonlijk is. Zelf krijg ik altijd volgverzoeken als ik iemand ben gaan volgen of ergens op gereageerd heb!
Ik ben op vakantie en van zo’n eerste dag op bestemming word ik altijd een beetje emotioneel
dat ik hier rondloop en alles lekker op mn gemak kan doen en ontdekken. Ik vind in mn eentje op vakantie gaan zo chill
ik zit in mn hotel op halfpension maar heb al leuke restaurants in de omgeving gezien, heb een globale planning gemaakt qua activiteiten… en thuis verblijft een oppas in mn huis dus die kat heeft waarschijnlijk niet eens door dat ik weg ben. Win win ![]()
Klinkt heerlijk! Heel veel plezier ![]()
Ik zie nu je profielfoto plus naam…dat was toch een tv programma? Way back?
Er zat vannacht een klein duifje te slapen op mijn vensterbank en nu zit ie er weer
wel jammer dat ie alles onderpoept.
Er is mega veel activiteit rondom mijn bijenhotel en de eerste buisjes zijn al gevuld, zo leuk! Allemaal kraamkamertjes voor nieuwe bijen.
Jaa, een kinderprogramma. Zoo leuk vond ik dat (en nog steeds vind ik het cute als ik in een nostalgische bui ben haha.
Brum Brum gaat te keer. Zo’n gigant zie je maar zelden. Brum, Brum kan het aah aan.
Ik begreep maar niet waarom mijn hooikoortstabletten dit jaar voor geen meter werkte maar nu ben ik eraan uit: ik blijk al vier dagen reistabletten te slikken
. Lekker bezig.
Hahahh werd je niet enorm sloom?