Wat je even kwijt wil #70

Okee toch nog een mega gezellige avond gehad🥳 uiteindelijk zijn de mensen die wel moeite doen toch het meest waardevol he.

34 likes

Daar is wel een fantastisch restaurant (O&O) :heart_eyes:

3 likes

Eens, beste non-alcoholische food pairing die ik tot nu toe heb gehad ook trouwens.

1 like

Ja, die staat bij mij ook bovenaan tot nu toe! Al worden restaurants er wel beter in.

1 like

Ik wil vandaag eigenlijk elke kamer in mn huis stoffen, stofzuigen en dweilen, bed verschonen, declutteren, keuken opruimen en opnieuw organiseren, badkamer schoonmaken, tuin geheel onkruidvrij maken en mini moestuin aanleggen… We gaan zien hoe ver ik kom :rofl:

9 likes

Oja ik weet al hoe dat hij mij gaat: na het stofzuigen, dweilen en bed verschonen heb ik geeeeen zin meer en hou ik het voor gezien.

4 likes

Ik wil ijskoffie maar ik zit in de trein :confounded:

1 like

Vrij optimisch idee hahaha
Geef je n update hoever je bent gekomen eind vd dag?

4 likes

Ik zou lekker de tuindingen doen :sunny:

4 likes

Ja doe de tuin vandaag nu het lekker weer is @Tamara is ook het leukste en weekend mag ook leuk zijn :grin:

3 likes

Mijn vriend en ik zijn een weekendje in Wassenaar en hebben gisteren 15 km gewandeld. Vandaag fietsen gehuurd en naar zijn tante in Gouda gefietst. Blij dat ik een elektrische heb want damn die wind :sweat_smile:

6 likes

Zo blij met onze heerlijke tuin op het zuiden. In de voortuin is het nu klappertanden in de schaduw, maar hier achter lig ik gewoon in een tshirt in de zon.

En ja: zelfs in de zomer is het hier prima te doen met schaduw plekjes.

4 likes

Ik heb net 39 ramen van buiten gewassen! Ja ik woon in een kasteel idd. Met als hoogtepunt dat de buurman met twee handen in zijn zakken vanaf de straat een paar minuten stond te kijken hoe ik dit aan het doen was zonder iets te zeggen. :woozy_face:

9 likes

Hier ben ik ook wel benieuwd naar. Heb je zo’n stok? Of woon je in een kasteelbungalow?

1 like

Nee gewoon met een huishoudtrap, een emmer, een spons en zo’n elektrische trekker. Dit was alleen begane grond, haha boven kan ik er niet overal bij, jammer dan.

1 like

Oh damn! Wat veel ramen! Hier 15 ramen beneden. Ik heb nu zo’n stok gekocht voor de ramen boven want het is saharazand all the way. Maar die zit nog in de verpakking :’).

2 likes

Hoeveelheid komt vooral door een ronde aanbouw bestaande uit bijna alleen maar glas, en een garage met vier ramen (why?). Heb boven een paar ramen die nog nooit van buiten gewassen zijn denk ik. :sweat_smile: Denk dat ik er met zo’n stok nog niet echt bij ga komen.

1 like

Ik heb vanavond een concert in Antwerpen waarna ik niet meer thuis geraakte dus een hotel geboekt om te overnachten. Deze middag al met de trein vertrokken zodat ik wat kon ronddolen in de stad maar nu heb in helemaal geen zin en lig ik al een uur op mijn kamer te niksen en treurig te zijn.

4 likes

Weet niet of het een chille kamer is, maar anders gewoon lekker proberen te genieten van de kamer! En misschien van de andere hotel faciliteiten?

4 likes

Ja ik heb een uur onder de douche gestaan ondertussen en me nu helemaal klaar gemaakt dus mijn humeur is veel beter nu :pray:

17 likes