Wat je even kwijt wil #70

Jawel maar ik dacht gewoon een bijwerking van die pillen tegen hooikoorts. Vond het wel raar dat er verder niks leek te gebeuren maar er ging zo snel geen belletje rinkelen :joy:

2 likes

Haha!
Veel pollen weer he? Voor mij werkt ‘s avonds cetrizine tot nu toe het beste

3 likes

Mijn kind was gisteravond ziek en met mijn slaapdronken kop heb ik alles schoongemaakt enzo. Kom ik er net achter dat ik geen allesreiniger maar Pokon heb gebruikt als schoonmaakmiddel 🫠.

27 likes

Heh… dat ruikt toch totaaal niet fris :joy:?

2 likes

Denk alsnog beter dan kots of erger :mask:

2 likes

Hahaha nee, ik weet ook niet waarom me dat niet is opgevallen. Maar het was beter dan kots inderdaad @kaworu

3 likes

Ik zit weer in een depressie en ik merk dat mijn hoogbejaarde kat er echt van geniet dat ik de bank niet verlaat; de hele dag samen chillen op de bank let’s goooo

32 likes

Gaat je kat ook mee als je doucht? De mijne wel haha. Weirdo

5 likes

Haha je kat klinkt niet echt aardig dat ie blij is met jouw depressie :joy: maar snap het!

Deze boef is ook blij met mijn lichamelijke klachten haha

11 likes

Het liefst wel haha maar ik sluit haar toch altijd maar buiten de badkamer.

@Hippe_kikker ze troost me ook wel heel erg dus we gaan maar uit van goede intenties. Hopelijk verzacht jouw kat ook een beetje jouw pijn, ziet er wel heerlijk uit zo’n grote fluf :smiling_face_with_three_hearts:

8 likes

Ik heb gelukkig (denk ik) nooit een depressie gehad dus misschien slaat het nergens op, maar klinkt wel alsof een kat die niet van je zijde wijkt en zich lekker tegen je aan nestelt iets van troost of steun kan geven als je je zo somber voelt? Sterkte :heart:
Edit: sorry had niet goed gelezen zie nu dat je vlak hierboven schrijft dat je kat je indd ook troost geeft.

4 likes

Oef ik heb dit een keer gehad, stomdronken met die hele goedkope roze aanmaaklimo. Sterkte

8 likes

Hahaha, dat ruikt tenminste wel lekker zoet :joy:

Ik heb het idee dat je wel kan merken aan je kat of ze je willen troosten (of het is wat ik erin wil zien), in dat soort gevallen heeft mijn kat de bijnaam CliniCat :clown_face:

8 likes

Morgen ga ik op vakantie en dacht vandaag thuis te werken, want dan kon ik tussendoor vast inpakken en poetsen.

Eindstand lig op de bank met een uitpuilende koffer want NUL focus op werk of inpakken. Send help.

3 likes

Katten voelen dat denk ik wel echt aan. Ligt wel aan het karakter of ze ook iets er mee willen doen hahah, mijn ene kat denkt echt ja meid jammer voor je.

Maar laatst had ik ruzie met mijn vriend en er kwam heel veel oude pijn naar boven waardoor ik ineens echt heel erg moest huilen. Toen kwam mijn andere kat miauwend naar me toe gerend en ging ze mijn hoofd kopjes geven :sob:

24 likes

Ja ik denk dat ook! Mijn kat is al vrij aanhankelijk maar nu nog veel erger. Toen ik gister van de dokter kwam (zwaar gesprek) en op de bank ging zitten klom ze direct helemaal naar mijn gezicht om kopjes te geven en me te wassen.

Bij mijn ouders hadden we vroeger een kat die helemaal niet aanhankelijk was behalve als je boos of verdrietig was haha. Dan klom ze direct bij je op schoot en dan rende ze ook echt op een drafje naar je toe.

16 likes

Als ik dit heb blok ik in de middag mijn werkagenda zodat ik dan mijn out of office kan instellen en gaan inpakken terwijl ik nog bereikbaar ben mocht iemand mij nog nodig hebben. Weet niet of dat geoorloofd is bij jouw werk? Maar geeft mij wel rust dat ik dan in ieder geval geen overleggen heb.

4 likes

Ik heb het idee dat sinds corona mensen echt schijt hebben en als ze thuis werken 1001 andere dingen doen behalve werken. Maar komt misschien doordat ik niet thuis kan werken en gewoon jaloers ben :joy:

9 likes

Ik had geen enkele meeting, moest alleen mijn eigen to do list afmaken!

@Spaarlamp ja, guilty haha

3 likes