Wat je even kwijt wil #70

Hahahha laten we het er op houden dat ik 60% gedaan heb ongeveer :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:

Terwijl ik bezig was met de tuin bedacht ik mij dat ik eigenlijk de kiezelstenen weg wil hebben (de vorige bewoner heeft een strook van 1 meter breed en 6 meter lang vol kiezelstenen gestort) dus ben begonnen om dat weg te halen maar meine liebe wat een werk is dat. Komende week in de avonduren maar mee verder.

3 likes

Maar lijkt me op een of andere manier wel bevredigend werk :star_struck:

2 likes

Elke keer als m’n partner een film op tv kijkt denk ik altijd eerst dat het een parodie is, maar het is gwn de Duitse nasynchronisatie. :sob:

4 likes

Ik ben dus geen koffie drinker, maar m’n vriend wel. Normaliter als hij hier is neemt hij zijn chemex mee, maar de laatste keer vond dat hij teveel gedoe en heeft hij een v60 gekocht. Hij heeft mij hier en daar wel eens zijn koffie laten proberen of als hij een latte maakte en dat vond ik best ok. Nu is hij weer thuis en de v60 nog hier. Dus ik dacht, laat ik op deze zondagochtend eens een hazelnoot latte maken en guess what, het is nog een goede geworden ook. Ik ben nu trots op mezelf en zit te balen dat ik het niet tegen m’n vriend kan zeggen die nog aan het slapen is haha (6 uur tijdverschil).

edit:
Ik zit deze nu op te drinken aan m’n nieuwe antieke eettafel met de soundtrack van Midnight in Paris op. Ik zit even in m’n bubbel en ik ben blij.

33 likes

Ik wil niet heel vervelend doen, maar overal waar jij is zegt zou eens moeten staan.

5 likes

Ze schrijft vijf keer ‘is’ en maar twee keer moet het ‘eens’ zijn, toch?

13 likes

Na klachten en een onderzoek blijkt dat mijn milt vergroot is, maar kan er echt niet tegen dat ze niet weten waardoor het komt en dat ik wekenlang moet wachten op de afspraak waar ze dat dan gaan onderzoeken. Ik ben hier echt te ongeduldig voor. Ik ben me waarschijnlijk ook echt druk aan het maken om niets en blijkt het achteraf een of andere knullige oorzaak te hebben :sweat_smile:

2 likes

Oké oké. Beetje overdreven van mij.

4 likes

Ik heb net schepsnoep gekocht voor in de auto onderweg naar vakantie. Ik had dat hier eens gelezen en vond dat echt een goed idee!

29 likes

Ik zag zo’n kittenfilmpje, en die was zo lief en fluffy. Hij ging in zijn eigen voederbakje zitten en maakte van die hele lieve “miwmiwmiw” geluiden. Ik ben ongesteld dus waarschijnlijk vind ik het daarom 10 x keer schattiger. Ik kan het filmpje alleen niet meer terugvinden maar het is het liefste wat ik ooit heb gezien aaaahw :face_holding_back_tears:

9 likes

Hè, laat me toch lekker in die bubbel zitten :wink: haha nee, je hebt grotendeels gelijk. Ik heb idd bij twee keer ‘is’ geschreven i.p.v ‘eens’. Het is aangepast :slight_smile:

2 likes

Door dit bericht heb ik door dat ik dus niet elk woord lees. Ik scan meer en vul de missende delen zelf in. Dan vallen veel van dit soort dingen niet op.

8 likes

Ik heb echt het idee dat mijn hooikoorts dit jaar erger is :disappointed_relieved:
Nu spijt dat ik vorig jaar heb besloten geen immuuntherapie te doen.

4 likes

Op TikTok staat een kitten bekend als de ‘wi wi wi wi, kitten’ denk dat dat hem wellicht is hahaha. als je daarop zoekt vind je hem wel weer. Heel schattig is die inderdaad.

5 likes

Kan je even voort

6 likes

Ik kreeg vandaag een volgverzoek en een dmverzoek op Instagram van iemand die ik niet ken. In z’n bericht stond letterlijk enkel “sukkel”. En ja, sukkel als ik ben was ik ook nog even van m’n stuk gebracht omdat iemand random, zonder reden, mij een sukkel noemt. Ik heb ook op niemand gereageerd ofzo dus ik begrijp het gewoon niet? Waarom nemen mensen de moeite ook?

3 likes

Ik ben ineens geobsedeerd door mensen die schepsnoep verkopen. Ze filmen dan het kopen er van, in zakjes verpakken of voor hele grote verjaardagen het mooi neer zetten.
Zo rustgevend ofzo om maar te kijken? Heerlijk.

5 likes

Heb je op een openbare post gereageerd of ben je recent iets gaan volgen

Goh ik reageer echt zelden en ook niets aanstootgevend. Twee gemeenschappelijke volgers, beide influencers maar ook geen link met elkaar dus denk gewoon iemand die random zn frustratie wou uiten ofzo? Of zo probeer ik mezelf toch te 'troosten’:sweat_smile:

3 likes

Ik denk echt niet dat het persoonlijk is. Zelf krijg ik altijd volgverzoeken als ik iemand ben gaan volgen of ergens op gereageerd heb!

1 like