Ik ben op vakantie en van zo’n eerste dag op bestemming word ik altijd een beetje emotioneel dat ik hier rondloop en alles lekker op mn gemak kan doen en ontdekken. Ik vind in mn eentje op vakantie gaan zo chill
ik zit in mn hotel op halfpension maar heb al leuke restaurants in de omgeving gezien, heb een globale planning gemaakt qua activiteiten… en thuis verblijft een oppas in mn huis dus die kat heeft waarschijnlijk niet eens door dat ik weg ben. Win win
Klinkt heerlijk! Heel veel plezier
Ik zie nu je profielfoto plus naam…dat was toch een tv programma? Way back?
Er zat vannacht een klein duifje te slapen op mijn vensterbank en nu zit ie er weer wel jammer dat ie alles onderpoept.
Er is mega veel activiteit rondom mijn bijenhotel en de eerste buisjes zijn al gevuld, zo leuk! Allemaal kraamkamertjes voor nieuwe bijen.
Jaa, een kinderprogramma. Zoo leuk vond ik dat (en nog steeds vind ik het cute als ik in een nostalgische bui ben haha.
Brum Brum gaat te keer. Zo’n gigant zie je maar zelden. Brum, Brum kan het aah aan.
Ik begreep maar niet waarom mijn hooikoortstabletten dit jaar voor geen meter werkte maar nu ben ik eraan uit: ik blijk al vier dagen reistabletten te slikken . Lekker bezig.
Hahahh werd je niet enorm sloom?
Jawel maar ik dacht gewoon een bijwerking van die pillen tegen hooikoorts. Vond het wel raar dat er verder niks leek te gebeuren maar er ging zo snel geen belletje rinkelen
Haha!
Veel pollen weer he? Voor mij werkt ‘s avonds cetrizine tot nu toe het beste
Mijn kind was gisteravond ziek en met mijn slaapdronken kop heb ik alles schoongemaakt enzo. Kom ik er net achter dat ik geen allesreiniger maar Pokon heb gebruikt als schoonmaakmiddel 🫠.
Heh… dat ruikt toch totaaal niet fris ?
Denk alsnog beter dan kots of erger
Hahaha nee, ik weet ook niet waarom me dat niet is opgevallen. Maar het was beter dan kots inderdaad @kaworu
Ik zit weer in een depressie en ik merk dat mijn hoogbejaarde kat er echt van geniet dat ik de bank niet verlaat; de hele dag samen chillen op de bank let’s goooo
Gaat je kat ook mee als je doucht? De mijne wel haha. Weirdo
Haha je kat klinkt niet echt aardig dat ie blij is met jouw depressie maar snap het!
Deze boef is ook blij met mijn lichamelijke klachten haha
Het liefst wel haha maar ik sluit haar toch altijd maar buiten de badkamer.
@Hippe_kikker ze troost me ook wel heel erg dus we gaan maar uit van goede intenties. Hopelijk verzacht jouw kat ook een beetje jouw pijn, ziet er wel heerlijk uit zo’n grote fluf
Ik heb gelukkig (denk ik) nooit een depressie gehad dus misschien slaat het nergens op, maar klinkt wel alsof een kat die niet van je zijde wijkt en zich lekker tegen je aan nestelt iets van troost of steun kan geven als je je zo somber voelt? Sterkte
Edit: sorry had niet goed gelezen zie nu dat je vlak hierboven schrijft dat je kat je indd ook troost geeft.