Oef ik heb dit een keer gehad, stomdronken met die hele goedkope roze aanmaaklimo. Sterkte
Hahaha, dat ruikt tenminste wel lekker zoet
Ik heb het idee dat je wel kan merken aan je kat of ze je willen troosten (of het is wat ik erin wil zien), in dat soort gevallen heeft mijn kat de bijnaam CliniCat
Morgen ga ik op vakantie en dacht vandaag thuis te werken, want dan kon ik tussendoor vast inpakken en poetsen.
Eindstand lig op de bank met een uitpuilende koffer want NUL focus op werk of inpakken. Send help.
Katten voelen dat denk ik wel echt aan. Ligt wel aan het karakter of ze ook iets er mee willen doen hahah, mijn ene kat denkt echt ja meid jammer voor je.
Maar laatst had ik ruzie met mijn vriend en er kwam heel veel oude pijn naar boven waardoor ik ineens echt heel erg moest huilen. Toen kwam mijn andere kat miauwend naar me toe gerend en ging ze mijn hoofd kopjes geven
Ja ik denk dat ook! Mijn kat is al vrij aanhankelijk maar nu nog veel erger. Toen ik gister van de dokter kwam (zwaar gesprek) en op de bank ging zitten klom ze direct helemaal naar mijn gezicht om kopjes te geven en me te wassen.
Bij mijn ouders hadden we vroeger een kat die helemaal niet aanhankelijk was behalve als je boos of verdrietig was haha. Dan klom ze direct bij je op schoot en dan rende ze ook echt op een drafje naar je toe.
Als ik dit heb blok ik in de middag mijn werkagenda zodat ik dan mijn out of office kan instellen en gaan inpakken terwijl ik nog bereikbaar ben mocht iemand mij nog nodig hebben. Weet niet of dat geoorloofd is bij jouw werk? Maar geeft mij wel rust dat ik dan in ieder geval geen overleggen heb.
Ik heb het idee dat sinds corona mensen echt schijt hebben en als ze thuis werken 1001 andere dingen doen behalve werken. Maar komt misschien doordat ik niet thuis kan werken en gewoon jaloers ben
Ik had geen enkele meeting, moest alleen mijn eigen to do list afmaken!
@Spaarlamp ja, guilty haha
Doe wel iets meer niet-werkgerelateerde dingen onder werk, maar aan de andere kant kan ik thuis ook echt een stuk beter doorwerken dan op kantoor. Dus uiteindelijk kreeg ik thuis meer dossiers af dan op kantoor, dus win win soort van? Haha.
Op kantoor ben je ook vaker aan het kletsen met collega’s, rondje wandelen buiten, koffie halen aan de andere kant van het gebouw. Is ook niet alleen maar 8u lang knallen.
Ja dat is ook zeker zo hoor! Als je werk gewoon af is moet het ook geen probleem zijn en ik ben zeeeeeeker niet 8 uur productief (verre van zelfs), ik doe ook heel vaak alsof ik druk ben terwijl ik niks zit te doen, maar het voelt alsof je dat thuis meer kan doen ofzo? Geen idee precies, zal er wellicht mee te maken hebben dat ik dus niet thuis kan werken en toen ik dat bij een vorige baan wel kon moest ik elke minuut verantwoorden. Als ik even te lang naar het toilet was dan belden ze al meteen.
Haha bij ons is dit dus echt prima, als iemand op vakantie gaat kan diegene prima de middag voor vakantie blokken in agenda zodat laatste werkzaamheden afgerond kunnen worden en je eventueel wat uurtjes nog wat privé zaken doet. Maar is natuurlijk ook afhankelijk van je functie en hoeveel autonomie je daarin hebt. Kan me veel beroepen voorstellen waarbij dit echt niet kan natuurlijk.
Als je het verschil ziet tussen de foto die ik net op insta postte en hoe ik er nu bij lig . Catfishend in de zetel liggen is fantastisch
Ik heb zo’n chille vrije dag. Normaal vult die zich vanzelf met allerlei dingen als het huishouden en boodschappen, maar als de zon eenmaal schijnt lijkt dat volwassen leven niet meer te bestaan ofzo.
Ben al uren lekker met de hond op het strand, heb net een nieuwe baan geaccepteerd, en het enige wat ik nog hoef te doen vandaag is dat vieren
Oh wat heerlijk! En wat goed dat je dat doet ook. Ik vind dat dus heel moeilijk om die dingen dan te laten pff. Echt zo zonde want na dit weekend wordt het weer minder zag ik.
Geniet ervan!
Heerlijk hè, lekker genieten!
En ik lees dit vanuit Spanje waar ik vandaag met windkracht 5 en flinke regen echt kou zit te lijden
Oei! Ik ben in Oostenrijk en het is echt lente!
Ik vind deze site echt droog. Wat hilarisch allemaal om zo die foto’s te zien en dan meestal die lullige bedragen erbij. Ook Mike uit B&B doet mee en die gast van 2Unlimited vraagt meer dan Bridget Maasland, hoe dan
Wie is er binnenkort jarig?