Ik zit hierdoor op Cameo te kijken en ik wil lowkey dat Ice T me advies geeft over iets
Ons camping life Sander is ook nog te boeken voor de liefhebber
Tiktok Tammo voor 80 ekkies.
Ik reed vanmiddag langs een man en vrouw die aan het liften waren. M’n partner en ik zeiden tegen elkaar dat we dat als vrouw echt niet zouden doen, precies toen reed er een busje met mannen langs die vrouw, langzaam rijden, al die mannen helemaal naar d’r omkijken en smerig lachen. Oja en die liftende man reden ze gewoon snel voorbij natuurlijk.
Ik kijk het optreden van Lady Gaga op Coachella van dit jaar en het is zo ontzettend tof om te zien. Deze vrouw blijft echt geweldig. ![]()
Ik heb al een paar jaar een insectenhotel op mijn balkon en dit jaar komen er zoveel bijen op af
Zoo gezellig om te zien hoe ze druk in de weer zijn.
Ik ben 5 jaar weggeweest en moest vandaag weer eens aan dit forum denken! Leuk dat het nog bestaat na al die jaren
OMG waar was je
In zelfmedelijden zwelgen waarschijnlijk, wat heb ik allemaal gemist!?
ja oke dan snap ik dat wel.
@grace en @Daelyss secret zwangerschappen, verder weinig eerlijk gezegd
maar belangrijker: wat hebben WIJ gemist?
wat
Oooh @grace @Daelyss gefeliciteeeeerd!
@vaatdoek ik moest nu reflecteren op 5 geleefde jaren en tot de conclusie komen dat ik er bedroevend weinig mee heb gedaan. Heb de lockdown overleefd, ben naar Engeland verhuisd, ben een oud wijf geworden. How about you?
Nou, dit klinkt alsof je er best wel iets van hebt gemaakt.
🫶🏻
Hahahah dankje mijn kind is 4! Dus ook ik ben een oud wijf geworden ![]()
haha ja dat is het nadeel van alle zwanger/kinderen threads op negeer hebben, stelletje haters
Er zijn wel een paar van m’n lievelings topics verdwenen, het opbiecht topic, leed dat daten heet ![]()
Die zijn er zeker nog hoor! Ben je misschien niet meer members only?
Ooh dat denk ik dan!
Ik miste je al in dateleed!