Meid nog steeds pijnlijk single 5 jaar later, nu alleen wat meer erge date verhalen te vertellen!
Ik ben weer single hahaha (ook al twee jaar inmiddels)
Oh
gefeliciteerd!
Ik ben zo verliefd op mijn puppy. Ik heb al meerdere keren met tranen in mijn ogen gezeten met haar op mijn schoot omdat ze me zo gelukkig maakt đ„č Ook al ben ik de hele dag door haar stront en zeik aan het opruimen hahaha so worth it ![]()
Gefeliciteerd! ![]()
Ik moet even 30 dagen mân activiteit weer oppakken maar daarna kan ik weer meelijden in date topic! (Jammer wel dat relatie op de klippen is gegaan!)
Ik heb vandaag zo heerlijk geshopt in de stad. Helemaal blij met mn nieuwe aankopen. Spaarrekening wat minder ![]()
Ik ga vandaag een cursus Introductie Meubelmaken (met hout) doen met een vriendin en ik heb er zoâ zin in! ![]()
Ook gedaan! Was héél leuk.
Ik ben benieuwd wat je ervan gaat vinden
Wat leuk!! Waar?
Bij de openbare werkplaats in Amsterdam! Ze bieden veel verschillende cursussen, ook smeden, glas in lood, meubelstofferen etc.
Ik heb een tijdje getwijfeld over een cursus van meerdere avonden (ambachtelijk of modern meubel maken) maar dat was vrij duur, dus ik begin hier en hoop wat basisprincipes te leren zodat ik een aantal (eenvoudige) meubels kan maken waar ik al een tijdje over denk ![]()
Er hangt hier zoân heerlijke lucht van zomerregen!
Ik heb vandaag al twee sollicitatiebrieven geschreven en compleet nieuwe cvâs opgesteld. Dat is toch wel een mijlpaal op mijn weg terug naar de
.
De Lidl kaascroissant is echt de lekkerste (en vomar maar denk dat dat dezelfde zijn)
Stiekem gaat daar toch best wat tijd inzitten altijd hĂš
Ik heb de helft van de week allemaal sociale dingen gedaan, heel leuk maar merk echt dat mijn sociale batterij helemaal op is. ![]()
Vandaag en morgen lekker niks doen en weer opladen.
Ik heb weer âmijn eens in de zoveel maandenâ huishoudelijke rot klus gedaan. Wat betekent dat ik mijn hele badkamermeubel uit elkaar moet halen omdat ik allemaal gorre meuk uit de zwanenhals moet halen. En ik blijf het een bagger klus vinden maar ben ook altijd weer trots op mezelf als het klaar is en ik zonder enige lekkage alles weer in elkaar weet te zetten.
Ik vind het na een leuk weekend altijd kut als het weer maandag is. Ik wil gewoon leuke dingen blijven doen đ„č
Zaterdag met mijn man naar de geitjesboerderij geweest en lammetjes gezien, daarna gepicknickt in een parkje bij het water. Toen ging ik spontaan chillen en bbqen bij een vriendin in haar fantastische tuin.
Vandaag een high tea bij mij thuis georganiseerd, leuke tulpjes gekocht en zalm sandwiches gemaakt, scones, croissant wafels met aardbeien en slagroom. Helemaal lente vibes.