Wat je even kwijt wil #70

Mmm dit of een dove doucheset, let me think

4 likes

Mijn vriend zondag, mijn vingers jeuken.

12 likes

Wat een diepe treurnis ook de mensen die er voor een tientje opstaan. Hoeveel zou daar nog vanaf gaan voor de website? Zit je daar voor 6 euro 50 iemand een fijne verjaardag te wensen (daarna belasting)

Anyway ik ga op zoek naar de allerkutste voor mijn vriend

7 likes

De prijzen zijn ook zo random: Jody Bernal 50 euro en Koen Kardashian 150??

Edit: Peter van der Lusse heeft vast een theorie achter die 99,95 hahaha. (Vrienden voor het leven).

2 likes

Ja het is echt een uitverkoop. Maria Tailor vraagt tenminste nog 100 euro :joy: Groot gelijk, meid

8 likes

OMG ik wil er een van Ziggy voor m’n vriend, 10tje geen geld

Neee toch Mitchel van de vuilniswagen

Volgens mij zag ik staan dat Ziggy tijdelijk niet beschikbaar was. Had vast net al een andere gig van 10 euro gehosseld

4 likes

Ja sad, ik wil nu Rutger van ik geloof in mij

2 likes

Deze suggestie voelt niet willekeurig

3 likes

Ik zit hierdoor op Cameo te kijken en ik wil lowkey dat Ice T me advies geeft over iets

1 like

Ons camping life Sander is ook nog te boeken voor de liefhebber

1 like

Tiktok Tammo voor 80 ekkies.

1 like

Ik reed vanmiddag langs een man en vrouw die aan het liften waren. M’n partner en ik zeiden tegen elkaar dat we dat als vrouw echt niet zouden doen, precies toen reed er een busje met mannen langs die vrouw, langzaam rijden, al die mannen helemaal naar d’r omkijken en smerig lachen. Oja en die liftende man reden ze gewoon snel voorbij natuurlijk.

2 likes

Ik kijk het optreden van Lady Gaga op Coachella van dit jaar en het is zo ontzettend tof om te zien. Deze vrouw blijft echt geweldig. :heart_eyes:

7 likes

Ik heb al een paar jaar een insectenhotel op mijn balkon en dit jaar komen er zoveel bijen op af
Zoo gezellig om te zien hoe ze druk in de weer zijn.

24 likes

Ik ben 5 jaar weggeweest en moest vandaag weer eens aan dit forum denken! Leuk dat het nog bestaat na al die jaren

72 likes

OMG waar was je

2 likes

In zelfmedelijden zwelgen waarschijnlijk, wat heb ik allemaal gemist!?

8 likes

ja oke dan snap ik dat wel.
@grace en @Daelyss secret zwangerschappen, verder weinig eerlijk gezegd

maar belangrijker: wat hebben WIJ gemist?

6 likes

wat

12 likes