Wat je even kwijt wil #70

Oooh @grace @Daelyss gefeliciteeeeerd!

@vaatdoek ik moest nu reflecteren op 5 geleefde jaren en tot de conclusie komen dat ik er bedroevend weinig mee heb gedaan. Heb de lockdown overleefd, ben naar Engeland verhuisd, ben een oud wijf geworden. How about you?

12 likes

Nou, dit klinkt alsof je er best wel iets van hebt gemaakt.

8 likes

🫶🏻

5 likes

Hahahah dankje mijn kind is 4! Dus ook ik ben een oud wijf geworden :handshake:

5 likes

haha ja dat is het nadeel van alle zwanger/kinderen threads op negeer hebben, stelletje haters

1 like

Er zijn wel een paar van m’n lievelings topics verdwenen, het opbiecht topic, leed dat daten heet :broken_heart:

2 likes

Die zijn er zeker nog hoor! Ben je misschien niet meer members only?

4 likes

Ooh dat denk ik dan!

2 likes

Ik miste je al in dateleed!

4 likes

Meid nog steeds pijnlijk single 5 jaar later, nu alleen wat meer erge date verhalen te vertellen!

13 likes

Dank je wel, welkom terug! Mijn baby is 10 dagen oud haha @Ainu

89 likes

Ik ben weer single hahaha (ook al twee jaar inmiddels)

5 likes

Oh :pleading_face: gefeliciteerd!

14 likes

Ik ben zo verliefd op mijn puppy. Ik heb al meerdere keren met tranen in mijn ogen gezeten met haar op mijn schoot omdat ze me zo gelukkig maakt 🥹 Ook al ben ik de hele dag door haar stront en zeik aan het opruimen hahaha so worth it :heart:

56 likes

Gefeliciteerd! :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Ik moet even 30 dagen m’n activiteit weer oppakken maar daarna kan ik weer meelijden in date topic! (Jammer wel dat relatie op de klippen is gegaan!)

7 likes

Ik heb vandaag zo heerlijk geshopt in de stad. Helemaal blij met mn nieuwe aankopen. Spaarrekening wat minder :broken_heart:

6 likes

Ik ga vandaag een cursus Introductie Meubelmaken (met hout) doen met een vriendin en ik heb er zo’ zin in! :smiley:

67 likes

Ook gedaan! Was héél leuk.

4 likes

Ik ben benieuwd wat je ervan gaat vinden

3 likes