Ja TivoliVredenburg is echt een draak van een poppodium
huhhhhhhhhh
wat dom jezus als je dan toch al die resources gebruikt blijf dan ff wat langer zweven??
Hahahahaha ben je dan in de ruimte dan??
nja je hoeft gelukkig geen uren met een hyper katie perry door te brengen!!
Ik denk dat post-space Katy Perry nog erger is
Ik voel me zo schuldig. Ik heb me vrijdag heel erg in mān hand gesneden, wond is geplakt op de eerste hulp en het deed en doet nog best pijn. Daardoor kan ik nu ff niet afwassen en vind het zo lullig voor mijn man, komt ie thuis na een dag werken, staat er afwas op hem te wachten. Helaas hebben we geen vaatwasserš
Dat overleeft ie wel hoor
Mag hopen dat hij het erger voor jou vind dat je zo in je hand hebt gesneden!!! Lekker rustig aan doen want er gaat echt niemand dood van afwassen
Dit is een grapje toch
Denk dat hij de dag erna beter vrij kan nemen om ervan bij te komen.
Why de schuldgevoel?
Hij krijgt echt niks van een paar keer afwassen.
En als hij niet wilt afwassen kunnen jullie altijd bestellen. Win-win.
Ja tuurlijk vindt ie het erg van mān hand. Maar hij doet al zo veel en door hem kan ik thuisblijven en ja, ik vind het gewoon niet leuk dat ik door zoān stomme fout (notabene tijdens het afwassen gebeurd) geen simpele afwas kan doen.
Hij klaagt niet hoor
Of gewoon een vaatwasser op langer termijn kopen.
Hebben we helaas geen plek voor, trust me, anders hadden we die al lang ![]()
Koop van die gele handschoenen
Ja kan natuurlijk maar buigen en kracht zetten gaat nog niet zo goed. Maar denk over een paar dagen dat ik t met handschoenen kan dorn
Omg ik moest vandaag dus mn vinger laten plakken bij de huisarts. Schaamde me dood, want ik had in paniek opgebeld, omdat het mega erg bloedde en ik niet goed word bij het zien van bloed. En het bleek uiteindelijk best mee te vallen, het zat alleen op een vervelende plek. Wel nog twee keer bijna van mijn stokje gegaan ![]()
En die afwas nog lekker even laten staan!! Ik was bezig met schoonmaken, dat ga ik nu ook ff niet meer doen, haha.
Ja ik voelde me ook zo bezwaard maar ja de huisarts was al gesloten en het was een flinke jaap. Maar de arts die de wond plakte zei dat het goed was dat ik was gekomenš
Ohh jeetje zo heb ik ook nog een verhaal. Ik sneed in mijn vinger, er kwam veel bloed en ik raakte totaal in paniek. Mijn vriend gebeld in paniek, die kwam meteen vanuit zn werk naar huis en heeft ondertussen de huisarts gebeld. Ik mocht meteen langskomen. Kom ik daar, kreeg ik een pleister.
Ik stap net per ongeluk op een slak met huisje, zon slijmerige krak onder je voet. En nu voel ik me intens smerig en schuldig tegelijk⦠arme slak arme mij.