Wat leuk!! Waar?
Bij de openbare werkplaats in Amsterdam! Ze bieden veel verschillende cursussen, ook smeden, glas in lood, meubelstofferen etc.
Ik heb een tijdje getwijfeld over een cursus van meerdere avonden (ambachtelijk of modern meubel maken) maar dat was vrij duur, dus ik begin hier en hoop wat basisprincipes te leren zodat ik een aantal (eenvoudige) meubels kan maken waar ik al een tijdje over denk
Er hangt hier zoān heerlijke lucht van zomerregen!
Ik heb vandaag al twee sollicitatiebrieven geschreven en compleet nieuwe cvās opgesteld. Dat is toch wel een mijlpaal op mijn weg terug naar de .
De Lidl kaascroissant is echt de lekkerste (en vomar maar denk dat dat dezelfde zijn)
Stiekem gaat daar toch best wat tijd inzitten altijd hĆØ
Ik heb de helft van de week allemaal sociale dingen gedaan, heel leuk maar merk echt dat mijn sociale batterij helemaal op is.
Vandaag en morgen lekker niks doen en weer opladen.
Ik heb weer āmijn eens in de zoveel maandenā huishoudelijke rot klus gedaan. Wat betekent dat ik mijn hele badkamermeubel uit elkaar moet halen omdat ik allemaal gorre meuk uit de zwanenhals moet halen. En ik blijf het een bagger klus vinden maar ben ook altijd weer trots op mezelf als het klaar is en ik zonder enige lekkage alles weer in elkaar weet te zetten.
Ik vind het na een leuk weekend altijd kut als het weer maandag is. Ik wil gewoon leuke dingen blijven doen š„¹
Zaterdag met mijn man naar de geitjesboerderij geweest en lammetjes gezien, daarna gepicknickt in een parkje bij het water. Toen ging ik spontaan chillen en bbqen bij een vriendin in haar fantastische tuin.
Vandaag een high tea bij mij thuis georganiseerd, leuke tulpjes gekocht en zalm sandwiches gemaakt, scones, croissant wafels met aardbeien en slagroom. Helemaal lente vibes.
Volgens mij weet mijn schoonmoeder niet hoe je kan liken/reageren op insta. Ze maakt nu steeds een screenshot van mijn post en stuurt dan een appje met dat screenshot en haar complimenten š„¹š
Dan weet je in ieder geval dat het welgemeende complimenten zijn aangezien zij extra moeite doet.
Maar ze weet wel weer hoe je moet screenshotten
Ben vanmiddag van achter door iemand getrapt, tijdens het uitlaten van een van mijn honden. Nadat ik vroeg of haar kind niet mn zn fiets op mijn hond af wilde rijden.
Ben nog steeds flink geschrokken en baal nu dat ik het mijn dag zo laat beĆÆnvloeden.
Niet meer dan logisch dat het je dag beĆÆnvloedt! Wees maar boos op degene die je trapte in plaats van op jezelf.
Heb je pijn ergens?
Melden bij de wijkagent. Ajuus met dit gedrag hoor
Ja wtf! Is echt normaal dat je hierdoor van de leg bent, als we dit al normaal moeten vinden. Wat een gering asociaal persoon.
Wow wat naar!! Ik word hier zo boos van!
Echt, sta jezelf toe dat je hiervan van de leg bent want dat is inderdaad niet meer dan logisch
Niet meer dan logisch dat je aangeslagen bent denk ik. Wat debiel!
Valt mee gelukkig. Ze trapte vol in mn knieholte, dus de plek is een beetje ongelukkig.
Ben ondertussen wel iets rustiger en vooral trots op mijzelf dat ik rustig bleef. En vind het heel fijn dat mn hond er helemaal geen last van heeft.
@Flopsyunicorn wijkagent is een goede! Thanks! Had daar nog helemaal niet aan gedacht.
En @Wonderland @Higgs_boson @Philo dankje! Het gaat nu weer een stuk beter.
Een buurman die het heeft gezien + naar buiten kwam heeft mijn vriend net geappt om te checken of het goed gaat, dus voel mij er in ieder geval niet alleen in
Ik at vanavond in een veel te duur restaurant in London en had oa. een vegan burger besteld maar na 1 hap bleek dit geen vegan te zijn, dus ik meldde dat bij de ober en die verontschuldigde zich meteen natuurlijk. Kwam 3 minuten later de manager en die verontschuldigde zich ook nog eens 100x en schaamde zich kapot. Kregen we vervolgens al het eten en drinken gratis.
Ik voelde me vet opgelaten want ik ben flexitarier dus vond het niet heel erg. Ik zou al akkoord gegaan zijn met gratis drankjes maar nu kregen we alles gratis. En ik weet dat ik me niet opgelaten hoef te voelen, maar zij maakten er zoān groot ding van terwijl het voor mij niet zo groot voelde.