Wat je even kwijt wil #70

Positieve review achterlaten

44 likes

Ik was vannacht bij Blackout in Tivoli en ik vind toiletjuffrouw Sannie zo’n leuk mens haha. Voor 2 euro kon je onbeperkt gebruik maken van de wc en kreeg je een stempel met:

SANNIE -
TAIR

Echt love it haha. En ze heeft deo, tandenstokers en snoepjes liggen bij de ingang en die mag je gewoon pakken. Ze draait de hele nacht lekker Hollandse hits (groot contrast met de neuro die in de zaal wordt gedraaid lol) en ze is altijd in voor een praatje. Toen ik gisteren voor het eerst bij haar kwam zei ze “hĂ© meissie, wa ken ik voor je doen”. Echt gezellig. Ik zag net dat 3fm/Human een keer een ode aan haar heeft geschreven. Terecht! Ik vind haar altijd een leuke toevoeging aan Blackout.

51 likes

Sannie tair
Dit zijn woordgrappen waar ik zo hard op ga, love it!

10 likes

Bij Corrie kan je ook een plaspartout kopen haha

13 likes

Ik reed net op de snelweg en toen zaten er 2 eenden met een stuk op 6/7 pulletjes op de vluchtstrook. Heb meteen Rijkswaterstaat gebeld en die zouden er gelijk heen gaan. Hoop dat ze op tijd zijn
 :pleading_face: Kan natuurlijk ook nog gevaarlijke situaties opleveren.

16 likes

Vorige week was er een kledingruil op mijn werk en heb echt leuke dingen gescoord! En zelf weer wat dingen weg kunnen geven, echt chill. Een collega was juist weer heel blij met de blouse die ik heb weggedaan. Echt een goed concept!

16 likes

Sannie :heart_eyes:

Vroeger in de oude tivo met veel minder wc’s en langere rijen schreeuwde ze dan altijd AFKNIJPEN DAMES

en in die tivo zat ook een geheime toilet aan de garderobe die ze een keer voor me opende toen ik heel nodig moest đŸ«Ą

17 likes

Omg wat een tof iets! Ik ga kijken of ik dit ook in mijn buurt kan doen :smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

Heb net naar de ruimtereis van blue origin (bedrijf van Jeff Bezos) gekeken. Wat een vertoning. Een commerciele ruimtereis die 10 minuten duurde. Aan boord oa Katy Perry, Gail (die van Oprah Winfrey) en de verloofde van Jeff Bezos. Toen ze geland waren en uitstapten kuste Katy Perry de grond :sweat_smile: En daarbij alleen maar heel Amerikaans commentaar waarbij iedereen heel emotional was.

Enige leuke was dat er alleen vrouwen aan boord waren, maar in interviews voorafgaand ging het vooral over de kleding en de make up, want de wimperextensions moesten natuurlijk niet afwaaien tijdens de reis đŸ« 

5 likes

Oooh, ik mis de oude Tivoli soms zo.

4 likes

Ja TivoliVredenburg is echt een draak van een poppodium

2 likes

huhhhhhhhhh

wat dom jezus als je dan toch al die resources gebruikt blijf dan ff wat langer zweven??

3 likes

Hahahahaha ben je dan in de ruimte dan??

2 likes

nja je hoeft gelukkig geen uren met een hyper katie perry door te brengen!!

1 like

Ik denk dat post-space Katy Perry nog erger is

2 likes

Ik voel me zo schuldig. Ik heb me vrijdag heel erg in m’n hand gesneden, wond is geplakt op de eerste hulp en het deed en doet nog best pijn. Daardoor kan ik nu ff niet afwassen en vind het zo lullig voor mijn man, komt ie thuis na een dag werken, staat er afwas op hem te wachten. Helaas hebben we geen vaatwasser😒

Dat overleeft ie wel hoor

191 likes

Mag hopen dat hij het erger voor jou vind dat je zo in je hand hebt gesneden!!! Lekker rustig aan doen want er gaat echt niemand dood van afwassen

19 likes

Dit is een grapje toch

105 likes

Denk dat hij de dag erna beter vrij kan nemen om ervan bij te komen.

22 likes