Ik wel maar die arme slak, niks misdaan en nu is hij dood. Slaat nergens op maar kan wel janken erom.
Wauw ik wil jou zo graag even door elkaar schudden.
Ben je een tradwife en werkt je man 60 uur in een mijn om jullie gezin te onderhouden?
DAN NOG
Meid ik heb je gemist!
Samenvatting
Maar serieus: ik heb me vaker afgevraagd of je nog zou leven / waar je was ![]()
See you back in het date topic
gezellie:smile:
Jezus overdrijf niet zo.
We helpen elkaar gewoon. Hij vindt het ook niet leuk als hij mij niet kan helpen als hij ziek is, wat helaas vaak voorkomt. Is niet zo dat ik vrouwtje ben en hij alfa mannetje.
Ik vind het in de huidige tijd eigenlijk best gek dat je als nieuwsite zomaar foto’s kan plaatsen van van alles. Zag nu foto’s voorbij komen van een stille tocht voor een overleden meisje die erg gepest werd (en daardoor uit het leven is gestapt). Hele sneue situatie natuurlijk. Op die foto’s staan dus ook kinderen die logischerwijs heel verdrietig zijn. Ik wil sowieso niet dat mijn kind herkenbaar online wordt gezet, maar nu zijn deze foto’s ook niet het meest charmant (want de mensen zijn dus erg verdrietig, wat logisch is), maar kunnen dus wel zomaar worden geplaatst? Er had ook makkelijk een foto bijgekund van bv alleen de bloemen ofzo. En zo zijn er nog tig andere voorbeelden natuurlijk. Ben benieuwd of daar over wordt nagedacht op redacties. Zit daar zelf helemaal niet in.
Het is gewoon nogal een tradwife opmerking.
Natuurlijk denken ze daar over na. Een foto van verdrietige kinderen scoort beter dan een foto van bloemen. De klikwaardigheid is voor hun een grotere prioriteit.
Ja bedoelde meer de andere kant op eigenlijk. Dat zo’n foto impact kan hebben op iemand, in de zin van uitgelachen worden oid of dat het tegenwoordig gewoon steeds gewoner wordt om kinderen helemaal niet (meer) zo online te zetten. Ben benieuwd of daar over gesproken wordt en dat ze dan alsnog heel bewust de keuze maken om het voor het bereik toch te posten, of dat niemand daar uberhaupt over nadenkt.
Ja, denk dat ze daar zeker over nadenken dus, maar dat zij gewoon andere prioriteiten hebben.
Nou en? Moet je dan gelijk zeggen dat je iemand door elkaar wilt schudden
beetje overdreven allemaal ofnie.
Dat ik om mijn man geef is tradwife? Sorry hoor maar ik zou ook balen als het bijv mijn moeder of zus was die mijn rotzooi mag opruimen omdat ik zo klunzig ben. Ik aanbid mijn man niet, ik respecteer hem zoals volgens mij gebruikelijk is in een gelijkwaardig partnerschap en ik wil dat het goed met hem gaat en vice versa. Hij respecteert mij ook en behandeld me echt niet als een huisvrouwtje ofzo. Hij zegt ook ‘pak je rust’ maar ikzelf wil dat niet. Is meer een ‘me problem’ hoor.
Nogmaals, hij maakte er geen probleem van en doet het met alle liefde. Dan mag ik er nog van balen
Het gaat om afwassen, een klusje van nog geen 10 minuten. Zonde om daar zo van te gaan zitten balen.
In je eerste post zei je iets van dat je man dan na een dag hard werken ook nog eens moest afwassen en dat je je daar schuldig over voelt, dat klinkt gewoon best raar om je daar druk om te maken. Zou niet te streng zijn voor jezelf, zoiets kan iedereen overkomen en dan ben je heus niet gelijk dom of klunzig.
Net ja gezegd op een groter appartement en heb er helemaal zin in! Eindelijk wat meer ruimte, aparte werkkamer ook ![]()
Helaas moet ik morgen voor een colonoscopie en ik schijt nu al door de zenuwen, terwijl het officiële laxeren nog moet starten. Normaal gesproken ben ik best een koele kikker, maar vind dit toch best wel spannend. Misschien door m’n leeftijd en toch paar gevallen met kanker in de directe omgeving. Laat het snel donderdag zijn ![]()
Sterkte! Hopelijk valt het allemaal mee!
Ik zag net een yup op een Segway staan alsof het doodnormaal was, hun eindeloze passie voor achterlijke vervoersmiddelen is bijna het cirkeltje rond
Wil je even je profielfoto updaten naar Dick Schoof?