Wat je even kwijt wil #70

Why de schuldgevoel?
Hij krijgt echt niks van een paar keer afwassen.
En als hij niet wilt afwassen kunnen jullie altijd bestellen. Win-win.

2 likes

Ja tuurlijk vindt ie het erg van m’n hand. Maar hij doet al zo veel en door hem kan ik thuisblijven en ja, ik vind het gewoon niet leuk dat ik door zo’n stomme fout (notabene tijdens het afwassen gebeurd) geen simpele afwas kan doen.
Hij klaagt niet hoor

2 likes

Of gewoon een vaatwasser op langer termijn kopen.

1 like

Hebben we helaas geen plek voor, trust me, anders hadden we die al lang :sweat_smile:

3 likes

Koop van die gele handschoenen

Ja kan natuurlijk maar buigen en kracht zetten gaat nog niet zo goed. Maar denk over een paar dagen dat ik t met handschoenen kan dorn

Omg ik moest vandaag dus mn vinger laten plakken bij de huisarts. Schaamde me dood, want ik had in paniek opgebeld, omdat het mega erg bloedde en ik niet goed word bij het zien van bloed. En het bleek uiteindelijk best mee te vallen, het zat alleen op een vervelende plek. Wel nog twee keer bijna van mijn stokje gegaan :smiling_face_with_tear:

En die afwas nog lekker even laten staan!! Ik was bezig met schoonmaken, dat ga ik nu ook ff niet meer doen, haha.

2 likes

Ja ik voelde me ook zo bezwaard maar ja de huisarts was al gesloten en het was een flinke jaap. Maar de arts die de wond plakte zei dat het goed was dat ik was gekomen😅

1 like

Ohh jeetje zo heb ik ook nog een verhaal. Ik sneed in mijn vinger, er kwam veel bloed en ik raakte totaal in paniek. Mijn vriend gebeld in paniek, die kwam meteen vanuit zn werk naar huis en heeft ondertussen de huisarts gebeld. Ik mocht meteen langskomen. Kom ik daar, kreeg ik een pleister.

42 likes

Ik stap net per ongeluk op een slak met huisje, zon slijmerige krak onder je voet. En nu voel ik me intens smerig en schuldig tegelijk… arme slak arme mij.

6 likes

Ik wel maar die arme slak, niks misdaan en nu is hij dood. Slaat nergens op maar kan wel janken erom.

3 likes

Wauw ik wil jou zo graag even door elkaar schudden.

10 likes

Ben je een tradwife en werkt je man 60 uur in een mijn om jullie gezin te onderhouden?

12 likes

DAN NOG

10 likes

Meid ik heb je gemist!

Samenvatting

Maar serieus: ik heb me vaker afgevraagd of je nog zou leven / waar je was :smile:

See you back in het date topic :partying_face: gezellie​:smile:

2 likes

Jezus overdrijf niet zo.
We helpen elkaar gewoon. Hij vindt het ook niet leuk als hij mij niet kan helpen als hij ziek is, wat helaas vaak voorkomt. Is niet zo dat ik vrouwtje ben en hij alfa mannetje.

6 likes

Ik vind het in de huidige tijd eigenlijk best gek dat je als nieuwsite zomaar foto’s kan plaatsen van van alles. Zag nu foto’s voorbij komen van een stille tocht voor een overleden meisje die erg gepest werd (en daardoor uit het leven is gestapt). Hele sneue situatie natuurlijk. Op die foto’s staan dus ook kinderen die logischerwijs heel verdrietig zijn. Ik wil sowieso niet dat mijn kind herkenbaar online wordt gezet, maar nu zijn deze foto’s ook niet het meest charmant (want de mensen zijn dus erg verdrietig, wat logisch is), maar kunnen dus wel zomaar worden geplaatst? Er had ook makkelijk een foto bijgekund van bv alleen de bloemen ofzo. En zo zijn er nog tig andere voorbeelden natuurlijk. Ben benieuwd of daar over wordt nagedacht op redacties. Zit daar zelf helemaal niet in.

5 likes

Het is gewoon nogal een tradwife opmerking.

8 likes

Natuurlijk denken ze daar over na. Een foto van verdrietige kinderen scoort beter dan een foto van bloemen. De klikwaardigheid is voor hun een grotere prioriteit.

7 likes

Ja bedoelde meer de andere kant op eigenlijk. Dat zo’n foto impact kan hebben op iemand, in de zin van uitgelachen worden oid of dat het tegenwoordig gewoon steeds gewoner wordt om kinderen helemaal niet (meer) zo online te zetten. Ben benieuwd of daar over gesproken wordt en dat ze dan alsnog heel bewust de keuze maken om het voor het bereik toch te posten, of dat niemand daar uberhaupt over nadenkt.

1 like