Wat je even kwijt wil #70

Er reed er laatst een gewoon naar binnen op mijn werk!!! (Mn bijbaan, niet mn day job, dat zou ook wat zijn). Ik dacht dat we die wel in 2015 hadden achtergelaten.

3 likes

De enige persoon die van mij op een Segway mag rijden (en het is ook de enige persoon in Rotterdam die ik dat zie doen) is Rotterdamse Spider-Man.

Edit: wow ik zie nu pas dat het geen Segway meer is. In mijn hoofd was het altijd een Segway maar zelfs hij heeft hem ingeruild.

6 likes

Er is gewoon iets wat me woest maakt aan van die hautaine humorloze havermelk types die dan iets objectief gĂȘnants doen (op een Segway rijden, zo’n blikje alcohol limonade drinken, fotoshoots op straat doen voor insta) en erbij kijken alsof het doodnormaal is. Schaam je gvd eens als een normaal persoon!!!

14 likes

Volgens mij was het altijd al deze witte trike! Wat een legende

3 likes

Na 2.5 jaar heb ik eindelijk een nee nee sticker besteld.

4 likes

Maar die heb je toch niet meer nodig?
Is toch standaard nee tenzij je een ja sticker hebt?

2 likes

Oh nou dan respecteren ze die regel hier niet

7 likes

Dat is alleen in sommige gemeenten zo.

7 likes

Ik weet niet wat ik altijd fout doe maar mn pannenkoeken zijn altijd beetje stijf ofzo.
Dun beslag of dik beslag, zelfde resultaat

1 like

Te hete pan of te weinig olie.

2 likes

M’n tante gaat heel binnenkort overlijden, en ik help mijn vader waar ik kan met het regelen van zaken rondom haar overlijden, uitvaart en alles wat erna komt. Maar ik vind het zo ongemakkelijk om sommige dingen alvast te “regelen” terwijl ze nog leeft (al is ze niet meer bij kennis en zal ze ook niet meer bij kennis komen). Heb net een bericht gestuurd in een appgroep over haar ziekteverloop, die zij in principe zelf is gestart en dus in zit, om adressen te verzamelen voor de rouwkaart. :confused:

1 like

Aha, gebruik bakspray en denk de pan misschien ook te heet.

Hmm, maar is het perse nodig om het nu te doen? Mijn ervaring is dat veel dingen zich ook dan, met behulp van een uitvaartondernemer, goed laten regelen.

3 likes

Tja, het is misschien niet perse nodig maar wij denken dat het wel fijner is als de adressenlijst er ligt wanneer ze overlijdt zodat we de rouwkaart tijdig kunnen versturen, in plaats van dat we het dan nog moeten regelen in heel korte tijd. Het regelt zichzelf in elk geval niet en de uitvaartondernemer raadde ook aan er alvast mee te beginnen.

15 likes

Roomboter. Pannenkoeken bak je in roomboter.

27 likes

Ik zat te denken aan Elon Musk maar wellicht wek ik dan iets teveel irritatie op

Mijn ervaring is juist dat het voor naasten ook heel lastig is als ze dit zelf allemaal moeten zoeken. Toen mijn oom overleed vond zijn zoon uiteindelijk op zn pc een adressenlijstje, maar die was dik 10 jaar oud, waarschijnlijk overgetypt van een geschreven lijstje. Er was toen wat verbazing dat mijn moeder geen rouwkaart had gekregen. Bleek naar het adres te zijn gegaan waar zij al 21 jaar (!) niet meer woont.

Iedereen moet natuurlijk doen waar hij zich fijn bij voelt, maar ik zou niet goed weten hoe een uitvaartondernemer dit kan oplossen en begrijp wel dat het rust geeft daar alvast mee bezig te zijn.

Veel sterkte iig @boonie

11 likes

Heerlijk, maar dat gaat zo snel aanbranden!

4 likes

Maar is wel 10x zo lekker als olie?! Bij mij brandt het echt alleen aan als ik meer dan 30 pannenkoeken ofzo bak. Kwestie van het vuur niet te hoog denk ik dan.

2 likes

Beetje olie bij je boter doen!

3 likes