Ja, denk dat ze daar zeker over nadenken dus, maar dat zij gewoon andere prioriteiten hebben.
Nou en? Moet je dan gelijk zeggen dat je iemand door elkaar wilt schudden beetje overdreven allemaal ofnie.
Dat ik om mijn man geef is tradwife? Sorry hoor maar ik zou ook balen als het bijv mijn moeder of zus was die mijn rotzooi mag opruimen omdat ik zo klunzig ben. Ik aanbid mijn man niet, ik respecteer hem zoals volgens mij gebruikelijk is in een gelijkwaardig partnerschap en ik wil dat het goed met hem gaat en vice versa. Hij respecteert mij ook en behandeld me echt niet als een huisvrouwtje ofzo. Hij zegt ook âpak je rustâ maar ikzelf wil dat niet. Is meer een âme problemâ hoor.
Nogmaals, hij maakte er geen probleem van en doet het met alle liefde. Dan mag ik er nog van balen
Het gaat om afwassen, een klusje van nog geen 10 minuten. Zonde om daar zo van te gaan zitten balen.
In je eerste post zei je iets van dat je man dan na een dag hard werken ook nog eens moest afwassen en dat je je daar schuldig over voelt, dat klinkt gewoon best raar om je daar druk om te maken. Zou niet te streng zijn voor jezelf, zoiets kan iedereen overkomen en dan ben je heus niet gelijk dom of klunzig.
Net ja gezegd op een groter appartement en heb er helemaal zin in! Eindelijk wat meer ruimte, aparte werkkamer ook
Helaas moet ik morgen voor een colonoscopie en ik schijt nu al door de zenuwen, terwijl het officiĂ«le laxeren nog moet starten. Normaal gesproken ben ik best een koele kikker, maar vind dit toch best wel spannend. Misschien door mân leeftijd en toch paar gevallen met kanker in de directe omgeving. Laat het snel donderdag zijn
Sterkte! Hopelijk valt het allemaal mee!
Ik zag net een yup op een Segway staan alsof het doodnormaal was, hun eindeloze passie voor achterlijke vervoersmiddelen is bijna het cirkeltje rond
Wil je even je profielfoto updaten naar Dick Schoof?
Er reed er laatst een gewoon naar binnen op mijn werk!!! (Mn bijbaan, niet mn day job, dat zou ook wat zijn). Ik dacht dat we die wel in 2015 hadden achtergelaten.
De enige persoon die van mij op een Segway mag rijden (en het is ook de enige persoon in Rotterdam die ik dat zie doen) is Rotterdamse Spider-Man.
Edit: wow ik zie nu pas dat het geen Segway meer is. In mijn hoofd was het altijd een Segway maar zelfs hij heeft hem ingeruild.
Er is gewoon iets wat me woest maakt aan van die hautaine humorloze havermelk types die dan iets objectief gĂȘnants doen (op een Segway rijden, zoân blikje alcohol limonade drinken, fotoshoots op straat doen voor insta) en erbij kijken alsof het doodnormaal is. Schaam je gvd eens als een normaal persoon!!!
Volgens mij was het altijd al deze witte trike! Wat een legende
Na 2.5 jaar heb ik eindelijk een nee nee sticker besteld.
Maar die heb je toch niet meer nodig?
Is toch standaard nee tenzij je een ja sticker hebt?
Oh nou dan respecteren ze die regel hier niet
Dat is alleen in sommige gemeenten zo.
Ik weet niet wat ik altijd fout doe maar mn pannenkoeken zijn altijd beetje stijf ofzo.
Dun beslag of dik beslag, zelfde resultaat
Te hete pan of te weinig olie.